Olen kymmeniä vuosia ihmetellyt tämän maan tapaa, valtiolta menee poltettavaksi tärkeää rahaa hukkaan. Yksi kohde on tämä työväen urheiluliitto, aivan tarpeeton ollut aina, siinä valtion tuki menee täysin tuon paikan palkkoihin?
Tuokin summa pitäisi jakaa jokaiseen kuntaan ja suoraan tukina urheilijoille.
TUL:n työväen urheiluliitto ja sen rahoitus kertoo miksi rahat menee hukkaan.
5
1117
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin. Tuki menee seiniin ja muutaman henkilön palkkoihin sekä isoihin vanhoihin eläkevastuihin. Seurat ja urheilijat eivät saa mitään. Joutais lopettaa koko liitto.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Pelkkä paperinpyöritysfirma. Ei mitää hyötyä. Seuraavan kerran rahat suoraan seuroille!
- Anonyymi
Nytkin v. 2023 sai 1.2730000 euroa valtion avustusta. Herätkää päättäjät. Tuki suoraan seuroille, ei seinille "
- Anonyymi
.. siis Miljoona kaksisataaseitsemänkymmentäkolmetuhatta euroa. Taisi tulla liikaa nollia.
- Anonyymi
Suomen olympiakomitea saa valtiolta vuosittain 70 miljoonaa euroa rahaa, joten olisikin syytä selvittää paljonko niistä rahoista jää Suomeen ja suomalaisten hyväksi ja paljonko menee kansainväliselle olympiakomitealle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066