Onko niitä julkkiksia? Kertokaa mulle?
Sodankylän julkkikset
13
2168
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä asuneita kuten esimerkiksi tähtitieteilijä Esko Valtaoja.
- Anonyymi
Onko sodankylässä numeroasema? Semmonen aavelähetin siis.
Prikaatin, kaivosten ja avaruustähtitieteen paikkakunta on hyvin salaperäinen paikkakunta.- Anonyymi
uusitalo kirjoitti:
Saattaa olla EISCAT 3D, pohjoismaiden Haarp, sään-muuntelu-laite. Googlaa lisää.
Tai sitten se on spaicetrew 6 5G ,joa aiheuttaa Koronaa,jos on tuulivoimaloita lä'hellä.
- Anonyymi
Sodankylässä on aidattuja ja puomitettuja alueita keskellä ei mitään.
- Anonyymi
No ilmeisesti jotain on koska viestitkin kerta poistetaan.
- Anonyymi
Jeesiössä muutama huippu salainen "kohde", aidatkin kaivettu maan alle, jotta niitä ei näe.
- Anonyymi
Ne on hämäysmielessä, mutta varsinainen salainen on se torttu siinä polulla. Se sisältää sen mikrosirun ja lähettelee viestejä salaiseen paikkaan salaisille ihmisille salaisista asioista
- Anonyymi
Salaperäinen yön paskantaja on legenda!
- Anonyymi
Stepa, Mosku Hihnavaara, Rauhatäti, riikka karppinen, marko riipi, tommi manninen, Marko keinonen ja Erppa, Kaija Kärkinen, iljeevits twitch.tv, stormrisefin
- Anonyymi
Tää uus kunnanjohtaja
- Anonyymi
vilijo pesonen.
Kasper paadar tiktokissa
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221