Me Naiset nostatti kohun!

Anonyymi

Eikös olekin kummallista että nyt kun tiedetään evouskonnon piirissä että ei ole olemassa meihiä eikä naisia vaan että jokainen on jotain siltä väliltä, niin tämä tieto ei tullut evoluutiotietäjiltä kuten olisi voinut odottaa, vaan tämä yleisesti hyäksytty sodomagomorralaisfakta tuli julkisuuteen homopropagandisteilta..
En tiennytkään että nuo ovat noin kovin tieteelliisiä osaajia.

Mutta muttaa.... voisinkohan saada heiltä jotai apua siihen että ilmeisen virheellisesti tunnen olevani 100 %:sesti MIES! Heheheh!

9

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä Jyri yritä, sillä kyllähän se on jo tuhansia vuosia tiedetty että evolutionistit ovat aina olleet homahtavia enemmän tai vähemmän, joten on sitä tietoa asiasta ollut todistetusti jo kauan. Tässä yksi todiste: Room. 1: luku: " 18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. [Ef. 5:6; Kol. 3:6]
      19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. [Ap. t. 14:17, Ap. t. 17:27]
      20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. [Job 12:7-10; Ps. 19:2-4; Jes. 40:21,26]
      21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. [Ef. 4:17]
      22 He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi, [1. Kor. 1:20]
      23 ja he ovat vaihtaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisten ihmisten ja lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuviin. [5. Moos. 4:15-18; Hes. 8:10]
      24 Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät mielihalujensa valtaan sellaiseen saastaisuuteen, että he keskinäisissä suhteissaan häpäisevät oman ruumiinsa. [Ps. 81:13; 1. Kor. 6:18; Ef. 4:19; 1. Piet. 4:3]
      25 He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa -- olkoon hän ikuisesti ylistetty, aamen.
      26 Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, [3. Moos. 18:22,23]
      27 ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan. [1. Moos. 19:5]
      28 Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään sellaista mikä ei sovi.
      29 He ovat täynnä kaikenlaista vääryyttä, halpamaisuutta, ahneutta ja pahuutta, täynnä kateutta, murhanhimoa, riitaisuutta, petollisuutta ja pahansuopuutta, he panettelevat [Gal. 5:19-21; 2. Tim. 3:2-5 : Tit. 3:3]
      30 ja parjaavat, vihaavat Jumalaa, ovat röyhkeitä ja pöyhkeitä, rehenteleviä ja pahanilkisiä, vanhemmilleen tottelemattomia,
      31 ymmärtämättömiä ja epäluotettavia, rakkaudettomia ja säälimättömiä.
      32 Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen, että ne, jotka käyttäytyvät tällä tavoin, ovat ansainneet kuoleman, he toimivat itse näin, vieläpä osoittavat hyväksymistään, kun muut tekevät samoin. [3. Moos. 20:13,16; Room. 6:21 | Ps. 50:18]"

      Voisko joku evohomppeli kertoa että miltä se tuntuu kun huomaa että hänet on tunnistettu jo kauan sitten?

    • Anonyymi

      Miksei näitä ihmisiä saada psykiatrisen hoidon piiriin, he tarvitsevat apua.

      • Anonyymi

        Jyrillä taas kummittelee luuranko kaapissa. Hänen on monta kertaa toivottu tulevan vain rohkeasti ulos sieltä kaapista tänne sivistyksen pariin, jos se helpottaisi pakkomiellettä.


    • Anonyymi

      Liittyykö siihen 100 %:n miehisyyteen myös lahkossasi yleinen taipumus pedofiliaan?

    • Anonyymi

      Tahallinen väärinymmärtäminen saa sinut vaikuttamaan todella älykkäältä.

    • Anonyymi

      Mikä kohu? Muutaman latvaroson raivoaminen somessa ei ole mikään kohu.

      Jos kansa lähtee marssimaan kadulle kuten Valko-Venäjällä, niin silloin on jotain pielessä.

    • Anonyymi

      Eli te luette raamattuanne niin, että jokainen on joko 100% mies taikka nainen, tai muuten hän on jumalanpilkkaaja?
      Ookoo...sen siitä saa kun luulee raamatun olevan konkreettista asiaa kuin joku autonkorjausopas

    • Tämän aloituksen on pakko olla huono vitsi, mutta kukaan ei ole väittänyt etteikö olisi olemassa miehiä ja naisia...jos ap sen sijaan väittää, että raamatun mukaan on olemassa vain 100% miehiä ja 100% naisia (missä kohtaa niin sanotaan?) niin Raamattusi on väärässä.
      Niin yksinkertaista se on ;).

    • Anonyymi

      Eikös niitä sukupuolia ollut 32 🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe