Palstalaisten kummat käsitykset

Myymälävaras pahoinpiteli naismyyjän mm. hakkaamalla tämän päätä betoniporsaaseen.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007693551.html

Nyt täällä on kuultu, että kiusaaminen on kiusatun syy ja että murhasta ei tulisi rangaista, sillä kuollut ei enää kärsi teosta, kun hän on jo kuollut.

Saanko arvata, että tässäkin tapauksessa palstan vakiokaarti pitää miehen tekoa oikeutettuna, että naismyyjä toimi väärin ja ansaitsi tulla pahoinpidellyksi.

154

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin turinakerholaisilla on keskustelujen perusteella käsitys että rikollista ei tulisi koskaan kunnolla rankaista vaan pitää tarjota haleja ja ymmärrystä. Tässä tapauksessa voidaan kuningasajatusta "Jokainen on vastuussa omista tunteistaan" soveltaa niin että ajatellaan "jokainen on vastuussa omista kolhuistaan" jos niitä ei tullut p..lle, jos tuli p..an kohdalla voidaan toki ajatella että myyjä on syyllistynyt perusmuotoiseen vapaudenriistoon ja siitä tulee p..lle järjestää kunnolliset korvaukset.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Te kaksi olisitte vielä pahoinpitelyn lisäksi lutkitelleet ja huoritelleet naisen.

• Anonyymi

Mitkä kaksi? Yks ja sama.

• Kannustat siis tuollaiseen toimintaan. Kiitos, mutta en lyö naisia, edes lutkia.

• Anonyymi

Niinpä!

xLiner

• Anonyymi

Menkääs nyt vauvelitrollit nukkumaan!

xLiner

• Etkös sinä ollut minua nuorempi.

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Etkös sinä ollut minua nuorempi.

Etkös sinä ole alle 70-vuotias? Vaavi.

xLiner

• Anonyymi

Miksei vaan tuollaisia jännämiehiä saisi ampua. Pitäisi olla oikeus ampua jos toinen varastaa jotain.

• Anonyymi

Joko twitterikommunistit ovat aktivoituneet puolustamaan hartiavoimin yhteiskunnan uhria eli naisen silmitöntä hakkaajaaa

• Anonyymi
      • Yllättäen naisen kirjoittama juttu. Naiset kun vaalivat jännämiesten oikeuksia niin hanakasti. Japenkin olisi kannattanut miettiä lapsiaan ennen kuin menee ketään murhaamaan, niin voisi olla läsnä lastensa elämässä. Elämä on valintoja.

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Yllättäen naisen kirjoittama juttu. Naiset kun vaalivat jännämiesten oikeuksia niin hanakasti. Japenkin olisi kannattanut miettiä lapsiaan ennen kuin menee ketään murhaamaan, niin voisi olla läsnä lastensa elämässä. Elämä on valintoja.

Nyt varmaan naistoimittelijatar vihaa kolkkoa ja epäinhimillistä yhteiskuntaa kun se niin julmasti sulkee kivan ja lapsirakkaan Japen jouluksi linnaan. Pitäisihän ne nyt elinkautismurhaajalla lomat pyöriä niin että vähintään pari viikonloppua kuukaudessa pääsisi vapaalle ettei ihan syrjäydy yhteiskunnasta.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt varmaan naistoimittelijatar vihaa kolkkoa ja epäinhimillistä yhteiskuntaa kun se niin julmasti sulkee kivan ja lapsirakkaan Japen jouluksi linnaan. Pitäisihän ne nyt elinkautismurhaajalla lomat pyöriä niin että vähintään pari viikonloppua kuukaudessa pääsisi vapaalle ettei ihan syrjäydy yhteiskunnasta.

-harmiseikirj-

Kaikkein paras oli tuon Japen kommentti, että eivät rikolliset valita vankilassa olosta, mutta...

• Sen verran olen itsekin samaa mieltä ettei niitä saa vapauttaa jotka murhan tehneet. Kyllä se kärsimys pitää kärsiä.

• Se että kuoleman tuomiot vois pitää poissa ja pakotetut tunnustukset.

• Anonyymi

Disse olisi ollut varkaan puolella.

• Anonyymi

Tähän ei lähdetä.

• Anonyymi

Kuka hiton Disse? Onko palstapojilla oma pikku paholainen jossain?

• Anonyymi

Kannattaa lukea uutinen itse, nämä palsta drama queenit värittää tarinan ihan päin pyllyä. Kova naismyyjä kun jäi painimaan ja reuhtomaan varkaan kanssa siihen asti että poliisi tuli. Kyllä nuo vammat oli siinä tuoksinassa tulleita eikä kenenkään päätä hakkaamalla hakattu mihinkään (mikä tietysti oli hyvä). Siitä olen samaa mieltä että enemmänkin olisi voinut varkaalle antaa kakkua!

• Anonyymi

Ei kyseinen mies voi olla suomalainen.

• Anonyymi

Rauhoiutuppas nyt hieman, senkin peppulisomalialainen.

• Anonyymi

Asiasta kukkaruukkuun.
      Jenkeissä yksi rikollinen melkein 1000 vuotta linnaa tekemistä rikoksistaan, hyvä siellä on tuomiot kohdillaan.
      Kun täältä alettaisiin kartoittamaan nämä ulkomaalaiset heti olisi hyvä ja ikuinen maahan saapumis kielto. Palautus matkat aina muulla tavalla kuin lentäen. Vaikka kestäisi vuoden..
      Kanadakin karkoittaa ulkomaalaiset rikolliset. Ja pysyvästi.

• Anonyymi

Joo joo, mutta se istuukin vain puolet. Kuka Suomessa muka koskaan on saanut 450 vuotta tuomiota vähennettyä?

• Anonyymi

Sinun, harhis, käsityksesi tässä kummmaan valoon asettuvat. Mutta se ei taas ole kenellekään yllätys.

• Miten luulet että sinun kommenttiasi otettaisiin vakavasti, kun et edes uskalla kommentoida nimimerkilläsi 🤣

• Anonyymi

Mitä se myymälävaras nyt yleensä ja tässäkin tapauksessa pölli, jonkin kaljatölkin? Kannattaako tuon takia lähteä painimaan. Jos ja kun päätyy poliisin haaviin, niin mitä sitten, sakkolappu käteen mitä tuo ei maksa (muuntorangaistus?) ja sitä lappua ei poliisi aina edes kirjoita, kun tietää, ettei tuolta mitään saa. Painimisen takia yöksi putkaan ja aamulla ulos vapaalle odottamaan mahdollisia käräjiä? Siinä välissä uusi kauppareissu. - cu-

• Anonyymi

Eli sinun mielestä kaikki varastaminen pitää hyväksyä ja joka yrittää estää se tekee väärin?

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinun mielestä kaikki varastaminen pitää hyväksyä ja joka yrittää estää se tekee väärin?

-harmiseikirj-

Sitähän vihreät ja vasemmisto haluavat, että varkauksista ei saisi sanktioita.
        Näkeehän tuon heidän hallitustoimistaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sitten kun varastelu on saatu lailliseksi voidaan alkaa pikkuhiljaa tottumaan ajatukseen myös muiden rikosten kohdalla, vaikkapa niin että joku lapsimorsiamien pito on ihan laillista hommaa kun kuuluu kulttuuriin, huuumekauppa jne. jostain murhista ehkä vielä joku parin viikon halioperaatio voitaisiin tuomita jatkossakin jos murhaaja siihen itse suostuu, olisi epäinhimillistä pakottaa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

En ole koskaan hyväksynyt varkautta ja nuo ovat arvoasteikollani koiranpaskaan verrattavaa sakkia ja kunnioitan estäjiä ja nostan hattua, jos kassa lähtee noiden kanssa vääntämään, kertoo arvomaailman omaavasta, sinnikkäästä ja oma-aloitteiselta ihmisestä, mikä alkaa olla nykyään harvinaisempaa sorttia tässä passiivisuuteen holhoavasti ohjaavassa "äly"yhteiskunnassa. Mutta.. Kun sitä (kansalaisen) sinnikkyyttä arvostettaisiin myös viranomaispiirien loppupäässä päätettäessä tekijän tuomiosta, ilman että tuo jätkä viikonloppuna paikallisessa kehuskelee, kuinka poikkesi taas putkan patjoilla? - cu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkin tuota persupaskaa. Hyvin teidät on aivopesty.

• Anonyymi

Tämän se kohta kieltää, mutta se on totuus.

T. Nörtti

• Anonyymi

Nämä sekunnin poistot ovat ihan parhaita ”todistushetkiä”. Aina se toimii. Ja joka kerta suivaantuja siihen menee 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan hyväksynyt varkautta ja nuo ovat arvoasteikollani koiranpaskaan verrattavaa sakkia ja kunnioitan estäjiä ja nostan hattua, jos kassa lähtee noiden kanssa vääntämään, kertoo arvomaailman omaavasta, sinnikkäästä ja oma-aloitteiselta ihmisestä, mikä alkaa olla nykyään harvinaisempaa sorttia tässä passiivisuuteen holhoavasti ohjaavassa "äly"yhteiskunnassa. Mutta.. Kun sitä (kansalaisen) sinnikkyyttä arvostettaisiin myös viranomaispiirien loppupäässä päätettäessä tekijän tuomiosta, ilman että tuo jätkä viikonloppuna paikallisessa kehuskelee, kuinka poikkesi taas putkan patjoilla? - cu-

Oikea vastaus. Joo, tämä yhteiskunta tosiaan huolestuttavasti aina vaan enemmän hyysää rikollisia ja enemmän hyväksyy niiltä ilman mitään rangaistusta, rankkoihin juttuihin vielä sentään nimelliset tuomiot on olemassa. Eipä sillä, jos vaan hyväksyttäisiin kaikki ja annettaisiin tehdä kaikkea rangaistuksetta tavallinen kansa ehkä voittaisi siinä, kulut olisivat pienemmät ja kansa alkaisi sitten itse huolehtimaan oikeuden toteutumisesta. Niitä taviksiakaan kun ei saisi sitten rangaista niin voisi sopeutumattomat murhamiehet ja muut hävittää suonsilmäkkeisiin,m todennäköisesti rikollisuus vähenisi melko piankin nykytilanteeseen verrattuna.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sekunnin poistot ovat ihan parhaita ”todistushetkiä”. Aina se toimii. Ja joka kerta suivaantuja siihen menee 👍

Nyt tuli monelle kiirettä ettei ehdi enää aiheesta kirjoittaa 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli monelle kiirettä ettei ehdi enää aiheesta kirjoittaa 👍

modelle*

• Anonyymi

Pidetäänpä sitten kiireisenä

• Anonyymi

Katsokaa lisääntyvää opistojen lukumäärää alalaidasta ja naurakaa. Totuuden kertoja on paikalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaa lisääntyvää opistojen lukumäärää alalaidasta ja naurakaa. Totuuden kertoja on paikalla

Opistojen!! Ei saa ta na! Poistojen* 🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siitä poistettiin? en ehtinyt nähdä mutta kommenteista päätellenn jotain "partis on harmis" -juttua, niinkö? Minua ne oletukset lähinnä huvittaa niin ei kyllä mitään mielenkiintoa niitä olisi pyytää poistoon.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siitä poistettiin? en ehtinyt nähdä mutta kommenteista päätellenn jotain "partis on harmis" -juttua, niinkö? Minua ne oletukset lähinnä huvittaa niin ei kyllä mitään mielenkiintoa niitä olisi pyytää poistoon.

-harmiseikirj-

Sinä olet niillä nimimerkeillä ja poistat nyt itse hikeentyneenä. Mulla on tänään aikaa. Tervetuloa palstailemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Eipä sitten pupunen. Niitä voi tulla lisää. Se ei sinua hermostuta. Oikein hyvä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niitä sekunnissa häviää todennäköisesti robotti poistaa, koittakaa laittaa salaliitto-oletuksenne fiksummin niin ettei robo tajua, eli voimasanat ja rasistiset ilmaukset pois jne.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Täällähän ovat aiheina nyt ”käsitykset”. Pitäähän ”käsitys” tulla yleisesti tietoon :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Sulla ei ole mitään tekemistä. Annetaan sitä partakaveri pummi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän ovat aiheina nyt ”käsitykset”. Pitäähän ”käsitys” tulla yleisesti tietoon :)

Niin minustakin ilmanmuuta, kyllä erilaiset foliohattuilut on palstan parasta antia heti vakkarien suhdekiemuraoletusten jälkeen :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti neljän suora 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet niillä nimimerkeillä ja poistat nyt itse hikeentyneenä. Mulla on tänään aikaa. Tervetuloa palstailemaan.

Joo, hirmu hiki on kun on villapaita päällä :) Hienoa, ehdotan että teet pari avausta tähän asiaan liittyen, toki kaikki muutkin kiemurat keskusteluun niin saadaan vähän vipinää palstalle.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minustakin ilmanmuuta, kyllä erilaiset foliohattuilut on palstan parasta antia heti vakkarien suhdekiemuraoletusten jälkeen :D

-harmiseikirj-

No niin, partakaveri pummi. Hymiötäkin rupeaa pukkaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitten pupunen. Niitä voi tulla lisää. Se ei sinua hermostuta. Oikein hyvä!

Ei kun vaan antaa tulla, katsotaan kilahtaako partakaveri asiasta vai osaako ottaa huumorilla :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun vaan antaa tulla, katsotaan kilahtaako partakaveri asiasta vai osaako ottaa huumorilla :D

-harmiseikirj-

Kilahtaa. #hymiö :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, hirmu hiki on kun on villapaita päällä :) Hienoa, ehdotan että teet pari avausta tähän asiaan liittyen, toki kaikki muutkin kiemurat keskusteluun niin saadaan vähän vipinää palstalle.

-harmiseikirj-

Olisi pian taas aika: liian tyyntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Mulla ei ainakaan ole suhteita. Vähiten tämän ”Pummin” suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Ota villapaita pois...;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Sitä sinä pelkäät, koska sitten tulee superhiki 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Onko norjalainen? 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sinä pelkäät, koska sitten tulee superhiki 🤣

No nyt se vahtii, tuleeko niitä :D

Siellä se on on, silmä kovana. Tai hakee partiksen ”kilahtamismoodia”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota villapaita pois...;)

En ota kun täällä on niin viileää, nuuka taloyhtiö säästää lämmityksessä :(

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko norjalainen? 👍

Tottakai on :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä?! Kiellätkö sinä meidän suhteemme? Väitätkö ettet taas viime yötä viettänyt vieressäni? Nyt alkoi kyllä suhdekriisi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti neljän suora 👍

Sorppa -seittemän kerta laakista!

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Mitä?! Kiellätkö sinä meidän suhteemme? Väitätkö ettet taas viime yötä viettänyt vieressäni? Nyt alkoi kyllä suhdekriisi!

Elä sitten kuumana olessasi sotkeennu nimmareissa. Lipsahtaa vielä Harmiksen laini kun partaheppu online:ssa 😂👍🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilahtaa. #hymiö :D

Kilahditko itse #hymiö :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Turha yrittää 🎄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai on :)

-harmiseikirj-

Aito?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulla varmaan on salasuhde pummin kanssa tuon lausumasi perusteella, tunnusta vaan pois.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ota kun täällä on niin viileää, nuuka taloyhtiö säästää lämmityksessä :(

-harmiseikirj-

Minulla on sun termostaatti.

• Anonyymi kirjoitti:

Turha yrittää 🎄

Elä valehtele. Meillä oli kiihkeä yö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä sitten kuumana olessasi sotkeennu nimmareissa. Lipsahtaa vielä Harmiksen laini kun partaheppu online:ssa 😂👍🤣

Se olisi kyllä ihan hirveää. Laitas pummi seuraavaan viestiisi alle -harmiseikirj-, se on varma todiste että yksi ja sama henkilö kyseessä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Se olisi kyllä ihan hirveää. Laitas pummi seuraavaan viestiisi alle -harmiseikirj-, se on varma todiste että yksi ja sama henkilö kyseessä.

-harmiseikirj-

Kyllä me olemme sama henkilö.

-eiharmiseikirj-

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Elä valehtele. Meillä oli kiihkeä yö.

Niinkö? Sääditte talonmiehen kanssa vähän ”termostaattia”? 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsilaukussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilahditko itse #hymiö :D

-harmiseikirj-

Bling! 🛎 #kilikello

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito?

Vain aito tavara kelpaa :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä äkkiä vähän lämpöjä, kiitos :) ei tarvii kun 1-2 astetta niin sit on sopiva.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain aito tavara kelpaa :)

-harmiseikirj-

Tavara. #🧶

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Kyllä me olemme sama henkilö.

-eiharmiseikirj-

Ai tuota kautta sitten voit sanoa, että olin yön vieressä? Jaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavara. #🧶

Jyrkkä ei tuoteväärennöksille, tuemme aitoja pohjoismaisia tuotteita.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä äkkiä vähän lämpöjä, kiitos :) ei tarvii kun 1-2 astetta niin sit on sopiva.

-harmiseikirj-

no sitähän tässä tehdään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no sitähän tässä tehdään

hetken kävi 1-2 astetta koholla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jyrkkä ei tuoteväärennöksille, tuemme aitoja pohjoismaisia tuotteita.

-harmiseikirj-

Kyllä jotenkin on tullut selväksi.

• Palstakaksoset Pummi-Partis ja Harmis provoamassa.

On ihan ookoo asettaa kyseenalaiseksi tiettyjä lausumia, mutta ne pitäisi myös teidänkin opetella lukemaan, mitä tarkoitetaan, eikä vetää mutkia suoriksi.

Voin kuvitella teidät ajelemassa keskellä mutkaista ajotietä. Ihan vaan kiusallenne vetäisitte poikki orastavan viljapellon, välittämättä mitä poljette ja kenen, kunhan saatte vain mutkat suoriksi.

Kiertelemättä, kaartelematta, nopeammin perille. Vaikkä väkisin.

• Anonyymi

Yksi ja sama kaveri ja sinäkin tervetuloa.

• Anonyymi kirjoitti:

Yksi ja sama kaveri ja sinäkin tervetuloa.

Jahas. No kiitosta.

• Anonyymi

Nyt hätäiäissään tulee ek kertomaan monikossa, että ”palstakaksoset” hahahah🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä olen nauranut tän paikan läpinäkyvyydelle 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Kappasta. Palstakiusaaja.

Minutko meinasit seuraavaksi repiä riekaleiksi?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Kappasta. Palstakiusaaja.

Minutko meinasit seuraavaksi repiä riekaleiksi?

Sinä et kiinnosta ketään 👍 hyvästi.

• Anonyymi

Ketäs tässä muka on poljettu? meitä poljetaan täällä jatkuvasti :( mutta onneksi mekin saamme sanoa sanasemme sekaan :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Ketäs tässä muka on poljettu? meitä poljetaan täällä jatkuvasti :( mutta onneksi mekin saamme sanoa sanasemme sekaan :)

-harmiseikirj-

Kerropas hieman siitä "polkemisesta"

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Eipä siitä nyt puhuta mitään. Mitään ei ole ”poljettu”. ;)
        No pyörää kesällä ❤️

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No esim. se sun ykköspalstakamujen suorittama vihakampanja minua vastaan johon myös sitten missP sotkettiin ja ajettiin pois palstalta. Se on jo niin moneen kertaan käsitelty ettei enää nyt sitä sen kummemmin aleta käymään mutta ihan riittävästi on poljettu.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mitä tulee palstatoveri partikseen, nyk. pummi, on hänkin pelkästään mielipiteidensä vuoksi joutunut vainon kohteeksi, mm, banneja järkätty kuten myös minulle ilman mitään syytä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

No esim. se sun ykköspalstakamujen suorittama vihakampanja minua vastaan johon myös sitten missP sotkettiin ja ajettiin pois palstalta. Se on jo niin moneen kertaan käsitelty ettei enää nyt sitä sen kummemmin aleta käymään mutta ihan riittävästi on poljettu.

-harmiseikirj-

Minä kun olen kuvitellut teidän jo sopineen asian?

Vai olenko erehtynyt? Sinähän tämän tuot nyt esille.

Milloin Pönttöuuni on ilmaissut, että hänet on ajettu pois palstalta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tulee palstatoveri partikseen, nyk. pummi, on hänkin pelkästään mielipiteidensä vuoksi joutunut vainon kohteeksi, mm, banneja järkätty kuten myös minulle ilman mitään syytä.

-harmiseikirj-

En tiedä Pummin mielipiteistä. Mutta jos on asiattomuuksia ollut, ei ihme jos saa selkäänsä.

Banneja lie saanut aika monikin. Kuka mistäkin syystä.

Onko se sitten oikein? Milloin bannit on oikeutettua? Eihän se kuitenkaan kirjoitusoikeutta vie, eikä kirjoittajan mielepiteet minnekään muutu.

Onko se sitten harmituksen lisäämistä, yritystä ? Kiusaamista?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Palstakiusaaja! Älä kiusaa Harmista!

• Anonyymi kirjoitti:

Palstakiusaaja! Älä kiusaa Harmista!

Missäs Harmis on sanonut että kiusaan häntä?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mitään ei ole sovittu kun ei ole tullut anteeksipyyntöjä eikä nekään vielä mitään takaa.

No onko näkynyt palstalla?

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mitä on poissaolo? Se kyllä näyttäytyy poisajolta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitään ei ole sovittu kun ei ole tullut anteeksipyyntöjä eikä nekään vielä mitään takaa.

No onko näkynyt palstalla?

-harmiseikirj-

Asia on sinun ja heidän välinen. Sopikaa asia. Ja lopettakaa tuo jurnuttaminen.

Satunnaisesti. Enkä ole huomannut että olisi uhriutunut siihen, että hänet on "ajettu" pois. Vai onko niin maininnut?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Missäs Harmis on sanonut että kiusaan häntä?

Minä sanoin. Pummi ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä on poissaolo? Se kyllä näyttäytyy poisajolta.

Kyllästynyt?

• elisakettu kirjoitti:

En tiedä Pummin mielipiteistä. Mutta jos on asiattomuuksia ollut, ei ihme jos saa selkäänsä.

Banneja lie saanut aika monikin. Kuka mistäkin syystä.

Onko se sitten oikein? Milloin bannit on oikeutettua? Eihän se kuitenkaan kirjoitusoikeutta vie, eikä kirjoittajan mielepiteet minnekään muutu.

Onko se sitten harmituksen lisäämistä, yritystä ? Kiusaamista?

Mielipiteistäni minkä suhteen?

• Anonyymi kirjoitti:

Minä sanoin. Pummi ei.

Mutta väitit mua Harmiksen kiusaajaksi?

Koeta nyt päättää, kenen haluat olevan uhri tässä.

Voi Harmis-parka. Voi Pummi-parka. Elisaketun kiusaamia poikarukkia.

• elisakettu kirjoitti:

Miksi minut vedetään tähän mukaan?

• Pummi kirjoitti:

Mielipiteistäni minkä suhteen?

Mukaellen Harmiksen 13:20 kommenttia. Ei aavistustakaan.

Mutta jotain lutkittelua olen huomannut. Ei hyvä.

• Pummi kirjoitti:

Joku arvelee sun olevan mun uhrini.

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Harmispummi on mukana.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

menepäs koristelemaan kuusi, joulu on jo ovella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nukahdan kun ek näyttäytyy...

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kysymästä, kuusi voi oikein komeasti.

• Anonyymi kirjoitti:

nukahdan kun ek näyttäytyy...

Iltasatu luettu, pehmokaveri viekkuun. Kauniita unia, nuku hyvin.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ek:n onnettoman olon haistaa kilometrien päähän.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

yritä kuitenkin viettää kiva joulu. yleensä kun miettii jotain muuta, niin reipastuu.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Täällä on muuten vanhemmille frouwille palsta, 70 v. Siellä on tasaisempaa menoa, otaksun.

• Anonyymi kirjoitti:

Haistelepas ihan vaan omia kainaloitasi.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Miksei elisakettu älyä mitään?
        Ovatko miehet sumuttaneet sinua koskaan? Oletko aina uskonut ja luottanut miehiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monen paikan välinen ajo on rasittavaa..

• Anonyymi kirjoitti:

yritä kuitenkin viettää kiva joulu. yleensä kun miettii jotain muuta, niin reipastuu.

Niinko? No täytyyhän sitä kokeneempaa uskoa.

• elisakettu kirjoitti:

Mukaellen Harmiksen 13:20 kommenttia. Ei aavistustakaan.

Mutta jotain lutkittelua olen huomannut. Ei hyvä.

Nytkö sinäkin jo ripität minua 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä on muuten vanhemmille frouwille palsta, 70 v. Siellä on tasaisempaa menoa, otaksun.

No tervemenoa vaan, ei tule ikävä.

En olisi kommenttejesi perusteella uskonut sua yli 70-vuotiaaksi.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Haistelepas ihan vaan omia kainaloitasi.

On ne nekin lähellä. Vähän muutakin.

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Ripitys tehdään sunnuntaisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksei elisakettu älyä mitään?
        Ovatko miehet sumuttaneet sinua koskaan? Oletko aina uskonut ja luottanut miehiin?

Mitä tässä pitäisi älytä? Palstalta?

:-D :-D

Onko fiktiiviset palstahahmot onnistuneet jymäyttämään sinua?

Mitäs menet joka paikkaan sohimaan.

• Pummi kirjoitti:

En.

Ei mulla ole mitään hampaankolossa. Asia on sinun ja muiden välinen.

Mutta toki tulen väliin tökkimään, jos huomaan asiattomuuksia.

Asiasta toiseen. Sun olisi tämän aloituksen sijaan kannattanut tehdä aloitus palstakollektiivisuudesta. Olisi hyvä jos joku viitsisi sen tehdä.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Se olikin sulle tarkoitettu siksi et voinut minuun liittää :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Onko sinulla nykyisin hyvä olla kaikilla ”rintamilla”? Kotiasiat ok jne?

• Anonyymi kirjoitti:

Se olikin sulle tarkoitettu siksi et voinut minuun liittää :)

No ei sinuun, ei.

Minä nimittäin arvostan ja kunnioitan ikäihmisiä.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Heh sen minä kyllä jostain syystä uskon ettei sulla mua tulisi ikävä :) mut nojoo...

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla nykyisin hyvä olla kaikilla ”rintamilla”? Kotiasiat ok jne?

Pitääkö tässä sulle alkaa avautumaan? :-D

Tuntemattomalle anonyymille?

Kiitos kysymästä, mutta en taida nyt viitsiä :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Öö...näen kyllä niin etten se ole minä joka grhömm...”sohii”, ;) mulla ei ole sellaisia tuota välineitä ;P

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Pitääkö tässä sulle alkaa avautumaan? :-D

Tuntemattomalle anonyymille?

Kiitos kysymästä, mutta en taida nyt viitsiä :)

Ei kai se kovin vaikeaa olisi sanoa kyllä, ei, ehkä

• Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen.

Ai niin se miesjuttu.

Joo, en tietenkään aina luota. Tiettyihin miehiin. Tai tiettyihin naisiin. Ja kyllä, olen tullut jymäytetyksi, useammankin kerran. Molempien sukupuolten taholta.

Mutta miten tämä liittyy palstapolitiikkaan?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No ei sinuun, ei.

Se olisi hyvästä. Yritä noudattaa sitä, tulet varmasti heidän kanssaan juttuun :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

En.

Ei mulla ole mitään hampaankolossa. Asia on sinun ja muiden välinen.

Mutta toki tulen väliin tökkimään, jos huomaan asiattomuuksia.

Asiasta toiseen. Sun olisi tämän aloituksen sijaan kannattanut tehdä aloitus palstakollektiivisuudesta. Olisi hyvä jos joku viitsisi sen tehdä.

Siirrymme pian joulun viettoon. Aloituksetkin laantuvat.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No ei sinuun, ei.

Juu mä olen (no etenkin miesten seurassa) vähän toista maata :D

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Joko kinkku on paistettu?

• Anonyymi kirjoitti:

Öö...näen kyllä niin etten se ole minä joka grhömm...”sohii”, ;) mulla ei ole sellaisia tuota välineitä ;P

Hmm. Jos tässä nyt on kyse (teoriamielessä) tutustumisesta palstalaiseen. Ja tullut mielestään petetyksi, tavalla tai toisella.

Voihan noin käydä. Se on aina riskinottoa, ihmissuhteissa. Olipa olosuhteet mitä tahansa.

Mutta voi siinä hyvinkin käydä.
        '
        Itse en ole paras vastaamaan, kuka on fiktiivinen ja kuka aito palstalainen. Siksi nämä oletusarvoiseksi tehdyt ja tehtaillut palstalaisia vastaan ovat luotaantyöntäviä. Yleensä niissä on kyse vain ja ainoastaan palstalaisen mustamaalaus.

Ilmeisesti jostain omasta pettymyksestä tai pahansuopuudesta johtuen.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ai niin se miesjuttu.

Joo, en tietenkään aina luota. Tiettyihin miehiin. Tai tiettyihin naisiin. Ja kyllä, olen tullut jymäytetyksi, useammankin kerran. Molempien sukupuolten taholta.

Liittyy siihen miten analysoit saamaasi tietoa, jota luet. Esim. teksteissä täällä tai ylipäätään keskusteluissa.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Hmm. Jos tässä nyt on kyse (teoriamielessä) tutustumisesta palstalaiseen. Ja tullut mielestään petetyksi, tavalla tai toisella.

Voihan noin käydä. Se on aina riskinottoa, ihmissuhteissa. Olipa olosuhteet mitä tahansa.

Mutta voi siinä hyvinkin käydä.
        '
        Itse en ole paras vastaamaan, kuka on fiktiivinen ja kuka aito palstalainen. Siksi nämä oletusarvoiseksi tehdyt ja tehtaillut palstalaisia vastaan ovat luotaantyöntäviä. Yleensä niissä on kyse vain ja ainoastaan palstalaisen mustamaalaus.

Ilmeisesti jostain omasta pettymyksestä tai pahansuopuudesta johtuen.

Mistä sinä selittelet? Miksi viet aiheen tuollaiseen? Mitä on sydämelläsi?

Mulla ei ole kyse mistään sillä en suhteile täällä, sinusta en pysty sanomaan mikä milloinkin sulla hiertää :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ai niin se miesjuttu.

Helppo uskoa, että on
        jymäytetty.

• Anonyymi kirjoitti:

Liittyy siihen miten analysoit saamaasi tietoa, jota luet. Esim. teksteissä täällä tai ylipäätään keskusteluissa.

Mulla on oma tapani nähdä tai tulkita epäjohdonmukaisuuksia. Jos on tarvetta.

Mulla ei silti ole mikään pakonomainen tarve "tehdä paljastuksia".

Palstalaiset ovat mitä haluavat olla tai esiintyä, minä haluavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä selittelet? Miksi viet aiheen tuollaiseen? Mitä on sydämelläsi?

Mulla ei ole kyse mistään sillä en suhteile täällä, sinusta en pysty sanomaan mikä milloinkin sulla hiertää :)

Oli aika epämääräistä, mitä noilla aiemmilla kysymyksillä haettiin. Siksi.

Olisinhan tietysti voinut kirjoittaa vaikka lumiukon rakentamisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Helppo uskoa, että on
        jymäytetty.

No hyvä ettet sinä koe tulleesi jymäytetyksi tässä asiassa.

Olet varmaan tosi surullinen ja pahoillasi puolestani.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Oli aika epämääräistä, mitä noilla aiemmilla kysymyksillä haettiin. Siksi.

Olisinhan tietysti voinut kirjoittaa vaikka lumiukon rakentamisesta.

No siitähän sitä kertoo, mikä ensimmäisenä mieleen pälkähtää, se kertoo myös vastaajasta.

• Anonyymi kirjoitti:

No siitähän sitä kertoo, mikä ensimmäisenä mieleen pälkähtää, se kertoo myös vastaajasta.

Niin, sehän nyt olisi aika tolkutonta tälläisellä ihmisuhdepalstalla keskustella ensimmäiseksi lumiukon teosta.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No hyvä ettet sinä koe tulleesi jymäytetyksi tässä asiassa.

Olet varmaan tosi surullinen ja pahoillasi puolestani.

En minä tunne sinua, joten en oikein pysty tuntemaan mitään. Joulua vaan toivotan.

• Anonyymi

Jännämies, sillä varmaan naisia jossain korona odottamassa. Tuollaiset miehet saa naisia aina.

• Anonyymi

Jännänainen 👍

• Anonyymi

Nyt äkkiä Demla-lakihenkilö avustamaan kärsinyttä konnaa.
      Jos oikein nätisti pyydätte, Tavja-täti Hakaniemestä tulee apuun .

• Anonyymi

Osoittaa täydellistä typeryyttä, itsesuojeluvaiston puutetta vaarantaa oma henkensä ja terveytensä jonkun patonkivarkaan takia. Vaikka olisi kassiin lastannut arvokkainta mitä ärrältä löytyy palkollisen tehtäviin ei kuulu käsirysy. Jos työnantaja tuota edellyttää, palkatkoon myyjiksi vartioita, tappelutaidot omaavia. Tuo typerä akka olisi voinut iskeä päänsä kiveykseen ja maata loppuikänsä yhteiskunnan hoidettavana. Tiedän paskatöille liian omistautuneita ihmisiä, jotka joutuvat/pääsevät sairaseläkkeelle ennen nelikymppisiään mielenterveyssyistä. Ja tuota leipää saa niin paljon kuin haluaa leipäjonoista, kaatopaikalle koko ajan valtavia määriä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3333
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3175
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      435
      2391
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      246
      1473
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      78
      1221
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1178
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      126
      1086
    Aihe