Parlamentti team!!!

Anonyymi

Aloitamme korona valvonta homman maanantaina.Jaamme 2 metrin mittaisia turva väli keppejä toimistolla ja Hula vanteita niin varmaan on turvaväli oikein ja suppoja jos joku on kipeänä liikheellä!.Nivapään pomo hoitaa kylän puolen kaupat,tarvittaessa käydään kaupassa jos asiakkaat epäilee koronaa.Huomenna ilta päivä kokouksessa jaetaan vastuut eri tiimeille.Tervetuloa toimistolle kuuntelemaan uusista ideoista kun,varmaan kerma sakki tulee kun kahvia tarjolla ja munkkia ja jätti niska,kuten aina!!!

15

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suksikaa v....un!

      • Anonyymi

        Häpeä nythän tulee joulu, pukki ei kyllä tuo noin rivosuulle mitään lahjoja.


    • Anonyymi

      Aika pirun monta yhdyssanavirhettä onnistuit tuohon saamaan.

      • Anonyymi

        Alakoululainen neuvoo toista.


      • Anonyymi

        Tämä on tulos kun koulussa vain nukutaan tunneilla, ei tainnu silloin vielä olla kännyköitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tulos kun koulussa vain nukutaan tunneilla, ei tainnu silloin vielä olla kännyköitä?

        Ruottalaisa pornolehtiä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tulos kun koulussa vain nukutaan tunneilla, ei tainnu silloin vielä olla kännyköitä?

        Kylä teät kaiki pittäis panna takasi kouhluun,ko ette ossaa ees kirjottaa oikhein. Känyköitä vaain räpläävät kaeken aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylä teät kaiki pittäis panna takasi kouhluun,ko ette ossaa ees kirjottaa oikhein. Känyköitä vaain räpläävät kaeken aika

        Paskanjauhajia oletta koko sakki, hävetkää. Toivoo eräs mummo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylä teät kaiki pittäis panna takasi kouhluun,ko ette ossaa ees kirjottaa oikhein. Känyköitä vaain räpläävät kaeken aika

        Etpä se siekään osaa kirjoittaa murtheella vai oliko Suomen kielellä.Taidat olla ope joka suojoo koulukiusaamista!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä se siekään osaa kirjoittaa murtheella vai oliko Suomen kielellä.Taidat olla ope joka suojoo koulukiusaamista!!

        Molemmat joutaisitte oikeinkirjoitusoppiin!


    • Anonyymi

      Hyvin menny valvonta joulun aikana.Naamamaskeja olemme jakaneet kauppojen ja kahviloiden pihalla.Koitamme loppiaiseen asti tehdä valistus työtä korona ehkäisyyn.Aamukokouksissa parlamentin jäsenille jaetaan valvonta vuorot ja vapaaehtoisille joita on useita.

    • Anonyymi

      Ja juorut lentää ukoilla joissa ei ole mitään perää...

      • Anonyymi

        Saimmepas korona eilen kiinni,tästä alkaa kova metsästys,koitamme saada pikatestereitä jotta voimme mitata paikallisia korona epäilyjä kun suurin osa ei käytä maskia ja yskivivät kuin keuhko taktiset,Eräskin eilen kehui että kävi korona testissä ja meni sieltä ässälle ilman kasvomaskia ja kehui aikaansaannosta jos korona leviää komensimme ulos epäillyn ja ylirannan nokkamies kävi opettamassa kaupan takana epäilylle miten toimitaan,ollaan kotona siihen asti kun tulos tulee!! Varmaan muistaa pysyä sai se sellaisen muiston joka näkyy!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saimmepas korona eilen kiinni,tästä alkaa kova metsästys,koitamme saada pikatestereitä jotta voimme mitata paikallisia korona epäilyjä kun suurin osa ei käytä maskia ja yskivivät kuin keuhko taktiset,Eräskin eilen kehui että kävi korona testissä ja meni sieltä ässälle ilman kasvomaskia ja kehui aikaansaannosta jos korona leviää komensimme ulos epäillyn ja ylirannan nokkamies kävi opettamassa kaupan takana epäilylle miten toimitaan,ollaan kotona siihen asti kun tulos tulee!! Varmaan muistaa pysyä sai se sellaisen muiston joka näkyy!!

        Ketkä me?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä me?

        Aloittaja lienee käynyt apukoulun. Ei jumalauta. Pilkkuja siellä täällä. Ei perkele vieköön tämä kunta nouse tästä. Kaikki kirjoittamaan oppineet ovat näköjään jättäneet tämän kunnan. Jäljelle on jäänyt näköjään nooooooh? Kirjoitustaito on yksi sivistyksen peruspilareista.

        Tv: Pellon poika poika poika


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe