Ompa kumma, kun nyt teen analyyttisen yhteenvedon oman persoonallisuuteni heijastuksista palstalla, niin tällainen olen siis ollut muiden mielestä:
Tyhmä tai ainakin vähän yksinkertainen(koska en ole omanedun tavoittelija)
Pakkotyrkky (koska kehtasin vitsailla)
Materialisti (koska tykkään laadusta)
Henkisesti ongelmainen (kun lohdutin)
Epähaluttava, junasta jäänyt vanhus (koska ikäännyin)
Hitto, olempa kamala tyyppi. Itse kuvittelin jopa jollekkin kelpaavani, että olin palstalla ystävällinen ja ehkä myös inspiroiva.
Kyllä sitä ihminen erehtyy kuvittelemaan kaikenlaista itsestään! Taidan mennä nyt vajaan hirttämään itseni, joten hyvät joulut teille, ei sitten kirjoitella enään IKINÄ🙋
Joulun saldo
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata hermostua, tervetuloa joukkoon. Olen kaikkea tuota ihan oikeasti, en vain palstalla. Kukapa ei olisi, edes pikkurillin pikkuisen.
AsianVierestä- Anonyymi
Kiitos ystävällisistä sanoistasi.
Eilen tuli kaljoiteltua ja nyt olen valvonut lähes koko yön, joten päätöstä on tullut harkittua pitkään ja vakavasti.
Tuosta listasta jäi vielä pois, että olen vielä tällainen yksinäinen susi, epäkelpo sosialiteetin vihollinen, kun en viihdy muiden jalossa ja huomaavaiaessa seurassa.
Täälähän meitä riittää!
- Anonyymi
Keräsit kaiken kuonan itseesi?
Ei kannata. Täällä huudellaan välillä mitä sattuu, provosoituminen on omalla vastuulla. Tällaisen anonyymipalstan kirjoituksia pitää osata lukea oikein. Kuittaat vaan takaisin tai annat olla. Ja eteenpäin! 😊
xLiner- Anonyymi
Kiitos sinullekkin välittämisestä.
Niin yhtäkkiä vain pimahti, kun istuin sohvalla tekemässä kirjontatyötäni, tajusin etten olekkaan ilmeisesti niin rakastettava, kuin olin kuvitellut😢😢😢
Jossei vielä muutama tunti sitten ollut henkisiä ongelmia, niin nyt on! Voi niistä minua syyttänyt olla iloinen, kun sai olla oikeassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin yhtäkkiä vain pimahti, kun istuin sohvalla tekemässä kirjontatyötäni, tajusin etten olekkaan ilmeisesti niin rakastettava, kuin olin kuvitellut😢😢😢
Jossei vielä muutama tunti sitten ollut henkisiä ongelmia, niin nyt on! Voi niistä minua syyttänyt olla iloinen, kun sai olla oikeassa.Tämä palstailu kasvattaa luonnetta! Ota ihan vaan siltä kantilta 😄
Itsekin joskus alkuaikoina jopa loukkaannuin jonkun kirjoituksista, kun en vielä ymmärtänyt palstan tyyliä. Tämä on ihan oma maailmansa.. Kaikkea ei edes kannata lukea, kaikkeen ei kannata vastailla. Kyllä sen äkkiä oppii, mikä itselle sopii.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Jossei vielä muutama tunti sitten ollut henkisiä ongelmia, niin nyt on! Voi niistä minua syyttänyt olla iloinen, kun sai olla oikeassa.Kuuntele Lineriä. Hän puhuu asiaa.
Miksi ajattelet että joku sinua syyttänyt saa olla oikeassa?
Eikä saa!
Nyt perse penkistä ylös ja sanomaan itsellesi että olet suujri ja kaunis. Ei kannata välittää poskanjauhajista; niitähän riittää. Ihan vain siksi, että aiheuttaisivat mielipahaa herkimmille.
Sulla on lupa olla herkkä, mutta sun ei tarvitse olla orjuutettu.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kuuntele Lineriä. Hän puhuu asiaa.
Miksi ajattelet että joku sinua syyttänyt saa olla oikeassa?
Eikä saa!
Nyt perse penkistä ylös ja sanomaan itsellesi että olet suujri ja kaunis. Ei kannata välittää poskanjauhajista; niitähän riittää. Ihan vain siksi, että aiheuttaisivat mielipahaa herkimmille.
Sulla on lupa olla herkkä, mutta sun ei tarvitse olla orjuutettu.Kylläpä te kummatkin olette kultaisia nyt sydämestä, ei edes omat sisaret tuollain ole minulle puhuneet❤
Sisaruus onkin kaunis asia naisten välillä, siitä pidän. Harmi, kun nykyään naiset vähän unohtavat sen pätemisinnossaan, ettei toinen nainen aina ole uhka itsetunnolle tai tuomitsemassa. Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä te kummatkin olette kultaisia nyt sydämestä, ei edes omat sisaret tuollain ole minulle puhuneet❤
Sisaruus onkin kaunis asia naisten välillä, siitä pidän. Harmi, kun nykyään naiset vähän unohtavat sen pätemisinnossaan, ettei toinen nainen aina ole uhka itsetunnolle tai tuomitsemassa.On tärkeää tuntea itsensä. Silloin ei kukaan ole uhka.
Sinä olet sinä. Minä olen minä.
:)- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
On tärkeää tuntea itsensä. Silloin ei kukaan ole uhka.
Sinä olet sinä. Minä olen minä.
:)👧🕊👩
- Anonyymi
Minusta huonoa käytöstä ei tule hyväksyä koskaan, missään.
Minusta on väärin lähestyä asiaa niin että no, koveta itsesi!
Oikein olisi puuttua solvauksiin.
- Anonyymi
Jes!
- Anonyymi
Kiitos sinullekkin tuestasi.
Vielä vähän aikaa joudut minua kuitenkin vielä sietämään tässä maailmassa, koska tajusin hetki sitten, että jos nyt kuolen, niin perivät sukulaiset kaikki rahani.
Siispä joudun ennen lähtöä käymään pikaisesti asianajajan juttusilla, jotta sen 25€ joka tililläni on tällä hetkellä, ohjautuu viimeisen tahtoni mukaisesti: Korkeasaaren apinoille, vaikka nekin kyllä kerran koittivat minua heittää kakkakikkareella, onneksi oli lasi välissä.
- Anonyymi
Jätä tällaiset palstat omaan arvoonsa. Täällä on osin vallalla feministinen kupla, jonka kaikki kuplan ulkopuolella olevat pyritään polkemaan alempaan helevettiin. Mitä enemmän valitat omaa kohtaloasi sitä enemmän sinua pyritään alistamaan eli olet kuin karpänen hämähäkin verkossa.
Jos puhut poliittisesta suuntautumisesta, suhdestatuksesta, ammatista, harrastuksesta jne niin puukkoa tulee varmasti näiltä oman maailman erinomaisilta.
Tätä palstaa sivusta seuraavanakin näkee tämän mielipuolisuuden.
Kehottaisinkin menemään omien pariin aihealueille jotka ovat sinun juttujasi, vaikka harrastuspuolella.
Parempaa joulumieltä sinulle!- Anonyymi
Niin toisinaan tuo nykyajan naispönkitys itseänikin häiritsee, vaikka eihän se minulle varsinaisesti kuulu.
Joskus vaan tuntee myötähäpeää siitä, miten yksinkertaiset ja luonnolliset asiat täytyy vääntää eri merkityksiin väärässä konteksissa ja kaikki tavalliset asiat tuoda sukupuolipoliittisesti kyseenalaisiksi.
Minuakin jatkuvasti haukutaan ja syyllistetään konservatiiviksi ja edistyksen vastaiseksi, kun vaan haluan kohtelua, joka kunnioittaa niitä tunteita, jotka itse koen sukupuolisesti tärkeiksi. Kieltäydyn myös yleistämisestä ja poliittisesta sukupuolisodasta, joten yksinäinen susi todellakin olen naisten keskuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toisinaan tuo nykyajan naispönkitys itseänikin häiritsee, vaikka eihän se minulle varsinaisesti kuulu.
Joskus vaan tuntee myötähäpeää siitä, miten yksinkertaiset ja luonnolliset asiat täytyy vääntää eri merkityksiin väärässä konteksissa ja kaikki tavalliset asiat tuoda sukupuolipoliittisesti kyseenalaisiksi.
Minuakin jatkuvasti haukutaan ja syyllistetään konservatiiviksi ja edistyksen vastaiseksi, kun vaan haluan kohtelua, joka kunnioittaa niitä tunteita, jotka itse koen sukupuolisesti tärkeiksi. Kieltäydyn myös yleistämisestä ja poliittisesta sukupuolisodasta, joten yksinäinen susi todellakin olen naisten keskuudessa.Puhut todella viisaita. Voi kun kaltaisiasi naisia olisi enemmänkin.
Muuta en pysty kuin virtuaali halin sinulle antamaan ja lämpimiä joulun toivotuksia.
Olet aarre tässä itsekeskeisyyteen keskittyvässä maailmassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut todella viisaita. Voi kun kaltaisiasi naisia olisi enemmänkin.
Muuta en pysty kuin virtuaali halin sinulle antamaan ja lämpimiä joulun toivotuksia.
Olet aarre tässä itsekeskeisyyteen keskittyvässä maailmassa.Kiitos.
Kyllä meitä tällaisia naisia on paljonkin, jotka ei halua riidellä ja vihata miehiä periaatteesta.
Kaunista joulua sinulle⛄🎄❤!
- Anonyymi
ihminen joka arvostelee toista kertoo enemmän itsestään kuin mitä tarkoittaa sanoa tuosta toisesta henkilöstä.
“Itseriittoiset arvostelun huudot muita kohtaan peittääkseen omissa kaapeissaan tanssivat luurangot.”
-John Mark Green-
"Itse kuvittelin jopa jollekkin kelpaavani, että olin palstalla ystävällinen ja ehkä myös inspiroiva." Anna olla, älä anna toisten määritellä sinua. Toisen arvostelu ja haukkuminen nousee omasta pahasta olosta. Omaa egoa pyritään pönkittämään toisen lyömisen kustannuksella. Huomaatko, olet heidän yläpuolellaan, et alapuolella. He tuntevat sinut jotenkin uhaksi omalle egolleen.
Sitä paitsi sinun, minun, kenenkään ei tarvitse kelvata yhtään kenellekään. Pääasia että kelpaat itsellesi. He jotka aidosti sinusta pitävät. pitävät sinusta koska olet juuri sinä. Heille sinun ei tarvitse "kelvata".
Hyvää Joulua sinulle.- Anonyymi
Kyllä, peukku tälle minultakin👍
On se vaan surkeaa, että jonkun ego vaatii tuon kaltaista pönkitystä ja eipä siitä kannattaisi välittää. Koko ihmiskunnan pönötys kun on täysin illusionääristä ja merkityksetöntä.
- Anonyymi
Onko tämä joku arvausleikki, jossa pitäisi arvata kuka olet?
-flowersreally-- Anonyymi
Ei, mutta sen voin sanoa, että olen yksi nainen vaan, en siis Disse.
Anonyymi kirjoitti:
Tsot tsot, eläpäs vedä Disseä tähän.
Disse ei ole mikään uhriutuja tai hirttäytyjä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö olekaan muka mies?
Oo, tossa sulle halaus 🤗
- Anonyymi
Kiitti, olet suloinen, mutten tykkää halimisesta, ihan niin säälittävä en ole edes itsemurhan partaalla🙂👍
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti, olet suloinen, mutten tykkää halimisesta, ihan niin säälittävä en ole edes itsemurhan partaalla🙂👍
Tästä ei neuvotella, nyt halataan 🤗.
Miksi olet itsemurhan partaalla?- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Tästä ei neuvotella, nyt halataan 🤗.
Miksi olet itsemurhan partaalla?Eiiiiiii.....ei haleja😑😑😑🕊
Ai olinko jossan tilassa taas? Voi että ihan unohtui, taidan tästä nyt lähteä kauppaan ostaan limpparia, näyttää loppuneen😃 Anonyymi kirjoitti:
Eiiiiiii.....ei haleja😑😑😑🕊
Ai olinko jossan tilassa taas? Voi että ihan unohtui, taidan tästä nyt lähteä kauppaan ostaan limpparia, näyttää loppuneen😃Eli nyt on jo parempi mieli? Et siis haudo enää itsemurhaa? Vähän huolettaa tuommoiset sanomiset.
Tämä on vain keskustelupalsta, elämä on muualla.
- Anonyymi
Totta toinen puoli😘😄
- Anonyymi
Tämän palstan keskustelut tekevät varautuneemmaksi. Onko se sitten elämässä hyvä vai huono asia, mistäpä tuon tietäisi. Sanoo mitä ajattelee, täällähän on mahdollisuus anona ja lueskella muiden viisaita ajatuksia. Pelkän miellyttämisen vuoksi, ei syytä muuttaa tyyliä, eikä mielistellä muita. Ellen omalla tyylilläni kelpaa, voihan täältä poistua, eihän kukaan edes tunnekaan. Mistä noita kaikkia maailman hiljaisia, koteihinsa hautautuneita ihmisiä tietää. Pysytään vaan koronan vuoksi tiukasti pesissämme.
- Anonyymi
Totta täälähän puhutaan suoraan asioista, joista harvat pystyvät selvin päin edes keskustelemaan punastumatta tai joutumatta ei jatkoon-tuomion alle. Tuleehan siinä väkisinkin mieleen, että mitä ihmiset OIKEASTI niissä koloissaan ajattelevat...
Nyt juuri heräsin, kun nukahdin muutamaksi tunniksi tuskistani väsyneenä ja taas vaikeudet vaan kasaantuvat asian suhteen; todellinen ja lopullinen poistumiseni saattaa ollakkin jälleen vain yksi saavutus elämäni epäonnistumisien kirjossa. Koska olen niin hidasjärkinen, en suunnitelmia tehdessäni muistanut, etten enään ole yli 25 vuoteen asunut kotona, kotitalokin on jo myyty suvusta tarpeettomana, joten en voikkaan mennä vajaan hirttäytymään! Asuintaloni pihassa on kyllä roskakatos, mutta se on niin matala, ettei siitä voi tiputtautua naruun, koska jalat ottavat maahan kiinni.
Pihassa on kyllä puita, joten sekin mahdollisuus on, mutta ainoa sopivasti kaareutuva oksa on niin korkealla, etttä epäilen saanko köyttä heitettyä sen yli maasta käsin.
Vintti on yksi mahdollisuus, mutta kun olen niin äärikonservatiivinen, niin tuntuu väärältä ajatella, että joku löytäisi minut kuolleena, nännit kylmästä tiukkoina nöpöttäen, siinä on jotain niin säälimättömän rivoa, että koko ulkohirttäytyminen alkaa epäilyttää vahvasti. Varmasti ruumishuoneellakin naurasivat😑 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta täälähän puhutaan suoraan asioista, joista harvat pystyvät selvin päin edes keskustelemaan punastumatta tai joutumatta ei jatkoon-tuomion alle. Tuleehan siinä väkisinkin mieleen, että mitä ihmiset OIKEASTI niissä koloissaan ajattelevat...
Nyt juuri heräsin, kun nukahdin muutamaksi tunniksi tuskistani väsyneenä ja taas vaikeudet vaan kasaantuvat asian suhteen; todellinen ja lopullinen poistumiseni saattaa ollakkin jälleen vain yksi saavutus elämäni epäonnistumisien kirjossa. Koska olen niin hidasjärkinen, en suunnitelmia tehdessäni muistanut, etten enään ole yli 25 vuoteen asunut kotona, kotitalokin on jo myyty suvusta tarpeettomana, joten en voikkaan mennä vajaan hirttäytymään! Asuintaloni pihassa on kyllä roskakatos, mutta se on niin matala, ettei siitä voi tiputtautua naruun, koska jalat ottavat maahan kiinni.
Pihassa on kyllä puita, joten sekin mahdollisuus on, mutta ainoa sopivasti kaareutuva oksa on niin korkealla, etttä epäilen saanko köyttä heitettyä sen yli maasta käsin.
Vintti on yksi mahdollisuus, mutta kun olen niin äärikonservatiivinen, niin tuntuu väärältä ajatella, että joku löytäisi minut kuolleena, nännit kylmästä tiukkoina nöpöttäen, siinä on jotain niin säälimättömän rivoa, että koko ulkohirttäytyminen alkaa epäilyttää vahvasti. Varmasti ruumishuoneellakin naurasivat😑Sairasta provoilua, et ole terve tapaus. Ketä esität tässä performanssissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta provoilua, et ole terve tapaus. Ketä esität tässä performanssissa?
Ikävää, josset tykännyt.
Koska esitys oli interaktiivinen impro ja liput ilmaiset, saat takaisin ainoastaan osanottoni menetetystä ajastasi.
Kiitos kuitenkin, en olisi edes odottanut, että näin hyvät arvostelut! Sain melkein orkut tuosta sinun kommentistasi.
Vedon tarkoitus oli avata portteja ulottuvuuksien välillä, jotta tiedostava läsnäolo ja todellisuuden kieroutumien aiheuttavat tunnekuohut vakaantuisivat kokijassa.
Kiitos osallistujille, olitte aivan mahtavia💪👌
Hyvää joulua🌚!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763482
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272159Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71344Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671297Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055