Eli kysymys otsikon mukainen - käytätkö kortonkia naidessasi, jos kyse muusta kuin vakkarisuhteesta? Vai painetaanko teillä paljaalla?
Käytättekö kumia vai meneekö naturel?
18
857
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorempana kortonkia, mutta nyt keski-ikäisenä ja lapsettomana painan paljaaltaan jos vaikka lykästäisi.
- Anonyymi
Vain tyhmä vetää paljaalla irtosuhteissa.
- Anonyymi
Täällä ei vedetä paljaalla eikä kumilla😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei vedetä paljaalla eikä kumilla😞
No ei tietystikään höhlä.
Tämä on netin keskustelupalsta.
Ja jos et tiennyt, niin tarkennan:
Palsta peeloilua ja viihdettä varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietystikään höhlä.
Tämä on netin keskustelupalsta.
Ja jos et tiennyt, niin tarkennan:
Palsta peeloilua ja viihdettä varten.Kiitos ja kumarrus sinulle kun valistit. Ja oikein rauhallista joulua ja hyvää uutta vuotta🎅🏻🤶🏻🎇
- Anonyymi
Aina naturellina ja lasken siemenet sisään. Viimeinen tinder pano vastusteli paljaalla panoa, mutta kiitteli aamulla kuinka hyvältä ilman kumia tuntui,
- Anonyymi
Harvoin olen kumia käyttänyt. Naisetkaan ei oikein ole vaatinut kun pari kertaa kumia mutta ovat sanoneet että älä laukea sisään. En minä baariin ota edes kumeja mukaan ja jos naisen olen sieltä iskenyt niin ei niitä kumeja lähdetä yöllä mistään ostamaan kun kaikki kaupat kiinni. Kotona on kyllä kumeja joskus ollut mutta ei aina.
- Anonyymi
Yök, edesvastuutonta.
- Anonyymi
Naisillahan ei ole ikinä kumeja mukana ja olettavat miehellä olevan. Kotonani jatkoilla ennen yhdyntää on jokunen nainen kysynyt kumia, koska heillä ei ole ollut ehkäisyä. Olisi mulla ollut, mutta olen sanonut ettei löydy. Naiset ovat sen jälkeen tuumanneet, että ei voi mitään ja levittäneet jalat.
- Anonyymi
En harrasta irtosuhteita. Kukin tyylillään. Itseäni ei kiinnosta sellaiset tyypit jotka uittaa kaluaan ties mihin. Kertoo ihmisestä melko paljon holtiton seksikäytös.
- Anonyymi
Paljaalla aina. Taudeilta aina välttynyt vaikka niillä aina pelotellaan koska seksi edelleen tabu.
- Anonyymi
Sinnkkukumei paitsi aunaturelsinkkuna. Kaikenlaist haavistolaist saiteil.
- Anonyymi
Itse en pysty sellaisen kanssa menemään sänkyyn ollenkaan, joka harrastaa paljon irtosuhteita. En edes kumin kanssa.
Joillekin vain tärkeää päästä panemaan, tunteista viis.... - Anonyymi
En käytä kumia tyttöystävän kanssa.
- Anonyymi
Tässä iässä samanikäisten partnerien kanssa en ole vuosiin tarvinnut kondomia.
En ole kokenut mitään ideaa tuohon kumin käyttöön näiden neitseellisten partnerieni kanssa mitä minulla on ollut...Toki olen joskus pidemmässä suhteessa käyttänyt, jos partneri on pitänyt taukoa e-pillereistä.
Kondomithan on tarkoitettu sairaille ihmisille estämään tautien leviämistä. Terveille ihmisille siitä ei ole mitään hyötyä.. Toki sitä voi käyttää myös ehkäisymenetelmänä, mikä onkin sitten taas toinen juttu.- Anonyymi
Annan paljaalla. Naisten on mukavampi nuolla mut puhtaaksi.
- Anonyymi
hyi h**vetti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624