Eli kysymys otsikon mukainen - käytätkö kortonkia naidessasi, jos kyse muusta kuin vakkarisuhteesta? Vai painetaanko teillä paljaalla?
Käytättekö kumia vai meneekö naturel?
18
782
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorempana kortonkia, mutta nyt keski-ikäisenä ja lapsettomana painan paljaaltaan jos vaikka lykästäisi.
- Anonyymi
Vain tyhmä vetää paljaalla irtosuhteissa.
- Anonyymi
Täällä ei vedetä paljaalla eikä kumilla😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei vedetä paljaalla eikä kumilla😞
No ei tietystikään höhlä.
Tämä on netin keskustelupalsta.
Ja jos et tiennyt, niin tarkennan:
Palsta peeloilua ja viihdettä varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietystikään höhlä.
Tämä on netin keskustelupalsta.
Ja jos et tiennyt, niin tarkennan:
Palsta peeloilua ja viihdettä varten.Kiitos ja kumarrus sinulle kun valistit. Ja oikein rauhallista joulua ja hyvää uutta vuotta🎅🏻🤶🏻🎇
- Anonyymi
Aina naturellina ja lasken siemenet sisään. Viimeinen tinder pano vastusteli paljaalla panoa, mutta kiitteli aamulla kuinka hyvältä ilman kumia tuntui,
- Anonyymi
Harvoin olen kumia käyttänyt. Naisetkaan ei oikein ole vaatinut kun pari kertaa kumia mutta ovat sanoneet että älä laukea sisään. En minä baariin ota edes kumeja mukaan ja jos naisen olen sieltä iskenyt niin ei niitä kumeja lähdetä yöllä mistään ostamaan kun kaikki kaupat kiinni. Kotona on kyllä kumeja joskus ollut mutta ei aina.
- Anonyymi
Yök, edesvastuutonta.
- Anonyymi
Naisillahan ei ole ikinä kumeja mukana ja olettavat miehellä olevan. Kotonani jatkoilla ennen yhdyntää on jokunen nainen kysynyt kumia, koska heillä ei ole ollut ehkäisyä. Olisi mulla ollut, mutta olen sanonut ettei löydy. Naiset ovat sen jälkeen tuumanneet, että ei voi mitään ja levittäneet jalat.
- Anonyymi
En harrasta irtosuhteita. Kukin tyylillään. Itseäni ei kiinnosta sellaiset tyypit jotka uittaa kaluaan ties mihin. Kertoo ihmisestä melko paljon holtiton seksikäytös.
- Anonyymi
Paljaalla aina. Taudeilta aina välttynyt vaikka niillä aina pelotellaan koska seksi edelleen tabu.
- Anonyymi
Sinnkkukumei paitsi aunaturelsinkkuna. Kaikenlaist haavistolaist saiteil.
- Anonyymi
Itse en pysty sellaisen kanssa menemään sänkyyn ollenkaan, joka harrastaa paljon irtosuhteita. En edes kumin kanssa.
Joillekin vain tärkeää päästä panemaan, tunteista viis.... - Anonyymi
En käytä kumia tyttöystävän kanssa.
- Anonyymi
Tässä iässä samanikäisten partnerien kanssa en ole vuosiin tarvinnut kondomia.
En ole kokenut mitään ideaa tuohon kumin käyttöön näiden neitseellisten partnerieni kanssa mitä minulla on ollut...Toki olen joskus pidemmässä suhteessa käyttänyt, jos partneri on pitänyt taukoa e-pillereistä.
Kondomithan on tarkoitettu sairaille ihmisille estämään tautien leviämistä. Terveille ihmisille siitä ei ole mitään hyötyä.. Toki sitä voi käyttää myös ehkäisymenetelmänä, mikä onkin sitten taas toinen juttu.- Anonyymi
Annan paljaalla. Naisten on mukavampi nuolla mut puhtaaksi.
- Anonyymi
hyi h**vetti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247