Millä ajatte parran?

Olen pitkään yrittänyt etsiä itselleni sopivaa parranajohärpäkettä. Minulla on herkkä iho ja höylä tahtoo tehdä helposti haavoja. Partakone taas tekee palojälkiä. Hiustenleikkuri jättää pitkän sängen.

Nyt olen ihastunut Philipsin OneBladeen. Ottaa melkein yhtä tarkasti kuin höylä, eikä ärsytä ihoa.

Millä te ajatte parran?

45

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertakäyttöhöylä, sillä pari kertaa ja sitten roskiin. Vuosia sitten kokeilin koneella ja toimitus oli edestakaisin jynssäämistä vaikka hitaasti vein. Ok, mukana myös ideologiaa, haluan parranajon olevan riippumatonta sähköstä. Mekaanista. Tarkoitus olisi vielä kokeilla ja opetella veitsellä. Katselin kerran ohimennen noita onebladeja ja niiden varaterät näytti olevan koneen hintaisia. - cu-

    • Hiustenleikkurilla tietenkin. Naisethan ihastelevat sänkeä, koska näyttää rentulta jännämieheltä. Aja vain sillä hiustenleikkurilla, niin saat jouluksi piparia sekä torttua.

    • Zipolla. Kyl lähtee.

      • Olethan muistanut ensin kaataa bensaa kasvoille?


      • Pummi kirjoitti:

        Olethan muistanut ensin kaataa bensaa kasvoille?

        Toki, litralla raakaa.


    • Anonyymi

      Ladyshavella tietenkin!

    • Epilaattorilla☝️

      • Oikeastiko?

        Tuo voisi olla yli viisikymppisen tumman naisen ylähuuleen ihan tehokas ja toimiva tapa, mutta jotenkin kuvittelisi että kauhean kivulias?


      • Thymallus kirjoitti:

        Oikeastiko?

        Tuo voisi olla yli viisikymppisen tumman naisen ylähuuleen ihan tehokas ja toimiva tapa, mutta jotenkin kuvittelisi että kauhean kivulias?

        No ei ny aikuisten oikeesti.. 😳.. Tai miksipä ei.

        Oikeestihan mä käytän trimmeriä. Sitä samaa millä leikkaan nurtsinkin..😮


    • Eipä ole höylä itselleni tehnyt koskaan ensimmäistäkään haavaa..Ei edes kivespusseille, vaikka pari kertaa vkoon raapasen suihkussa, mutta eihän siinä jossei osaa, niin ei osaa. Kaikki on vaikeaa ja elämä tuuliajolla muutenkin tietysti kaikintavoin.

      • Opettele lukemaan. Minulla on herkkä iho. Ja kivestesi elämä ei kiinnosta minua. Hyi!


      • Pummi kirjoitti:

        Opettele lukemaan. Minulla on herkkä iho. Ja kivestesi elämä ei kiinnosta minua. Hyi!

        Ihan sama mikä iho sulla on, mutta ne haavat ovat seurausta sivuttaisliikkeestä, eli sinä et vedä suoraan, vaan viillät itseäsi sivuttain..
        - Ei ole myöskään tarpeen painaa ylettömän kovaa.
        Itse ajelen sähkökoneella, mutta aina sitä joutuu viimeistelemään paikoin höylällä.
        Vaivattomampi tapa on käyttää sitä trimmeri osaa ja jättää millin sängelle.


      • Huh huh,
        Nyt on hurjaa hommaa siellä jollain, mutta meitä masokistejakin on moneen lähtöön, ja lajit vaihtelee.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Opettele lukemaan. Minulla on herkkä iho. Ja kivestesi elämä ei kiinnosta minua. Hyi!

        Tuo kivespussijuttu oli kyllä hyvä veto 😁


    • Anonyymi

      Minulla on Braum parranajokone, jonka hankin armeija aikana.
      Sillä ajaa vieläkin parran, vaikka on 30 vuotta palvellut.
      Ei ole kertaakaan vaihdettu siihen teriä, mutta toimii ja ajaa parran.
      Tosin nyt en ole enää partaa ajanut, saa kasvaa...

    • Hiustrimmerillä. Ei kai sängessä mitään vikaa ole. Voi jättää pidemmän tai lyhyemmän vaikka lämpötilan mukaan. Talvella tarvitsee vähän eristekerrosta.

    • Anonyymi

      Braunin 7000-sarjan koneella. Muuten hyvä kone mutta alkuperäiset ajopäät ei kestä kauan n.3-4kk, nyt on ollut käytössä ebaysta tilattu kiinalainen ajopää, on kestävävämpi mutta joutuu hinkkaamaan edestakaisin.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Mies käyttää onebladea ja kehuu sitä hyväksi...

      • Jep. Paras väline tähän mennessä herkälle iholleni. Ei ole kiva jos naama on kuin raastinraudan jäljiltä.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Jep. Paras väline tähän mennessä herkälle iholleni. Ei ole kiva jos naama on kuin raastinraudan jäljiltä.

        Minusta se tekee hänelle siistin jäljen...


    • Anonyymi

      Itse leikkaan hiusleikkurilla. TVn mainoksissa näyttäisi olevan kätevän oloinen laite, siinä videolla näyttää kuinka leikkaa partaa ja rintakarvojakin ym?

    • Anonyymi

      Braunilla, joku serie 8 missä on se puhdistus- ja lataustelakka mukana. Puhdistus kuulostaa melkein porakoneelta.

    • Anonyymi

      Saksilla leikkaat..

    • Ihan tavallisella partatrimmerillä. Jos höyläilemään alkaa, niin siitä ei tule kuin sanomista. Muotoiltu parta sänki se miehen tiellä pitää ja nahkan kunnossa.

      • Anonyymi

        Sänki on ruma ja mä ajan ihan sileäksi, ajon jälkeen _iholle_ kosteusvoide.
        T: nahka


    • Muutama vuosi sitten olin vielä ihan siloposki, ajoin sähköisellä tai oliko paristokäyttöisellä partakoneella naamani joka aamu. Välillä tein sitä, että annoin parran kasvaa tyyliin viikon ja sitten ajelin ensin sähköisellä koneella ja viimeistelin ihan jollain perus Lidlin höylällä ja geelillä. Viime aikoina olen pitänyt vähän pidempää partaa, ei nyt mitään kauhean pitkää mutta sellaista Fernando Alonson tyylistä. Kun se kasvaa jo epäsiistiksi, niin olen ajellut hiustenleikkuukoneella jolloin jää jonkinlainen sänki kuitenkin. Omasta mielestäni jonkinlainen parta kyllä sopii mulle, ja samaa ovat sanoneet naiset joiden kanssa olen ollut tekemisissä ja aihe on jostain syystä tullut puheeksi.

      • Anonyymi

        Silloin kun käytin konetta, se oli paristomalli, Braun, 2 aa-patteria. Ei johtoa, ei latauksen odottelua ja teräpää käännettiin ympäröimänsä suojakuoren sisään. Tosi kätevä käyttää ja kompakti. Veitsistä, katselin tässä yx päivä tuupista erään italialaisen sepän tekemiä partaveitsiä. Kerrassaan taideteoksia... toimisi pelkästään koristeinakin. - cu-


    • Anonyymi

      Täällei ole oikein miehekkäitä miehiä :)

      • Anonyymi

        Husqvarnalla.


    • Anonyymi

      Parranajokoneella, kuukauden vanha Braun 3020S minkä hinta oli melkein 90 euroa. Tämä sopii hyvin herkälle iholle ,eikä aiheuta mitään haavoja tai palojälkiä iholle. Eipähän tarvitse pelleillä minkään typerien partaveitsien ja partavaahtojen kanssa tuhlaten elämästä ylimääräistä aikaa parran ajamiseen koska parranajokoneella kuluu aikaa enintään puolet siitä ajasta, mitä partaveitsien kanssa kuluu.

    • Anonyymi

      Kotiparturi koneella ajan parran.
      On mulla kyllä höylä jossain. Oli kallis kun perkele.

    • Anonyymi

      Tämä kyllä on miesten juttuja, mutt naisillakin kasvaa ihokarvoja joita haluaa poistaa, kasvoista tai sääristään. Eivät kyllä taida olla partaan verrattavissa, mutt itse käytän tarvittaessa FaceSpa Epilator Braun Epilaattoria. Tekee sen hellästi, eikä ärsytä ihoa.
      En tosin tiedä soveltuuko se miehille ja pelkästään kokeiluun... aika arvokas tuote!

      • Ihohuokoset tahtoo vuotaa verta, jos partakarvoja nyppii. Lisäksi nyppiminen aiheuttaa pitkässä juoksussa karvatupen tuhoutumisen ja siihen ei kohtaan ei sitten kasva enää uutta karvaa.


    • Anonyymi

      Lopeta se parran ajelu. Anna kasvaa ja käyt sitten kerran tai kahdesti kuukaudessa parturissa. 😊

      xLiner

    • Anonyymi

      Pummilla taitaa olla tekoparta, muuten ei tollasta ole

      • Ajelin parran pois jo joku aika sitten, kun parran kanssa ei onnistunut maskin käyttäminen. Taidan muutenkin pitää parrasta parin vuoden tauon ja keskityn kasvattamaan hiuksia.


    • Anonyymi

      Vesurilla tietenkin.

    • Anonyymi

      Onebladillä ei tee mitään. Yhtään Sonyn mainostamista ominaisuuksista on täysin toimiva. Varsinaiseksi partakoneeksi siitä ei ole.

      Yritin palautta lelun Gigantille, mutta "hygenia"-tuotella ei ole palautusoikeus. Entäs takuutapauksissa? Nyt käytän sitä keksintö kunnes takuuaika loppu, sitten heitän sen veks, siinä meni 90€.

      Tule pitkä tauko Giganttiostoihin.

    • Anonyymi

      Gillette fusion 5-teräinen partahöylä. Hyvin on toiminut ainakin 20- vuotta. Toimii paljon paremmin kuin ne kertakäyttöhöylät. Ajan noin kerran viikossa sängen pois.

    • Anonyymi

      Partahyölällä usein. Harvemmin sähkökonella, höylä tekee parempaa jälkeä. Käytän kun ajan höylälla partavaahtoa

      • Anonyymi

        Samoin, suosin Gillette fusionin vaahtoa. Kestää lähes vuoden yksi plo.


    • Anonyymi

      tosimies ei partaa aja

      • Anonyymi

        Pidin partaa lähes kaksi vuotta noin vuosi sitten, olihan kokemus. Oli siinä omat haittansa, nyt ajan sen kerran viikkoon ja parempi niin. En kasvata enää uutta partaa koskaan. Tästä periaatteesta uskon pitäväni kiinni.


    • Anonyymi

      Monia laitteita; BIC.ylä gillette vaaqhto braunin kone.

    • Anonyymi

      Ttät on nyt kokeiltu, 90 euronhinnalla. Sanon vain, että älä osta, se on lelu eikä täyrrä yhtäkään mainosten lupauksia.

      Yrintin palauttaa, mutta Gigantti ei ottaa "hygeniatuoteita" takaisin.

      Kerrassaan epäonnistunut teos ja ostos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3726
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      225
      3244
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2633
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2135
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2132
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1977
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1785
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1752
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      297
      1491
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1382
    Aihe