Ettehän te uskalla niskuroida mitään vastaan!!! kun Raamattu käskee kokoontua yhteen mutta POLIISI KAIKKIVALTIAS kieltää - te tottelette kuin NÖYRÄT LAMPAAT!!! kun pedonmerkki tulee jakoon ja POLIISI käskee sen ottamaan - te OTATTE SEN!!! sen näkee jo nyt miten te NÖYRÄSTI OTATTE SEN!!!sillojn kun POLIISI käskee jotai Raamatun vastaista - Raamattu lentää syrjään!! sama on POMOJEN kanssa!! jos teitä uhataan että jos ette ota pedonmerkkiä - te saatte potkut Raamatu lentää taas syrjään ja te tottelette POMOANNE kuin NÖYRÄT LAMPAAT!! suomalaisen JUMALA on TYÖ!!!!!
kun POLIISI tai POMO käskee - NAPS!! hellari tottelee!!!
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kiljut? Ja miten sinuun ja uskoosi liittyyy se, mitä joku toinen tekee? Ootko kommunisti vai anarkistijuutalainen, vai kenties molempia, kun noin vihaat poliisia?
- Anonyymi
Kaljakorin kanssa kirjoittelee. Sieltä se suomalaisen perusmiehen rohkeus lähtee.:)
Niin ei kai kukaan putkaan halua tai työttömäksi jäädä.
- Anonyymi
Jos johtaja käskee kiroamaan Jeesusta tai saat muuten potkut niin teetkö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan johtaja ei voi laillisesti tuolla tavoin uhkailla. Johtaja itse saa potkut.
JOS tulee aika, jolloin tuollainen, sosialistinen rautaesirippumeininki tulee jälleen todeksi, no, silloin kyllä monet mutkin asiat ovat uskovia vastaan, kuin yksin tuollaiset pöljät demarit.
Ja miksi yleensäkin laittautua idiootin alaiseksi? Voisi niinku jo ennalta ajatella: "Hei, mulla on kiihkokomukka pomona. Mulkoilee minua ja plaraa punaista kirjaansa. Taidanpa etsiä asiallisemman työpaikan, ennenkuin tilanne pahenee!" Anonyymi kirjoitti:
Kysyisin huvittuneena miksi minun pitäisi Jeesus kirota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko 13-vuotias? Ilmeisesti et ole koskaan ollut työelämässä, kun et tiedä, ettei pomo voi antaa muita käskyjä kuin työntekoon liittyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan johtaja ei voi laillisesti tuolla tavoin uhkailla. Johtaja itse saa potkut.
JOS tulee aika, jolloin tuollainen, sosialistinen rautaesirippumeininki tulee jälleen todeksi, no, silloin kyllä monet mutkin asiat ovat uskovia vastaan, kuin yksin tuollaiset pöljät demarit.
Ja miksi yleensäkin laittautua idiootin alaiseksi? Voisi niinku jo ennalta ajatella: "Hei, mulla on kiihkokomukka pomona. Mulkoilee minua ja plaraa punaista kirjaansa. Taidanpa etsiä asiallisemman työpaikan, ennenkuin tilanne pahenee!""Ja miksi yleensäkin laittautua idiootin alaiseksi"
Miksi lähteä mukaan idiootin mielikuvitusleikkeihin?
- Anonyymi
Roomalaiskirje:
13:4 sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee
Raamattu kehoittaa tottelemaan esivaltaa ja varsinkin poliisia.- Anonyymi
Esivaltaa, kyllä, mutta poliisia ei erikseen mainita.
Tuohon Jeesuksen aikaan ja jälkeen (jolloin UT:n kirjeet kirjattiin ja kirjoitettiin) esivalta oli roomalainen. Siis varsin pakanallinen. Ja "poliiseina" toimivat roomalaiset sotilaat.
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esivaltaa, kyllä, mutta poliisia ei erikseen mainita.
Tuohon Jeesuksen aikaan ja jälkeen (jolloin UT:n kirjeet kirjattiin ja kirjoitettiin) esivalta oli roomalainen. Siis varsin pakanallinen. Ja "poliiseina" toimivat roomalaiset sotilaat.
~Esivalta = valtiovallan edustajat.
- Anonyymi
🙄😶🤭😊☺😀😁😆😅🤣😂🙃🤪😜
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384