Markus tyttö :))

Anonyymi

Voisitko seurustella transseksuaalin naisen kanssa?

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykyään transsukupuolisuus.

• Markus taitaa olla transvestiitti. Ja en kyllä ehkä Kuotesahon kanssa lähtis, kun kahville korkeintaan.

• Anonyymi

Miksi et

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et

Heh, ei ole mun tyyppiä. ;}

• Gaylord_Focker kirjoitti:

Tuo Amanda kolahtais kivemmin.

https://areena.yle.fi/audio/1-4350256

Minua ei kumpikaan nappaa, mutta juttuun tulen transsujen kanssa, jos he muuten ovat normaaleja. Esimerkiksi olen jutellut monesti Alian, Setan varapuheenjohtajan kanssa, joka on myös trans. Tai ehkä saa erota paljonkin normaalista, jota olisi keskustelun ulkopuolella.

• Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

Heh, ei ole mun tyyppiä. ;}

Eli ei kelpaa toinen samanlainen vaan täytyis olla normaali ihminen ja hetero niin luulis lesbolle kelpaavan lesbo ja homolle homo ja sukupuolettomalle sukupuoleton voi voi sentään

• Anonyymi kirjoitti:

Eli ei kelpaa toinen samanlainen vaan täytyis olla normaali ihminen ja hetero niin luulis lesbolle kelpaavan lesbo ja homolle homo ja sukupuolettomalle sukupuoleton voi voi sentään

Puuh.

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Minua ei kumpikaan nappaa, mutta juttuun tulen transsujen kanssa, jos he muuten ovat normaaleja. Esimerkiksi olen jutellut monesti Alian, Setan varapuheenjohtajan kanssa, joka on myös trans. Tai ehkä saa erota paljonkin normaalista, jota olisi keskustelun ulkopuolella.

Amanda on ihan naisellinen ja mun silmään nätti.

Amanda on ihan naisellinen ja mun silmään nätti.

Minusta hän ei ole kovin nätti, mutta hyväksyn eriävät näkemykset. Joku voi nähdä toisella tavalla. Enemmän merkitsee sisältö. Esimerkiksi trans-Alialla on hyvä ulosanti: hän on SETA:n ensimmäinen varapuheenjohtaja, kuuden laudaturin ylioppilas ja fysiikan tohtori. Itse pidän tärkeänä sisäistä kauneutta ja ulosantia tärkeämpänä kuin ulkoista nättiyttä.

Minusta hän ei ole kovin nätti, mutta hyväksyn eriävät näkemykset. Joku voi nähdä toisella tavalla. Enemmän merkitsee sisältö. Esimerkiksi trans-Alialla on hyvä ulosanti: hän on SETA:n ensimmäinen varapuheenjohtaja, kuuden laudaturin ylioppilas ja fysiikan tohtori. Itse pidän tärkeänä sisäistä kauneutta ja ulosantia tärkeämpänä kuin ulkoista nättiyttä.

Nojoo. Mä nyt kuitenkin pidän nimenomaan naisellisuudesta, en jätkämäisyydestä niin Amanda nyt on nimenomaan naisellinen.

Nojoo. Mä nyt kuitenkin pidän nimenomaan naisellisuudesta, en jätkämäisyydestä niin Amanda nyt on nimenomaan naisellinen.

Vrt Kuotesaho. :)

No, oikeastaan en ole transuista kiinnostunut ollenkaan. Muutamaan olen törmännyt ja hyväksynyt heidät suomalaisiksi. Minulle on ihan sama ovatko he naisellisia tai jätkämäisiä. Mitä tulee ulos suusta ajatuksella ratkaisee.

No, oikeastaan en ole transuista kiinnostunut ollenkaan. Muutamaan olen törmännyt ja hyväksynyt heidät suomalaisiksi. Minulle on ihan sama ovatko he naisellisia tai jätkämäisiä. Mitä tulee ulos suusta ajatuksella ratkaisee.

Juu, tiedän kantasi. Harvempi trasseksuaaleista tai transvestiiteista innostuu. Ei yllätä. :)

Juu, tiedän kantasi. Harvempi trasseksuaaleista tai transvestiiteista innostuu. Ei yllätä. :)

n* tippu välistä.

Hyvää illanjatkoa, sillä lähden nyt ulkoilemaan ja lopetan tämän illan osalta. Hyvää yötä! Kiitoksia näkemyksistäsi! :)

• Anonyymi

Mitä tarkoitat? Transsukupuolista? Transsukupuolisissakin on homoja, heteroja ja muu sukupuolisia.

• No transsukupuolinen on periaatteessa juurikin se muunsukupuolinen. Hönhän kokee olevansa eri sukupuolta henkisesti mitä fyysisesti.

Ne muut nk. sukupuolettomiksi itsensä tuntevat, jotka ei identifioidu kumpaanaan sukupuoleen on myös muun sukupuolisia tai identiteetiltää sukupuolettomia. Non-binäärisiä.

• Muun sukupuolinen ei myöskään ole seksuaalisen suuntautumisen määritelmä.

• Kenestä Markuksesta tässä puhutaan? Joku julkkis?

• Oletan, et Kuotesaho. Voin olla väärässäkin, tuskin Pöyhönenkään. :D

• Pummi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

Oletan, et Kuotesaho. Voin olla väärässäkin, tuskin Pöyhönenkään. :D

Aa, ai romutransu. Aloittajan unelmien nainen?

• Pummi kirjoitti:

Aa, ai romutransu. Aloittajan unelmien nainen?

Kenties väliksen unelma. :)

• Anonyymi

En. Olen hetero. Naisellisuus ei miellytä, vain naissukupuoli, seksuaalisesti.

• Anonyymi

Tässä on jotain oivallettu. Samoin olen hetero, mutta pidän myös naisia seksuaalisesti viehättävinä vaikka harrastan seksiä vain seksuaalisesti minua viehättävän miehen kanssa.

• Yym, nainen saa siis olla jätkämäinenkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä on jotain oivallettu. Samoin olen hetero, mutta pidän myös naisia seksuaalisesti viehättävinä vaikka harrastan seksiä vain seksuaalisesti minua viehättävän miehen kanssa.

Pidätkö naisen fysiologiaa, anatomiaa haluttavana vai naisen psyykkistä puolta? Mikä naisessa on se haluttava osuus?

Minulla se on kaikki mitä naisessa on. Inside to outside, between the legs.

Pidätkö naisen fysiologiaa, anatomiaa haluttavana vai naisen psyykkistä puolta? Mikä naisessa on se haluttava osuus?

Minulla se on kaikki mitä naisessa on. Inside to outside, between the legs.

Nykyään jo ymmärrän miksi mulle on ollut aina haastavaa syttyä miehistä. Hirveän henkisen prosessin tuloksena olen kuitenkin voinut jopa rakastua mieheen, mutta henkistä sorttia kaveruudeksi se aina päätyy ja lopulta päättyy.

Ei vaan seksuaalinen kipinä lämmitä, kun roihunkin voi sytyttää.

• Mä olen joskus ajatellut, että soittaisin tai laittaisin viestiä hänelle ihan muina miehinä hänen työnsä merkeissä, tiedustelisin ikäänkuin alustavasti jotain mitä olisin mahdollisesti tarvitsemassa tai myymässä, niin näkisin/kuulisin että millainen hän on käytökseltään jos keskustelua ei aloita kysymällä että "oletko sä se romutransu?". Jotenkin se on vain jäänyt, ja pidän sitä muutenkin vähän ikävänä pilana. Ainakin itse koen että mun työssäni rasittavimpia ovat juurikin sellaiset huuhaa-ostajat joille pitäisi myydä tavaraa puoleen hintaan virolaisten verkkokauppojen hintoihin nähden ja ajankohdan kanssa jahkaillaan pahimmillaan viikkokausia. Niin en ole viitsinyt ainakaan toistaiseksi soittaa, mutta voihan sitä joskus lyhyesti olla yhteydessä.

En tiedä, mutta vahva veikkaukseni on että ihan asiallinen tyyppi kyseessä. Sen verran erikoisia kaduntallaajia on nimittäin tullut vastaan vuosien varrella, ja kaikki ovat olleet pääasiassa asiallisia tai mukavia kun on itselläkin käytöstavat hallussa, niin eiköhän yksi transukin siihen palettiin mahtuisi 😄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3372
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1981
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1466
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1318
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      66
      1224
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe