missä tavataan edetään sun ehdoilla.
seuralainen herrasmiehelle kemistä löytyykö
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Runkuttele ihan kiltisti vain yksinäs kotona niin ei tartu korona.
- Anonyymi
sinähän sen omasta kokemuksesta tiedät. Akkaas jo panin viduddaakos.
- Anonyymi
Jopas on taas jutut .
- Anonyymi
Aina löytyy, minä olen vapaana.
Terv. Jussi- Anonyymi
Jussi pussi puita nu..i, kekäleitä kelkutteli. Pino syttyi palamaan Jussi pötki pakkoon!
- Anonyymi
Kemistä ei löyvy herrasmiehiä,
- Anonyymi
No siltähän tuo näyttää että kaapirunkkareita ovat kun täällä seuraa vailla.
Vituttais olla noin toivoton ja mitään saamaton juntti niin kuin näyttää ketjun aloittaja olevan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siltähän tuo näyttää että kaapirunkkareita ovat kun täällä seuraa vailla.
Vituttais olla noin toivoton ja mitään saamaton juntti niin kuin näyttää ketjun aloittaja olevan.ITE PPÄ OOT HAHHAHAH,,
- Anonyymi
Aloittajan otsikointi ja kirjoitustyyli ei kovin herrasmiesmäiseltä vaikuta. Toiseksi kyselystä ei selviä hakeeko mies miehelle seuraa, vai jopa naisseuraa?
- Anonyymi
Tuu täikönpuistoon, onko siellä vielä niitä vieteri ulkoleluja. Mie pistän tonttuhatun päähän.
- Anonyymi
Piiri pieni pyörii,tontut siinä hyörii , Sormet sanoo soo soo soo,kengän kannat koo koo koo.
- Anonyymi
Katsos, näin, näin tonttu-ukko
Täikön torilla tanssaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täikön torilla tanssaa.Joulupukki joulupukki valkoparta vanha pukki silimä puhki tuuppa tänne niin saat selkään emme pelkää ja joulupuu on pystytetty ja ympärillä lapsukaiset ämpärihin paskantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piiri pieni pyörii,tontut siinä hyörii , Sormet sanoo soo soo soo,kengän kannat koo koo koo.
Oi eiii ja 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
- Anonyymi
Täällä Saara Kemistä. Tavataanko Jatan grillillä tänään kello 17.30. Pääsen töistä kello 17.
- Anonyymi
SilkkiSaara?
- Anonyymi
Kato mua alaston suomesta oon sielä ilkosillaikai.
- Anonyymi
Pakkasta ennustettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkasta ennustettu.
Tuo pakkanen taasen mennee pukeutumiskuviot uusiks. Voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pakkanen taasen mennee pukeutumiskuviot uusiks. Voi voi.
Kyllä mie vaan laitan ne uuret saapikkaat jotka ostin viikolla yhest kaupasta, nii oli ysävälline palvelu että.
- Anonyymi
Kuka sinut määritteli herrasmieheksi , itsekkö ????
- Anonyymi
Täiköntorilla herrasmies erottuu heti joukosta.
- Anonyymi
Herrasmies on aina miesten mies vai onko?
- Anonyymi
Tinteristä kuulemma löytyy seuraa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1816593- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41829