https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007700223.html
"Susanna, 31, jäi kahden lapsensa kanssa jumiin Lontooseen: ”Tuntuu oudolta, miten meidät voidaan noin vain jättää tänne”
Ahmed kertoo, että on asunut Lontoossa 11 vuotta, mutta muuttanut takaisin Suomeen tämän vuoden helmikuussa."
No mitäs nainen valittaa, on itse Lontooseen muuttanut ja naisen sukunimi viittaa Lähi-itään.
Tuskinpa on suomalainen mies tällä naisella, kun sukunimen perusteella viittaa jonnekin Lähi-itään, että nainen voi viettää joulun lähi-idän miehensä kanssa.
Nainen jäi jumiin Lontooseen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan niitä ISIS-vaimoja?
- Anonyymi
Miten suomalainen isisvaimo olisi Lontooseen päässyt?
- Anonyymi
Haavisto lähettää yksityiskoneen hakemaan kun kuulee naisen sukunimen
Nyt vittu Ana muumit ! Pientä rajaa jo, ettekö te pennut osaa muuta kuin oksentaa tuota jatkuvaa vinkumista hallituksesta?
Menkää sinne persupalstalle kaltaistenne pariin.- Anonyymi
No mitä sitten vaikka ei olisikaan suomalainen mies? Ihme kitinää taas kerran...
- Anonyymi
Varmaan miehen kulttuurissa suvaittaisiin naista joka valitsee kumppanin toisesta uskonnosta/etnisestä ryhmästä. Miksi tätä naista siis pitäisi paapoa? Nyt valot päälle!
Oikein hänelle.
Jos joku ääliö matkustelee pandemian aikana pahimpaan persereikään tautia hakemaan, niin ei ole varaa tulla mediaan ulisemaan kohtaloaan.
-Itse uskaltaudun töiden lisäks nippa nappa kauppareissulle kerran vkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33932706
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632593Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien872099- 2071787
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1721695- 581534
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991284- 1221078
- 351067
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031041