Nyt löytyi - Altrat!
Juuri kokeiltu. Nyt löytyi ylileveille lättäjaloille pistämätön yhdistelmä. Altrat ja oman jalan mukaan tehdyt pohjalliset. Kyllä kulkee!
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
hienoo rentoo jari.
- Anonyymi
Altaan Hessuhopokengilläkö lujaa pitkälle? No mikä ettei. Tavallisen ukon rehellinen ultratohveli olisi tuo Niken Vomero 15.
- Anonyymi
Kengät valitaan jalan mukaan. Ja kun on räpylämalliset jalat niin siihen ei sitten mitkään kapeajalkaisten poikien kengät sovi. Kieltämättä nuo 47 numeron Altrat on vähän hopo-mallia, mutta minkäs teet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kengät valitaan jalan mukaan. Ja kun on räpylämalliset jalat niin siihen ei sitten mitkään kapeajalkaisten poikien kengät sovi. Kieltämättä nuo 47 numeron Altrat on vähän hopo-mallia, mutta minkäs teet...
Yksilöllistähän eri kenkämallien sopivuus on. Hienoa jos olet saanut avun pohjallisista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pahalla tuo Hessuhopo maininta. Onhan ne isot ja lättänät tossut.
- Anonyymi
Onnea. Altrat toimii Ultrassa. Jari soikkeli luottaa.
- Anonyymi
Nousuukiitoon uijuijui
- Anonyymi
Joko känni päällä.
Jouluaamu joulujuhlaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin26619043Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013885Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma34310371- 707585
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3584649