Mies uhkasi tappaa, huusi ja riehui ja töni. Lapset olivat viereisessä huoneessa, ovi oli auki joten kuulivat kyllä kaiken. En mitenkään provosoinut häntä mielestäni. Emme riidelleet tms. Yhtäkkiä hänellä vaan kilahti. Riehumisensa jälkeen lähti pois.
Miksi joku sanoo toiselle noin? Itse en koskaan ole uhannut ketään tappaa, eikä tulisi mieleenkään noin sanoa. Tarkoittaako ihminen joka uhkailee sitä oikeasti? Mitä tekisitte jos teitä uhkailtaisiin?
Tappouhkaus
Anonyymi
2
80
Vastaukset
- Anonyymi
Häipyisin kun vielä pystyisin.
- Anonyymi
Miehes on vitun hullu. Eroa tänään , moni nainen kuollut kun mies kilahtanut tolleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149