koettakaa saada aikaan asiallisempia ja ajankohtaisia keskusteluketjuja. Liian paljon tyhjänpäiväisiä höpinöitä, miltei sitä sontaa.
Hyvää Joulua Pellon asukkaille, mutta
12
136
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, lannotetta on ollu enempi kuin siemeniä. Luvathan tulevalle vuodelle korjaus asiaan.
- Anonyymi
Johtunee siitä, että täällä viihtyvät vähän erikoiset tallaajat, jotka ajnkuluksi latelevat mitä erilaisimpia juttuja itsensä viihdyttämiseksi.
Asialliset keskusteluforumit ovat siellä, missä kirjoitellaan omalla nimellä.
Tämä SU24 on puskastahuutelijoiden paratiisi. Siksi poistun, enkä enää palaa.- Anonyymi
Sulla jäi nimi laittamatta kuka oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla jäi nimi laittamatta kuka oot?
Tällä foorumilla ei kannata nimillä kirjoitella, menee loppukin maine.
- Anonyymi
Tässä kylässä on niin perustyhmiä ihmisiä, ettei kannata kysyä ajattelusta mitään. Miksi noin ajattelen Valtuustoa vetää omanedun tavoittellija? Tämä henkilö vetää omiin liiveihinsä teidän luottamuksen.....esim sähköyhtiöstä
- Anonyymi
Lapsellista porukkaa tällä palstalla. Ei synny oikeata keskustelua - ehkä siihen ei ole tarvetta, jos kaikki ovat samalla älytasolla?
- Anonyymi
Totta on että suurinosa teksteistä on ala-arvoista roskaa ja ihmisten haukkumista sekä kadehtimista Toivottavasti uusi vuosi tuo paremmat ja valoisammat ajatukset kaikkia ja kaikkea kohtaa. Hyvää ja ilon täyttämää uutta vuotta kaikille.
- Anonyymi
Kiitos samoin. Iloisempaa palstaa ensi vuonna. Toivotaan toivotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin. Iloisempaa palstaa ensi vuonna. Toivotaan toivotaan.
Ei se toivomalla parane, asennemuutosta kaikille osallistujille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se toivomalla parane, asennemuutosta kaikille osallistujille.
Sellaiset kirjoitukset mitä päättäjät tarjoavat kuntalaisille,höpö huru ukkoja ja akkoja parlamentin hyppy keppejä vaan ovat sano nivanpään pomo ja kylävaaran johtaja aamukokouksessa,saadaan tyhjennettyä korona tuki heän porukalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiset kirjoitukset mitä päättäjät tarjoavat kuntalaisille,höpö huru ukkoja ja akkoja parlamentin hyppy keppejä vaan ovat sano nivanpään pomo ja kylävaaran johtaja aamukokouksessa,saadaan tyhjennettyä korona tuki heän porukalle
On se saatana kumma homma. Valitetaan huru ukoista ja akoista ja Nivanpään pomoista Pellon pölhöt. Äänestäkää pösilöt sinne semmonen valtuusto joka teitä miellyttää. Se on teän käsissä ketä siellä valtuustossa istuu. Äänestäkää sinne semmosia ihmisiä jotka saavat jotakin aikaan. Semmosen aikaansaavan ihmisen tunnistaa siitä joka on saanut ja luonut omalla toiminnallaan jotaki uutta ja tai innovatiivista. Turha sinne niitä dinosauruksia on äänestää. Muuten aika pysähtyy. Dinojen aika on mennyt. Äänestäkää nuoria.
Tv: Panomies Pellosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se saatana kumma homma. Valitetaan huru ukoista ja akoista ja Nivanpään pomoista Pellon pölhöt. Äänestäkää pösilöt sinne semmonen valtuusto joka teitä miellyttää. Se on teän käsissä ketä siellä valtuustossa istuu. Äänestäkää sinne semmosia ihmisiä jotka saavat jotakin aikaan. Semmosen aikaansaavan ihmisen tunnistaa siitä joka on saanut ja luonut omalla toiminnallaan jotaki uutta ja tai innovatiivista. Turha sinne niitä dinosauruksia on äänestää. Muuten aika pysähtyy. Dinojen aika on mennyt. Äänestäkää nuoria.
Tv: Panomies PellostaOtahan nyt se pilleri ja mene nukkumaan. Ehkä aamulla maailma näyttäytyy taas parempana. Vuosikin on vaihtumassa. Purkaudu positiivisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483