Hyvää Joulua Pellon asukkaille, mutta

Anonyymi

koettakaa saada aikaan asiallisempia ja ajankohtaisia keskusteluketjuja. Liian paljon tyhjänpäiväisiä höpinöitä, miltei sitä sontaa.

12

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, lannotetta on ollu enempi kuin siemeniä. Luvathan tulevalle vuodelle korjaus asiaan.

    • Anonyymi

      Johtunee siitä, että täällä viihtyvät vähän erikoiset tallaajat, jotka ajnkuluksi latelevat mitä erilaisimpia juttuja itsensä viihdyttämiseksi.
      Asialliset keskusteluforumit ovat siellä, missä kirjoitellaan omalla nimellä.
      Tämä SU24 on puskastahuutelijoiden paratiisi. Siksi poistun, enkä enää palaa.

      • Anonyymi

        Sulla jäi nimi laittamatta kuka oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla jäi nimi laittamatta kuka oot?

        Tällä foorumilla ei kannata nimillä kirjoitella, menee loppukin maine.


    • Anonyymi

      Tässä kylässä on niin perustyhmiä ihmisiä, ettei kannata kysyä ajattelusta mitään. Miksi noin ajattelen Valtuustoa vetää omanedun tavoittellija? Tämä henkilö vetää omiin liiveihinsä teidän luottamuksen.....esim sähköyhtiöstä

      • Anonyymi

        Lapsellista porukkaa tällä palstalla. Ei synny oikeata keskustelua - ehkä siihen ei ole tarvetta, jos kaikki ovat samalla älytasolla?


    • Anonyymi

      Totta on että suurinosa teksteistä on ala-arvoista roskaa ja ihmisten haukkumista sekä kadehtimista Toivottavasti uusi vuosi tuo paremmat ja valoisammat ajatukset kaikkia ja kaikkea kohtaa. Hyvää ja ilon täyttämää uutta vuotta kaikille.

      • Anonyymi

        Kiitos samoin. Iloisempaa palstaa ensi vuonna. Toivotaan toivotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Iloisempaa palstaa ensi vuonna. Toivotaan toivotaan.

        Ei se toivomalla parane, asennemuutosta kaikille osallistujille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toivomalla parane, asennemuutosta kaikille osallistujille.

        Sellaiset kirjoitukset mitä päättäjät tarjoavat kuntalaisille,höpö huru ukkoja ja akkoja parlamentin hyppy keppejä vaan ovat sano nivanpään pomo ja kylävaaran johtaja aamukokouksessa,saadaan tyhjennettyä korona tuki heän porukalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset kirjoitukset mitä päättäjät tarjoavat kuntalaisille,höpö huru ukkoja ja akkoja parlamentin hyppy keppejä vaan ovat sano nivanpään pomo ja kylävaaran johtaja aamukokouksessa,saadaan tyhjennettyä korona tuki heän porukalle

        On se saatana kumma homma. Valitetaan huru ukoista ja akoista ja Nivanpään pomoista Pellon pölhöt. Äänestäkää pösilöt sinne semmonen valtuusto joka teitä miellyttää. Se on teän käsissä ketä siellä valtuustossa istuu. Äänestäkää sinne semmosia ihmisiä jotka saavat jotakin aikaan. Semmosen aikaansaavan ihmisen tunnistaa siitä joka on saanut ja luonut omalla toiminnallaan jotaki uutta ja tai innovatiivista. Turha sinne niitä dinosauruksia on äänestää. Muuten aika pysähtyy. Dinojen aika on mennyt. Äänestäkää nuoria.
        Tv: Panomies Pellosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se saatana kumma homma. Valitetaan huru ukoista ja akoista ja Nivanpään pomoista Pellon pölhöt. Äänestäkää pösilöt sinne semmonen valtuusto joka teitä miellyttää. Se on teän käsissä ketä siellä valtuustossa istuu. Äänestäkää sinne semmosia ihmisiä jotka saavat jotakin aikaan. Semmosen aikaansaavan ihmisen tunnistaa siitä joka on saanut ja luonut omalla toiminnallaan jotaki uutta ja tai innovatiivista. Turha sinne niitä dinosauruksia on äänestää. Muuten aika pysähtyy. Dinojen aika on mennyt. Äänestäkää nuoria.
        Tv: Panomies Pellosta

        Otahan nyt se pilleri ja mene nukkumaan. Ehkä aamulla maailma näyttäytyy taas parempana. Vuosikin on vaihtumassa. Purkaudu positiivisesti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe