Hyvää Joulua Pellon asukkaille, mutta

Anonyymi

koettakaa saada aikaan asiallisempia ja ajankohtaisia keskusteluketjuja. Liian paljon tyhjänpäiväisiä höpinöitä, miltei sitä sontaa.

12

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, lannotetta on ollu enempi kuin siemeniä. Luvathan tulevalle vuodelle korjaus asiaan.

    • Anonyymi

      Johtunee siitä, että täällä viihtyvät vähän erikoiset tallaajat, jotka ajnkuluksi latelevat mitä erilaisimpia juttuja itsensä viihdyttämiseksi.
      Asialliset keskusteluforumit ovat siellä, missä kirjoitellaan omalla nimellä.
      Tämä SU24 on puskastahuutelijoiden paratiisi. Siksi poistun, enkä enää palaa.

      • Anonyymi

        Sulla jäi nimi laittamatta kuka oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla jäi nimi laittamatta kuka oot?

        Tällä foorumilla ei kannata nimillä kirjoitella, menee loppukin maine.


    • Anonyymi

      Tässä kylässä on niin perustyhmiä ihmisiä, ettei kannata kysyä ajattelusta mitään. Miksi noin ajattelen Valtuustoa vetää omanedun tavoittellija? Tämä henkilö vetää omiin liiveihinsä teidän luottamuksen.....esim sähköyhtiöstä

      • Anonyymi

        Lapsellista porukkaa tällä palstalla. Ei synny oikeata keskustelua - ehkä siihen ei ole tarvetta, jos kaikki ovat samalla älytasolla?


    • Anonyymi

      Totta on että suurinosa teksteistä on ala-arvoista roskaa ja ihmisten haukkumista sekä kadehtimista Toivottavasti uusi vuosi tuo paremmat ja valoisammat ajatukset kaikkia ja kaikkea kohtaa. Hyvää ja ilon täyttämää uutta vuotta kaikille.

      • Anonyymi

        Kiitos samoin. Iloisempaa palstaa ensi vuonna. Toivotaan toivotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Iloisempaa palstaa ensi vuonna. Toivotaan toivotaan.

        Ei se toivomalla parane, asennemuutosta kaikille osallistujille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toivomalla parane, asennemuutosta kaikille osallistujille.

        Sellaiset kirjoitukset mitä päättäjät tarjoavat kuntalaisille,höpö huru ukkoja ja akkoja parlamentin hyppy keppejä vaan ovat sano nivanpään pomo ja kylävaaran johtaja aamukokouksessa,saadaan tyhjennettyä korona tuki heän porukalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset kirjoitukset mitä päättäjät tarjoavat kuntalaisille,höpö huru ukkoja ja akkoja parlamentin hyppy keppejä vaan ovat sano nivanpään pomo ja kylävaaran johtaja aamukokouksessa,saadaan tyhjennettyä korona tuki heän porukalle

        On se saatana kumma homma. Valitetaan huru ukoista ja akoista ja Nivanpään pomoista Pellon pölhöt. Äänestäkää pösilöt sinne semmonen valtuusto joka teitä miellyttää. Se on teän käsissä ketä siellä valtuustossa istuu. Äänestäkää sinne semmosia ihmisiä jotka saavat jotakin aikaan. Semmosen aikaansaavan ihmisen tunnistaa siitä joka on saanut ja luonut omalla toiminnallaan jotaki uutta ja tai innovatiivista. Turha sinne niitä dinosauruksia on äänestää. Muuten aika pysähtyy. Dinojen aika on mennyt. Äänestäkää nuoria.
        Tv: Panomies Pellosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se saatana kumma homma. Valitetaan huru ukoista ja akoista ja Nivanpään pomoista Pellon pölhöt. Äänestäkää pösilöt sinne semmonen valtuusto joka teitä miellyttää. Se on teän käsissä ketä siellä valtuustossa istuu. Äänestäkää sinne semmosia ihmisiä jotka saavat jotakin aikaan. Semmosen aikaansaavan ihmisen tunnistaa siitä joka on saanut ja luonut omalla toiminnallaan jotaki uutta ja tai innovatiivista. Turha sinne niitä dinosauruksia on äänestää. Muuten aika pysähtyy. Dinojen aika on mennyt. Äänestäkää nuoria.
        Tv: Panomies Pellosta

        Otahan nyt se pilleri ja mene nukkumaan. Ehkä aamulla maailma näyttäytyy taas parempana. Vuosikin on vaihtumassa. Purkaudu positiivisesti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe