Kohta kemijärvelläkin pamahtaa!
koronan tuojia on tullut etelästä itälappiin enemmän kuin on paikallisia asukkaita!
rattoisaa uuttavuotta odotellessa.
Kannattaisi jo etukäteen varata evästä kuukauden sisälläoloa varten!
https://yle.fi/uutiset/3-11714201
Posiolla uusia koronatapauksia
3
208
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tulijoita on runsaasti ja tuliaisia myös.
Eräät nuohosivat eteläsuomen tuttavat ennen tänne lapin maakuntaan tuloa. Instagrameissaan lukee ja näkyy stories pätkissä.
Me täällä vältellään turhia kontakteja Suositusten mukaan ja kaupassakin vain kerran viikossa käydään.
Ne jotka ovat taudin levittämisen kannalla matkustelee ja vierailee meidänkin puolesta.
Kutsuisin niitä vapaamatkustajiksi.- Anonyymi
Monet tulevat mökeilleen ja maatiloilleen etelästä jouluksi. Kemijärvellä kyllä mielellään otetaan kaikki hyöty näistä eteläsuomeen muuttaneista.
Onneksi he eivät ole niin ahdasmielisiä kuin paikalliset. Antavathan he usein peltonsa ja metsämaansa poromiesten ja metsästysseurojen käyttöön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet tulevat mökeilleen ja maatiloilleen etelästä jouluksi. Kemijärvellä kyllä mielellään otetaan kaikki hyöty näistä eteläsuomeen muuttaneista.
Onneksi he eivät ole niin ahdasmielisiä kuin paikalliset. Antavathan he usein peltonsa ja metsämaansa poromiesten ja metsästysseurojen käyttöön.Lomalaiset käyvät kaupoissa, huoltoasemilla, harrastuksissa, tuntureissa, ym. joten ilman kontakteja ei voi olla.
Näin se leviää kaikkialle itälappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510