Oma ketjuni

Anonyymi

Minut käskettiin tuolta perustamaan vaikka oman ketjun. Ookoo! Perustetaan sitten näin joulun kunniaksi kun ylläpitokin on lomalla vai valvooko ne läpi yön meitä yksinäisiä hulluja joille Suoli 24 on toinen koti, josta ei voi olla erossa ees jouluna. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16702376/gang-stalking-tietoisku-tosiasioiden-paljastamiseksi#comment-105721494

Tähän saa sitten kirjoittaa mistä tahansa ajankohtaisesta historiaan aina Jeesuksen syntymään asti ja vähän kauempaakin vaikka Raamatusta ja sen alkuajoista, sillä uskontokin on aina ajankohtaista.

Siihen otan heti kantaa että miksi Estonia haluttiin peittää niin syy oli tai on se ettei Estonia koskaan edes uponnut. Jos joku sitten väittäisi ettei löydä laivaa niin se olisi helppo sanoa ettei löydy koska se on peitetty. Se on se salaisuus miksi Estoniaa ei saa nostaa. Tähänkin väitteeseen voi ottaa kantaa ihan silleen vaan eikä tartte heti alkaa syyttämään hörhöksi näin joulupäivänä.

44

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä olisin kysyny mitä koeonan jälkeen. Kun kaikki jotka haluavat rokotten on rokotettu ja tauti laantunut, niin mitä sitten. Palataanko takaisin missä oltiin. Lomaillaan velaksi ja ryypätään kuin hullut vai miten se elämä tästä jatkuu. Peliautomaatit on hävitetty melkein kaikista kaupoista ja ravintoloita on mennyt konkkaan. Ollaanko meille luomassa jonkinlainen uusi kristittyneempi elämäntapa?

      • Anonyymi

        Mikä on koeona?


      • Anonyymi

        Ei haittais vaikka peliautomaatit lopettaisiin kokonaan. Saatanasta koko homma.


      • Anonyymi

        Kaikki on ympärileikattuja eikä saa polttaa juoda katsoa TV eikä liikkua eikä uida eikä iloita kaikki ilo kielletään . Jalkapallo kielletään kokonaan .


    • Anonyymi

      Estonia on vaihdettu.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d057973a-ced3-4af2-9714-819a3eb1f36f

        Voisko ton gang eli jengi ymmärtää siten että nyt se onkin että jengiä stalkataan eli niitä jotka eivät ota rokotetta joutuvat stalkkauksen uhriksi ja stalkkaaja on hallitus.

        Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

        mistä johtuu poistot


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oho .... kuis ollakkaaan .. sain tossa päivänä muutamana ilmoituksen .. ip:si on blokattu
        Rauhallista Joulua!

        mikä on ip?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oho .... kuis ollakkaaan .. sain tossa päivänä muutamana ilmoituksen .. ip:si on blokattu
        Rauhallista Joulua!

        Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä

        En enää muista mitä ei saa sanoa ja mitä saa- Otin ehkä kupin likaa ja nukahdin. Noh, mitä saa sanoa? sanokaa te MEILLÄ ON SANAN VAPAUS. EI KUKAAN KIELLÄ SANOMASTA MUTTA NE SAATETAAN POISTAA MITÄ TE SANOTTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä

        En enää muista mitä ei saa sanoa ja mitä saa- Otin ehkä kupin likaa ja nukahdin. Noh, mitä saa sanoa? sanokaa te MEILLÄ ON SANAN VAPAUS. EI KUKAAN KIELLÄ SANOMASTA MUTTA NE SAATETAAN POISTAA MITÄ TE SANOTTE.

        Tällainen palsta ei ole osa sananvapautta.

        Palveluntarjoaja saa poistaa haluamansa tekstit, ja sinä kirjoittamalla hyväksyt käyttäjäehdot joissa annat heille tämän oikeiden.

        Toistan, se teko missä sinä kirjoitat osoittaa sinun hyväksyntäsi tuolle poisto-oikeudelle; etkä sinä sitä voi muuksi muuttaa.

        Sananvapaus on sitä että sinä saat mennä kadulle huutelemaan mitä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen palsta ei ole osa sananvapautta.

        Palveluntarjoaja saa poistaa haluamansa tekstit, ja sinä kirjoittamalla hyväksyt käyttäjäehdot joissa annat heille tämän oikeiden.

        Toistan, se teko missä sinä kirjoitat osoittaa sinun hyväksyntäsi tuolle poisto-oikeudelle; etkä sinä sitä voi muuksi muuttaa.

        Sananvapaus on sitä että sinä saat mennä kadulle huutelemaan mitä haluat.

        Multa ei koskaan poisteta omia viestejä. Kannattaisi kattoo mitä viestejä lähettelee ettei ole sääntöjen vastaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa ei koskaan poisteta omia viestejä. Kannattaisi kattoo mitä viestejä lähettelee ettei ole sääntöjen vastaisia.

        Mä voin laittaa sen viestin uudestaan tähän mikä poistettiin ja minulle ei ainakaan aukene se syy miksi se poistettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin laittaa sen viestin uudestaan tähän mikä poistettiin ja minulle ei ainakaan aukene se syy miksi se poistettiin.

        Elikä se poistettiin. En osaa sanoa syytä mutta muokkaan sitä vähän tai jätän pois yhden asian. Katsotaan. Tämä on siis viestin alaosa.

        Se saksalainen filmi näytti, että ei ollut peitetty. Eihän ne muuten olisi nähneet niitä reikiä.

        Onko se toi reikä ja se ettei sitä oltais pystytty filmaamaan jos laiva olis peitetty. Laitoin viitteen mistä ketjusta tuon väitteen lainasin. Sieltä sitä ei olla poistettu muttaa täältä se poistettiin, ikään kuin emme saisi ajatella mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oho .... kuis ollakkaaan .. sain tossa päivänä muutamana ilmoituksen .. ip:si on blokattu
        Rauhallista Joulua!

        IP ei ole kovin hyvä yksilöivä tunniste. Se voi vaihtua kun käynnistää verkkolaitteen uudelleen. Tällöin joku toinen saa ”blokatun” IP:n eikä pääse keskustelemaan asiallisesti.

        Näiden ikävien yksilöiden erottelua voi harjoittaa myös evästeillä ja muilla tunnisteilla. Päällisin puolin kyse on keskustelun estämisestä - ilmaisun ja sananvapauden estämisestä. Toki jokainen voi harjoittaa sitä lähipiirissä tai yksin, mutta nykyään verkkokeskustelu on yleistä.

        Fiksumpi tapa olisi antaa yksilöille itselleen mahdollisuus arvioida ja luokitella lukemiaan viestejä, määrittää niille suodatuskäytäntöjä ja algoritmeja. Näin kaikki saisivat ilmaista itseään vapaasti, mutta suurin vastuu olisi lukijalla.

        Lukijat voisivat luoda itselleen suojamuurin, jonka läpi ei pääse viestejä, joita eivät halua lukea/keskustella. Kun lukija kehittyy ja haluaakin lukea, voi hän säätää asettamiaan sääntöjä ja altistaa itseään enemmän vähemmän tutulle keskustelulle. Näin lukija voi kokea ja ymmärtää jotain, jota muuten ei tavoittaisi.

        Valitettavasti maailmassa hyvin moni aikuinen haluaa holhota toisia omien pelkojen ja heikkouksien takia. Ihmiset haluavat antaa moderoinnin ulkopuolisille, jotka näin pystyvät ohjaamaan keskustelua haluamallaan tavalla.


    • Anonyymi

      007 sääntöjenvastaista viestiä poistettu ;)
      Skoudet seurailee kommentteja.
      M'oon pohtinu tos'ihan muita juttuja.
      Ne kytät saatiin nalkkiin jo. Mut mitä sit?

      • Anonyymi

        Kysyttiin koronan oireista.

        Anonyymi
        22.11.2020 10:56

        Aika mielenkiintoinen kysymys koronasta.
        Helpompi on löytää neula heinäsuovasta, kuin koronaa sairastavaisen. Niitä ei yksinkertaisesti ole, vaikka hysterisoidaan pandemiasta.

        Tähän joku välkky vastaa, mutta kun se on oireeton, eikä oireeton ole sairas, ei voi olla.


      • Anonyymi

        Ei ne skoudet ainakaan virkansa puolesta näitä kirjoituksia kyttää. Kai se on toi ylläpito joka kyttää ja pitää huolen ettei kukaan ajattele mitään yleistä mielipidettä (jonka he ovat luoneet) vastaan. Koronasta ei saa ajatella että se on huijausta. Estoniasta ei saa ajatella ettei se edes hukkunut ja sitä ettei Palmea koskaan tapettu. Tässä vain parit näitä lähihistoran tapahtumia. Joku on saattanut olla jopa elossa silloin. Onhan Palmen murhastakin kohta 35 vuotta.

        Nykynuoria koulutetaan ajattelemaan asioita niin kuin ylläpito, jos ei ihan käske, niin se poistamalla kaikki poikkiteloin olevat mielipiteet, niin jäljelle jää vain ne joista se pitää. Sellaista saa kyllä ajatella että kommunistit tappo Palmen ja upotti Estonian ja kiinalaiset kommunistit laitto koronan tahallaan liikkeelle. Kommunismi on pahempaa kuin islam. Se on tämänkin foorumin linja saada Moskovan tiltu huonoon valoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne skoudet ainakaan virkansa puolesta näitä kirjoituksia kyttää. Kai se on toi ylläpito joka kyttää ja pitää huolen ettei kukaan ajattele mitään yleistä mielipidettä (jonka he ovat luoneet) vastaan. Koronasta ei saa ajatella että se on huijausta. Estoniasta ei saa ajatella ettei se edes hukkunut ja sitä ettei Palmea koskaan tapettu. Tässä vain parit näitä lähihistoran tapahtumia. Joku on saattanut olla jopa elossa silloin. Onhan Palmen murhastakin kohta 35 vuotta.

        Nykynuoria koulutetaan ajattelemaan asioita niin kuin ylläpito, jos ei ihan käske, niin se poistamalla kaikki poikkiteloin olevat mielipiteet, niin jäljelle jää vain ne joista se pitää. Sellaista saa kyllä ajatella että kommunistit tappo Palmen ja upotti Estonian ja kiinalaiset kommunistit laitto koronan tahallaan liikkeelle. Kommunismi on pahempaa kuin islam. Se on tämänkin foorumin linja saada Moskovan tiltu huonoon valoon.

        https://tokentube.net/v/1026594134/Covid-911--suomenkielinen-tekstitys- Tuossa videossa sanotaan että vuonna 2015, globalistien korruptioverkoston 'Deep State' määräyksestä, presidentti Barack Obama valtuutti miljoonien rahoituksen Wuhamin virologian instituutille.

        Mä olisin kysyny mitä koronan jälkeen. Kun kaikki jotka haluavat rokotten on rokotettu ja tauti laantunut, niin mitä sitten.

        Palataanko takaisin missä oltiin. Lomaillaan velaksi ja ryypätään kuin hullut vai miten se elämä tästä jatkuu. Peliautomaatit on hävitetty melkein kaikista kaupoista ja ravintoloita on mennyt konkkaan. Ollaanko meille luomassa jonkinlainen uusi kristittyneempi elämän-tapa?

        Ennen koronaa "Deep State" vihasi turismia ja yökerhoja ja teki niihin terrori-iskuja ja syytti niistä islami-terroristeja. Suurin kusetus on nuo 9/11 iskut, joissa on niin paljon hämärää että oksat pois.

        https://tokentube.net/v/3751711115/WTC-7-Rakennuksen-purku-oli-tyylipuhdas-suoritus--suomenkielinen-tekstitys-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://tokentube.net/v/1026594134/Covid-911--suomenkielinen-tekstitys- Tuossa videossa sanotaan että vuonna 2015, globalistien korruptioverkoston 'Deep State' määräyksestä, presidentti Barack Obama valtuutti miljoonien rahoituksen Wuhamin virologian instituutille.

        Mä olisin kysyny mitä koronan jälkeen. Kun kaikki jotka haluavat rokotten on rokotettu ja tauti laantunut, niin mitä sitten.

        Palataanko takaisin missä oltiin. Lomaillaan velaksi ja ryypätään kuin hullut vai miten se elämä tästä jatkuu. Peliautomaatit on hävitetty melkein kaikista kaupoista ja ravintoloita on mennyt konkkaan. Ollaanko meille luomassa jonkinlainen uusi kristittyneempi elämän-tapa?

        Ennen koronaa "Deep State" vihasi turismia ja yökerhoja ja teki niihin terrori-iskuja ja syytti niistä islami-terroristeja. Suurin kusetus on nuo 9/11 iskut, joissa on niin paljon hämärää että oksat pois.

        https://tokentube.net/v/3751711115/WTC-7-Rakennuksen-purku-oli-tyylipuhdas-suoritus--suomenkielinen-tekstitys-

        https://tokentube.net/v/3964994623/Suoraa-puhetta-agendasta (laita taustalle soimaan)

        Minäkin haluaisin puhua suoraan. Palmea ei koskaan tapettu ja Estonia ei uponnut. Miten sen voi suorempaa sanoa. Minulle on oikeastaan tapahtunut jo tuo mistä tuo mies puhuu tuossa videossa. Minä olen myös jo niin heikossa kunnossa etten millekään barrikaadille pysty nousemaan. JOS TOTUUS PALMEN MURHASTA TULISI JULKI NIIN DEMARIT JA JOTKUT MUUTKIN MENETTÄISIVÄT VALTANSA. Elleivät he herää aijoissa myöntämään sen syyn miksi Palme lavasti oman kuolemansa.

        Olen kertonut täällä että se on vakoilu ja se jota vakoiltiin olikin se, jonka kuvaa levitettiin murhaajana ja joka nyt on kerrottu olleenkin joku kylähullu, joka asusteli murhapaikan liepeillä ja joka piti itseän Palmen oikeana kätenä ja perintö prinssinä. Tuo mies nähtiin jonkun matkan päässä murhapaikalta ja joka oli käyttäytynyt omituisesti (pelokkaana ja hermostuneena) ja se joka hänen näki sattuikin sopivasti olemaan taideopiskelija joka pystyy tekemään ihmisestä tarkempia havaintoja. Se kuva mikä levisi maailmalle oli saksalaisten rikoseksperttien tietokoneella tekemä kuva mikä oli täysin erilainen kuin se tai ne kuvat jotka tuo taideopiskelijatar teki. Sitä paitsi tuolla miehellä jota nyt syytetään (ei mistään) kertookin omaavansa alibin tuohon naisen kanssa kohtaamiseen.

        Mutta jos tuo kuvan mies onkin eräs toinen henkilö niin tarina saa aivan toiset ulottuvuudet. Palmen murhasta alkoi ennenkuulumaton ihmisjahti (man hunt) ja se on muuttunut siksi että meitä kaikkia jahdataan vaikka sen takia ettemme ehkä osaa totella kaikkia metkuja mitä meidän pään menoksi suunnitellaan.

        Minä kuuntelin tuota miehen puhetta videolta samalla kun kirjoitin tätä. Te voitte kuunnella sitä taustalta kun luette tätä. En minä ehkä kaikkea allekirjoita hänen maalaamansa agendaa, mutta hieno sitä oli kuunnella. Minä olen hänestä tietämättä myös tuosta että tarkoitus pressan vaihtamisessa on tuo rva Kamalan saamiseksi presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://tokentube.net/v/3964994623/Suoraa-puhetta-agendasta (laita taustalle soimaan)

        Minäkin haluaisin puhua suoraan. Palmea ei koskaan tapettu ja Estonia ei uponnut. Miten sen voi suorempaa sanoa. Minulle on oikeastaan tapahtunut jo tuo mistä tuo mies puhuu tuossa videossa. Minä olen myös jo niin heikossa kunnossa etten millekään barrikaadille pysty nousemaan. JOS TOTUUS PALMEN MURHASTA TULISI JULKI NIIN DEMARIT JA JOTKUT MUUTKIN MENETTÄISIVÄT VALTANSA. Elleivät he herää aijoissa myöntämään sen syyn miksi Palme lavasti oman kuolemansa.

        Olen kertonut täällä että se on vakoilu ja se jota vakoiltiin olikin se, jonka kuvaa levitettiin murhaajana ja joka nyt on kerrottu olleenkin joku kylähullu, joka asusteli murhapaikan liepeillä ja joka piti itseän Palmen oikeana kätenä ja perintö prinssinä. Tuo mies nähtiin jonkun matkan päässä murhapaikalta ja joka oli käyttäytynyt omituisesti (pelokkaana ja hermostuneena) ja se joka hänen näki sattuikin sopivasti olemaan taideopiskelija joka pystyy tekemään ihmisestä tarkempia havaintoja. Se kuva mikä levisi maailmalle oli saksalaisten rikoseksperttien tietokoneella tekemä kuva mikä oli täysin erilainen kuin se tai ne kuvat jotka tuo taideopiskelijatar teki. Sitä paitsi tuolla miehellä jota nyt syytetään (ei mistään) kertookin omaavansa alibin tuohon naisen kanssa kohtaamiseen.

        Mutta jos tuo kuvan mies onkin eräs toinen henkilö niin tarina saa aivan toiset ulottuvuudet. Palmen murhasta alkoi ennenkuulumaton ihmisjahti (man hunt) ja se on muuttunut siksi että meitä kaikkia jahdataan vaikka sen takia ettemme ehkä osaa totella kaikkia metkuja mitä meidän pään menoksi suunnitellaan.

        Minä kuuntelin tuota miehen puhetta videolta samalla kun kirjoitin tätä. Te voitte kuunnella sitä taustalta kun luette tätä. En minä ehkä kaikkea allekirjoita hänen maalaamansa agendaa, mutta hieno sitä oli kuunnella. Minä olen hänestä tietämättä myös tuosta että tarkoitus pressan vaihtamisessa on tuo rva Kamalan saamiseksi presidentiksi.

        https://sv.wikipedia.org/wiki/Mordet_på_Olof_Palme#Fantombilderna

        Länsi-Saksan Wiesbadenissa sijaitsevalta Bundeskriminalamtilta lainatulla kuvauslaitteella poliisi tuotti todistajan avulla ns. Tekijäkuvan. Kuva julkaistiin 6. maaliskuuta 1986, ja se antoi poliisille erittäin suuren määrän vihjeitä, noin 7 000–8 000. Kyseinen todistaja oli välillä 23.30–23.40 ”melkein törmännyt” mieheen Smala Grändillä ravintolan Alexandran ulkopuolella, hieman yli 400 metrin päässä rikospaikasta. Kun mies näki todistajan, hän näytti kauhistuneelta, kääntyi ympäri ja kiirehti. Snickarbackenissa hän kääntyi oikealle kohti Birger Jarlsgatania. Myöhemmin poliisitutkinta on todennut, että todistajan kuvaama mies ei todennäköisesti ollut tappaja; noin 10-20 minuuttia murhan jälkeen on liian myöhäistä. Fantomikuvaa ei siksi pidetä nykyään merkityksellisenä.
        Vuoteen 1987 asti poliisi sai kuusi vinkkiä eräästä miehestä, joka asui lähellä murha-paikkaa. Mies oli henkisesti sairas, hänet oli kiintynyt monin tavoin Palmeen ja kuvaili itseään "Palmen kruununprinssiksi" tai "Palmen oikeaksi kädeksi". Smala Grändin todistaja mainitsi mielisairaan miehen olevan eniten samannäköinen kuin mies, jonka hän tapasi murhan iltana. Henkisesti sairas mies kertoi poliisille, että murhan iltana hän oli tietyssä viihdepaikassa noin klo 21.00–2.00, mutta hän ei voinut esittää alibia. Ei ole kuitenkaan koskaan ollut mitään vahvoja syitä uskoa, että tämä mies on tekijä.

        Tämä on siis suora laina ja käännös Googlesta. Minä ihmettelen mihin mies olisi alibia tarvinnut jos ei kerran ole murhaaja. Mutta se toinen haamukuvan mies, josta täälläkin on ollut puhetta, onkin jo sitten toinen juttu, sollä hänen alibinsa on motiivi lavastaa tollanen "murha". Vai vieläkö joku uskoo että Palme oikeesti tapettiin. Vakoilu on mottiivna tälle kaikelle ja vakoilu on ollut motiivina paljon muullekin. Se vakoilu on sellaista nykyaikaista vaikka se tapahtuikin jo yli 36 vuotta sitten jolloin haamukuvanmies ekaa kertaa huomasi olevansa gang stalkattu.


    • Anonyymi

      Aloituksesi on hyvä. Ainakin tää sekopää vastaa. Estoniasta tosin en tiedä mitään. Palme elelee siellä Etelä-Afrikassa liian leveesti, oli jäädä jo kiinnni. Kennedy haudattiin toissavuonna. Sitäkään ei saa kertoo.
      Litteän maan toisella puolella on Nimibru. Siitä täällä ei ole kirjoitettu viimeaikoina.

      • Anonyymi

        Miksi salaliitot tuppaavat toteutua vaikka ne haukutaan huuhaateorioiksi?

        Mä en tiedä mitä teoriaa siinä on jos väittää ettei tuo Estonian visiirin lommo ole tullut siten kuin virallinen teoria sen väittää tulleen eli irrotessaan se kolahti laivan bulbia päin. Jos sanot tai väität ettei se ole mahdollista niin onko se sitten jo salaliitto ja teoria kaiken lisäksi. Onko se salaliitto virallista totuutta vastaan vai pitääkö meidän vain uskoa että näin se meni. Aalto irrotti visiirin ja se painollaan veti auki rampin joka kiinni ollessaan ei olisi päästänyt vettä niin paljon sisään, että laiva olisi uponnut alle tunnissa. Ja jos visiiri vetää, ramppia auki niin se ei putoa niin lujaa bulbia vasten että tommonen lommo olisi voinut, syntyä. Mutta tämä on sala- teoriaa. Ihan niinkös meitä kiellettäs käyttämästä maalaisjärkeä ja fysiikanlakeja.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Bulbi

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006254523.html

        Kuten kuvasta näkyy lommo on terävä ja bulbi on tylppä ja pyöreä, joten se ei ole voinut aiheuttaa lommoa. Visiiristä ei myöskään ole otettu maalinäytteitä, jotta voitaisiin sanoa suurinpiirtein mihin se olisi törmännyt. Mitä huuhaa teoreettista tässä on?

        Estonian uppoaminen johti välittömästi muutoksiin eri organisaatioiden toiminnassa ja vaikutti kansainvälisen ja kansallisen lainsäädännön kehittymiseen.

        Tuossa artikkelissa jota ei nyt voida lukea kokonaisuudessaan on kuitenkin teksti joka kertoo ehkä motiivin miksi Estonia hoax eli huijaus tehtiin. Niin kuin kouluampumisissa halutaan tai haluttiin aselakeja uusiksi, jotta kansa olisi täysin puolustuskyvytön hallituksen joukkoja vastaan kun se todellinen (koronan jälkeen) 'Iso Veli valvoo' yhteiskunta sitten ajetaan läpi kansan ollessa jaettu lampaisiin ja lampaisiin. Kansa ei voi jakautua muutoin kuin keskenään ja mehän ollaan lampaita kaikki.
        Elikä tuon jälkeen taisi tulla säädökset laivaliikenteen tarkempaan kontrolliin matkustajien henkilöllisyyksiin. Varsinkin Suomen ja Ruotsin väliseen liikenteeseen jossa passit eivät ole pakollisia kai vieläkään. En muista kuuluiko Viro jo tuolloin 1994 vai -95 EU:hun. Myös roro-laivojen rakenteisiin annettiin uusia säännöksiä. Mutta miksi tällainen täytyi lavastaa oikeesti tapahtuneeksi menee monelta yli hilseen. Siihen aikaa tuollainen onnettomuuksien ja terrori- tekojen ja murhien lavastus oli Palmen murhan myötä tullut muotiin. Nyt kun "Deep Statella" on toi korona millä voidaan julkaista huimia kuolinlukuja niin terrorismi on menettänyt tehon. Jopa se lavastettu terrorismi, joita nuo lännessä tapahtuneet tempaukset suurimmaksi osaksi olivat (Boston marathon, Charlie Hebdo, Nizzan rekkaisku ja niin moni muu). En jaksa tehdä ulkomuistista listaa tai luetteloa noista huijauksista, mutta kun ne lanseerattiin pää-mediassa tositapahtumina niin auttaako tai helpottaako ketään jos tietää että ne olivat vain eräänlaista teatteria, mikä ei koskaan enää palaa, sillä kansat ovat oppineet näkemään mikä on huijausta ja mikä ei. Sota alueilla terrorismi on todellista tai se on sotaa jota osaksi käydään tositerrorin keinoin.


    • Anonyymi

      Miksi salaliitot tuppaavat toteutua vaikka ne haukutaan huuhaateorioiksi?

      • Anonyymi

        Tuo ylempi viesti piti tulla tämän sinun viestisi jälkeen, mutta samapa tuo. En oikein ymmärrä mitä tarkoitat kun sanot että salaliitot tuppaavat toteutua ja ne olisikin jotain teoriaa tai niitä haukutaan teorioiksi. Siinä kai menee puurot ja vellit sekaisin, sillä kyllä salaliitto on salaliitto johon kuuluu määrätty porukka, jolla on jokin agenda. Operaatio Valkyyrialla oli päämäärä tuhota tappamalla Adolf Hitlerin persoona ja siihen kuului aika iso porukka saksalaisia mahti- miehiä jotka olsivat ottaneet vallan käsiinsä operaation onnistuttua. Se kuitenkin epäonnistui eli meni pieleen. Mä en tarkkaan tiedä onko nyt olemassa joitain salaliittoja, joilla olisi jokin salainen agenda. Julkisia agendoja on kai kaikenlaisia. Yk:n agenda 2030 esimerkiksi on yksi vaarallisimmista, jolla kansat kohta tapetaan nälkään ja kurjuuteen ja ikävään, kun kaikki on kohta kiellettyä. Ketä se hyödyttää. Minä vaan kysyn.

        Heinäkuun 20. päivän salaliitto, josta käytetään myös nimitystä operaatio Valkyyria, oli epäonnistunut yritys murhata Adolf Hitler ja kukistaa natsi-Saksan hallinto 20. heinäkuuta 1944.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ylempi viesti piti tulla tämän sinun viestisi jälkeen, mutta samapa tuo. En oikein ymmärrä mitä tarkoitat kun sanot että salaliitot tuppaavat toteutua ja ne olisikin jotain teoriaa tai niitä haukutaan teorioiksi. Siinä kai menee puurot ja vellit sekaisin, sillä kyllä salaliitto on salaliitto johon kuuluu määrätty porukka, jolla on jokin agenda. Operaatio Valkyyrialla oli päämäärä tuhota tappamalla Adolf Hitlerin persoona ja siihen kuului aika iso porukka saksalaisia mahti- miehiä jotka olsivat ottaneet vallan käsiinsä operaation onnistuttua. Se kuitenkin epäonnistui eli meni pieleen. Mä en tarkkaan tiedä onko nyt olemassa joitain salaliittoja, joilla olisi jokin salainen agenda. Julkisia agendoja on kai kaikenlaisia. Yk:n agenda 2030 esimerkiksi on yksi vaarallisimmista, jolla kansat kohta tapetaan nälkään ja kurjuuteen ja ikävään, kun kaikki on kohta kiellettyä. Ketä se hyödyttää. Minä vaan kysyn.

        Heinäkuun 20. päivän salaliitto, josta käytetään myös nimitystä operaatio Valkyyria, oli epäonnistunut yritys murhata Adolf Hitler ja kukistaa natsi-Saksan hallinto 20. heinäkuuta 1944.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005919741.html

        Tutkintakomission mukaan Estonia upposi, koska keulavisiirin lukituslaitteet eivät kestäneet ankaraa merenkäyntiä. Laitteiden olisi pitänyt olla monin verroin vahvempia.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005919623.html (tutkikaa se maali)

        Se ei selvinnyt oliko tunkeutujilla jotain muutakin mielessä.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000813757.html

        Onko noo tarinat vain keksitty sillä tuntuu vähän epärealistisilta. Huvinsa kullakin yrittää tulla sankariksi toisten silmissä, mutta jos noo jutut on täyttä puppua niin sankaruus on todella kaukana. Eivät saa minulta ainakaan mitään positiivisia tunteita heitä kohtaan. Päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005919741.html

        Tutkintakomission mukaan Estonia upposi, koska keulavisiirin lukituslaitteet eivät kestäneet ankaraa merenkäyntiä. Laitteiden olisi pitänyt olla monin verroin vahvempia.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005919623.html (tutkikaa se maali)

        Se ei selvinnyt oliko tunkeutujilla jotain muutakin mielessä.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000813757.html

        Onko noo tarinat vain keksitty sillä tuntuu vähän epärealistisilta. Huvinsa kullakin yrittää tulla sankariksi toisten silmissä, mutta jos noo jutut on täyttä puppua niin sankaruus on todella kaukana. Eivät saa minulta ainakaan mitään positiivisia tunteita heitä kohtaan. Päinvastoin.

        Georg on varmaan jo kuollut ikänsä puolesta tai sitten ei jos hän oli viiskymppisenä tollane teräsmies ettei hypotermia iskenyt. Hän oli 137. kuulusteltu ja pelastuatunut. Hän ei kerro mitään juttuja pelastumisestaan vaan sanoo olleensa kplme tuntia kylmässä vedessä. Se on varmaan maailman ennätys.

        137. Georg, 50, Saksa
        Oli hytissään tuttavansa kanssa. Pääsivät yläkannelle, missä saivat liivit. Oli veden varassa kolme tuntia, helikopteri vei Siljan laivalle. Tuttava katosi. Sijainti laivalla ei tiedossa.

        https://www.suh.fi/oppaat_ja_vinkit/pelastu_ja_pelasta/hypotermia

        Hänen olisi pitänyt olla tajuton jos noin kauan on ollut vedessä- Vesi oli kai kahdeksan asteista. Jos hän ei ollut lautalla niin kellui sitten liivien varassa veden varassa. Aika uskomaton tarina jos sitten hänet on siitä Silja-laivalla elvytetty henkiin. Näissä tarinoissa usien unohtuu ulkoiset realiteetit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Georg on varmaan jo kuollut ikänsä puolesta tai sitten ei jos hän oli viiskymppisenä tollane teräsmies ettei hypotermia iskenyt. Hän oli 137. kuulusteltu ja pelastuatunut. Hän ei kerro mitään juttuja pelastumisestaan vaan sanoo olleensa kplme tuntia kylmässä vedessä. Se on varmaan maailman ennätys.

        137. Georg, 50, Saksa
        Oli hytissään tuttavansa kanssa. Pääsivät yläkannelle, missä saivat liivit. Oli veden varassa kolme tuntia, helikopteri vei Siljan laivalle. Tuttava katosi. Sijainti laivalla ei tiedossa.

        https://www.suh.fi/oppaat_ja_vinkit/pelastu_ja_pelasta/hypotermia

        Hänen olisi pitänyt olla tajuton jos noin kauan on ollut vedessä- Vesi oli kai kahdeksan asteista. Jos hän ei ollut lautalla niin kellui sitten liivien varassa veden varassa. Aika uskomaton tarina jos sitten hänet on siitä Silja-laivalla elvytetty henkiin. Näissä tarinoissa usien unohtuu ulkoiset realiteetit.

        Taisi olla toi Palmen murha se toiseksi eniten kommenteja tuottanut aihe. Minä kirjoitin tonne hakulaatikkoon (etsi) pelkästään Palme niin tällanen löyty. Siellä lopusa aletaan jo epäillä koko murhan todenperäisyyttä eli tapahtuiko se vai ei.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16441037/tosta-oikeat-tekijat-palme-murhaan#page-top


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla toi Palmen murha se toiseksi eniten kommenteja tuottanut aihe. Minä kirjoitin tonne hakulaatikkoon (etsi) pelkästään Palme niin tällanen löyty. Siellä lopusa aletaan jo epäillä koko murhan todenperäisyyttä eli tapahtuiko se vai ei.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16441037/tosta-oikeat-tekijat-palme-murhaan#page-top

        Vain yksi ote tuosta ketjusta. Kuinka hiljaa täytyy kävellä jos matkaa on 50 metriä ja siihen pitäisi kuluttaa aikaa kaksi minuuttia. Kaksi minuuttia on 120 sekuntia ja se jaettina 50:llä tekisi metriä kohden 2,4 sekuntia tai jos otetaan pitempi matka vaikka kuus metriä niin siihen täytyisi kuluttaa melkein 15 zekkaa eli sekunttia. Otappa aikaa. Ruotsin poliisi tais seota sukissaan kun noita aikoja laskeskeli ja kyseli ihmisiltä missä kukakin oli ja mihinkin aikaan.

        Anonyymi
        11.06.2020 00:29

        - hän todistetusti vaihtoi takkinsa (ruutijäämiä?)
        - hänen kertomuksensa muuttui yhtenään
        - hän lähti 2 minuuttia ennen tappoa työpaikalta murhapaikalle, mikä osuu ajoituksen kansa hyvin, koska matkaa 50 metriä
        - hän väitti, ettei huomannut tappoa, vaan suorastaan kompastui Palmeniin.
        Väite, ettei kuule laukaisua niin lähellä ei ole uskottava. Matka oli kuitenkin vain metrejä


      • Anonyymi

        Ei se ole voinut olla Skandiamies, sillä hän on kuollut ja kuolleet eivät tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole voinut olla Skandiamies, sillä hän on kuollut ja kuolleet eivät tapa.

        Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
        Miksi ylläpito estää sellaisten viestien läpimenon mikä laittaa ihmiset ajattelemaan. Onko se liian vaarallista jos ihmiset alkavat ajattelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
        Miksi ylläpito estää sellaisten viestien läpimenon mikä laittaa ihmiset ajattelemaan. Onko se liian vaarallista jos ihmiset alkavat ajattelemaan.

        En saa tota viestiäni jäämään tänne. Se olisi vaan ollut viimeisemmät viestit erikseen laitettuna tänne tosta ketjusta "oikeat tekijät Palmen murhaan". En tiedä miksi ylläpito poistaa sen. Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

        Laitan tähän ton artikkelin ranskan kielen kautta sillä huomasin, että se ruotsin kielinen versio ei aukea. Siinä on tuo å-kirjain niin siksi ei aukene. Siinä on hieman erillä lailla juttu tuosta toisesta fantom-kuvasta, joita ranskassa kutsutaan "les portraits-robots". Ranskasta nuo koneella tehdyt etsintäkuulutuskuvat (wanted pictures) ovat lähtöisinkin. Tai se idea ja metodi kuinka niitä tehdään.

        https://fr.wikipedia.org/wiki/Assassinat_d'Olof_Palme#Les_portraits-robots

        Toinen luonnos julkaistiin 24.3.1986. Tämä muotokuva perustuu tietoihin, jotka on antanut todistaja, jonka väitetään nähneen kuvassa olevan miehen seuraavan Olof Palmea Sergels Torg -aukiolla 27. Nykyään tutkijat ovat sitä mieltä, että tämä todistaja olisi vapaaehtoisesti antanut virheellisiä tietoja — eli että Olof Palmea seurannutta miestä ei koskaan ollutkaan.

        Poliisitutkinnan tämänhetkinen kanta on kuitenkin se, että "todistaja" antoi tietoisesti väärää tietoa ja että takaa-ajajaa ei ole koskaan ollutkaan.

        Tässä yllä ruotsalainen versio. Noh, siinä on eroa nuo sanat tietoisesti ja vapaaehtoisesti. Ne on Googlen käännöksiä > "medvetet" ja "volontairement", mutta lehdissä oli että mies halusi antaa "murhaaja kandidaatille" pohjoismaalaisemmat kasvot; ns. svandinavian look, sillä se eka kuva johdatti epäilyt etelämaalaisiin. Sen kuvan teki chileläinen mies joka myös oli taiteilija. Eipä se kuva paljoa siitä alkuperäisestä saksalaisten tekemästä eronnut. Sitten on vielä ne kuvat jotka eräs toinen taiteilijatar teki elokuvateatterin ulkopuolella seisonneesta miehestä > Grandmiehestä.

        Suomalainen Google versio ei puhu noista etsintäkuulutuskuvista mitään ja tuo artikkeli on päivitetty viimeisten tapahtumien mukaan. Siinä Engströmiä saatetaan huonoon valoon ja ollaan sitä mieltä että se oli sitten siinä koko paska ja juttu on loppuun käsitelty.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Olof_Palmen_murha#Kuvaus_murhaajasta

        Silminnäkijöiden mukaan murhaaja oli iältään 30–50 vuotta ja 180–185 senttimetriä pitkä. Hänellä oli päällään pitkä tumma takki, joka peitti lukuisten todistajien mukaan kolme neljäsosaa vartalosta. Silminnäkijä Yvonne Niemisen mukaan murhaajalla oli sisäkengät, minkä vuoksi tämä liukasteli juostessaan karkuun. Osan mielestä murhaajalla oli päässään joko pipo tai lippalakki.
        Yvonne Niemisen mukaan murhaajalla oli mukanaan pieni laukku, jota tämä yritti laittaa kiinni rynnätessään pois murhapaikalta. Murhaaja liikkui luotettavimpien todistajalausuntojen mukaan ketterästi ja voimakkaasti. Murhaajan kasvoja eivät silminnäkijät muista selvästi.
        Tuntomerkit sopivat Stig Engströmiin, jolla oli murhayönä päällään pitkä tumma takki ja lippalakki ja mukanaan pieni laukku. Myös ikä ja pituus sopivat suurin pirtein Engströmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa tota viestiäni jäämään tänne. Se olisi vaan ollut viimeisemmät viestit erikseen laitettuna tänne tosta ketjusta "oikeat tekijät Palmen murhaan". En tiedä miksi ylläpito poistaa sen. Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

        Laitan tähän ton artikkelin ranskan kielen kautta sillä huomasin, että se ruotsin kielinen versio ei aukea. Siinä on tuo å-kirjain niin siksi ei aukene. Siinä on hieman erillä lailla juttu tuosta toisesta fantom-kuvasta, joita ranskassa kutsutaan "les portraits-robots". Ranskasta nuo koneella tehdyt etsintäkuulutuskuvat (wanted pictures) ovat lähtöisinkin. Tai se idea ja metodi kuinka niitä tehdään.

        https://fr.wikipedia.org/wiki/Assassinat_d'Olof_Palme#Les_portraits-robots

        Toinen luonnos julkaistiin 24.3.1986. Tämä muotokuva perustuu tietoihin, jotka on antanut todistaja, jonka väitetään nähneen kuvassa olevan miehen seuraavan Olof Palmea Sergels Torg -aukiolla 27. Nykyään tutkijat ovat sitä mieltä, että tämä todistaja olisi vapaaehtoisesti antanut virheellisiä tietoja — eli että Olof Palmea seurannutta miestä ei koskaan ollutkaan.

        Poliisitutkinnan tämänhetkinen kanta on kuitenkin se, että "todistaja" antoi tietoisesti väärää tietoa ja että takaa-ajajaa ei ole koskaan ollutkaan.

        Tässä yllä ruotsalainen versio. Noh, siinä on eroa nuo sanat tietoisesti ja vapaaehtoisesti. Ne on Googlen käännöksiä > "medvetet" ja "volontairement", mutta lehdissä oli että mies halusi antaa "murhaaja kandidaatille" pohjoismaalaisemmat kasvot; ns. svandinavian look, sillä se eka kuva johdatti epäilyt etelämaalaisiin. Sen kuvan teki chileläinen mies joka myös oli taiteilija. Eipä se kuva paljoa siitä alkuperäisestä saksalaisten tekemästä eronnut. Sitten on vielä ne kuvat jotka eräs toinen taiteilijatar teki elokuvateatterin ulkopuolella seisonneesta miehestä > Grandmiehestä.

        Suomalainen Google versio ei puhu noista etsintäkuulutuskuvista mitään ja tuo artikkeli on päivitetty viimeisten tapahtumien mukaan. Siinä Engströmiä saatetaan huonoon valoon ja ollaan sitä mieltä että se oli sitten siinä koko paska ja juttu on loppuun käsitelty.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Olof_Palmen_murha#Kuvaus_murhaajasta

        Silminnäkijöiden mukaan murhaaja oli iältään 30–50 vuotta ja 180–185 senttimetriä pitkä. Hänellä oli päällään pitkä tumma takki, joka peitti lukuisten todistajien mukaan kolme neljäsosaa vartalosta. Silminnäkijä Yvonne Niemisen mukaan murhaajalla oli sisäkengät, minkä vuoksi tämä liukasteli juostessaan karkuun. Osan mielestä murhaajalla oli päässään joko pipo tai lippalakki.
        Yvonne Niemisen mukaan murhaajalla oli mukanaan pieni laukku, jota tämä yritti laittaa kiinni rynnätessään pois murhapaikalta. Murhaaja liikkui luotettavimpien todistajalausuntojen mukaan ketterästi ja voimakkaasti. Murhaajan kasvoja eivät silminnäkijät muista selvästi.
        Tuntomerkit sopivat Stig Engströmiin, jolla oli murhayönä päällään pitkä tumma takki ja lippalakki ja mukanaan pieni laukku. Myös ikä ja pituus sopivat suurin pirtein Engströmiin.

        https://yle.fi/uutiset/3-11392811

        https://www.youtube.com/watch?v=pIqiunaIXgA

        Kohdassa 3:43 murhaaja Pettersson toteaa aivan oikein, että tää on kuin Ruotsin oikeuslaitos >" ei saa mistään mitään selvää". Ne aikoo tehdä Skandiamiehestä tv-sarjan ja manipuloida kansan niin että se alkaa luulemaan, että Stig Engström tosiaankin tappoi Palmen. Kukaan ei nähnyt häntä murhapaikalla, mutta kuitenkin murhaajan tuntomerkit pätevät häneen. Eihän tommosesta lauseesta ota kukaan selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/uutiset/3-11392811

        https://www.youtube.com/watch?v=pIqiunaIXgA

        Kohdassa 3:43 murhaaja Pettersson toteaa aivan oikein, että tää on kuin Ruotsin oikeuslaitos >" ei saa mistään mitään selvää". Ne aikoo tehdä Skandiamiehestä tv-sarjan ja manipuloida kansan niin että se alkaa luulemaan, että Stig Engström tosiaankin tappoi Palmen. Kukaan ei nähnyt häntä murhapaikalla, mutta kuitenkin murhaajan tuntomerkit pätevät häneen. Eihän tommosesta lauseesta ota kukaan selvää.

        Tämä on yksi viesti toisesta ketjusta. Näinkin voi elää kun tekee vain itselleen selväksi että vesi upotti Estonian ja Skandiamies tappoi Palmen.

        Anonyymi
        09.12.2020 10:26

        Palmen murhaa ajatellessa ei saa köyttää omaa päättelykykyä tai järkeä (jos sellaista sattuu olemaan) lainkaan vaan on uskottava mitä kulloinkin auktoriteetit sanovat.

        Piti tietenkin sanoa "KÄYTTÄÄ" omaa päättelykykyä eikä köyttää. Olis hyvä oikolukea useampaan kertaa oman tekstinsä sillä noita kirjoitusvirheitä jää luvattoman paljon raakatekstiin. Köytetty päättelykyky ei ole vapaa vaan se tuottaa mielikuvituksettomia lopputuloksia, mutta joillekin riittää kun vain toteaa asian kulloisenkin laidan joka on totta ainakin osittaain niinkuin tuo päättely että vesi upotti Estonian. Yleensä laivat uivat vedessä tai vetten päällä, ellei ole sukellusvene (allveelaev) joka ui veden sisässä. Jos laiva törmäsi sukellusveneeseen niin vesi sen laivan upotti eikä sukellusvene. Mies on oikeassa, mutta Palmen suhteen en olisi niin varma.

        Eihän asiassa ole mitään epäselvää:

        1. Estonia upposi, sen aiheutti vesi
        2. Palme on kuollut, ampuja oli Skandia mies

        Tämä tässä alla on taas tästä ketjusta tuolta ylempää. Kiitos siitä sillä sinä ainakin kommentoit niin kui tuokin palstalainen jolle asiat ovat sillä sipuli kun pitää vain selvänä sitä että vesi upotti Palmen ja Skandia mies ampui Estonian. Vai miten se meni.

        Anonyymi
        Eilen 01:48
        Aloituksesi on hyvä. Ainakin tää sekopää vastaa. Estoniasta tosin en tiedä mitään. Palme elelee siellä Etelä-Afrikassa liian leveesti, oli jäädä jo kiinnni. Kennedy haudattiin toissavuonna. Sitäkään ei saa kertoo.
        Litteän maan toisella puolella on Nimibru. Siitä täällä ei ole kirjoitettu viimeaikoina.

        Tässä alla taas video, joka on aika dystrooppinen. eli vähän niikö George Orwellin 1984 tai "Eläinten vallankumous". On hyvä maalata piruja seinille, mutta miten se vaikuttaa meihin voi olla jopa päinvastaista. Mutta nuo tarinat Estoniasta ja Palmesta on vain tosiasioiden julkituomista niin kuin Wec tornien alas tulo tai 9/11 ylipäätään. Meitä uhkaa jokin muu kuin Deep State, josta saa jopa puhua. Tuo uhka ei ole ulkoavaruuden heout vaan jotkut jotka hallitsevat nykyaikaisia aseita ja vakoilulaitteita. Miten ne toimivat etäisesti selviää vielä.
        https://tokentube.net/v/3964994623/Suoraa-puhetta-agendasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on yksi viesti toisesta ketjusta. Näinkin voi elää kun tekee vain itselleen selväksi että vesi upotti Estonian ja Skandiamies tappoi Palmen.

        Anonyymi
        09.12.2020 10:26

        Palmen murhaa ajatellessa ei saa köyttää omaa päättelykykyä tai järkeä (jos sellaista sattuu olemaan) lainkaan vaan on uskottava mitä kulloinkin auktoriteetit sanovat.

        Piti tietenkin sanoa "KÄYTTÄÄ" omaa päättelykykyä eikä köyttää. Olis hyvä oikolukea useampaan kertaa oman tekstinsä sillä noita kirjoitusvirheitä jää luvattoman paljon raakatekstiin. Köytetty päättelykyky ei ole vapaa vaan se tuottaa mielikuvituksettomia lopputuloksia, mutta joillekin riittää kun vain toteaa asian kulloisenkin laidan joka on totta ainakin osittaain niinkuin tuo päättely että vesi upotti Estonian. Yleensä laivat uivat vedessä tai vetten päällä, ellei ole sukellusvene (allveelaev) joka ui veden sisässä. Jos laiva törmäsi sukellusveneeseen niin vesi sen laivan upotti eikä sukellusvene. Mies on oikeassa, mutta Palmen suhteen en olisi niin varma.

        Eihän asiassa ole mitään epäselvää:

        1. Estonia upposi, sen aiheutti vesi
        2. Palme on kuollut, ampuja oli Skandia mies

        Tämä tässä alla on taas tästä ketjusta tuolta ylempää. Kiitos siitä sillä sinä ainakin kommentoit niin kui tuokin palstalainen jolle asiat ovat sillä sipuli kun pitää vain selvänä sitä että vesi upotti Palmen ja Skandia mies ampui Estonian. Vai miten se meni.

        Anonyymi
        Eilen 01:48
        Aloituksesi on hyvä. Ainakin tää sekopää vastaa. Estoniasta tosin en tiedä mitään. Palme elelee siellä Etelä-Afrikassa liian leveesti, oli jäädä jo kiinnni. Kennedy haudattiin toissavuonna. Sitäkään ei saa kertoo.
        Litteän maan toisella puolella on Nimibru. Siitä täällä ei ole kirjoitettu viimeaikoina.

        Tässä alla taas video, joka on aika dystrooppinen. eli vähän niikö George Orwellin 1984 tai "Eläinten vallankumous". On hyvä maalata piruja seinille, mutta miten se vaikuttaa meihin voi olla jopa päinvastaista. Mutta nuo tarinat Estoniasta ja Palmesta on vain tosiasioiden julkituomista niin kuin Wec tornien alas tulo tai 9/11 ylipäätään. Meitä uhkaa jokin muu kuin Deep State, josta saa jopa puhua. Tuo uhka ei ole ulkoavaruuden heout vaan jotkut jotka hallitsevat nykyaikaisia aseita ja vakoilulaitteita. Miten ne toimivat etäisesti selviää vielä.
        https://tokentube.net/v/3964994623/Suoraa-puhetta-agendasta

        Meitä uhkaa jokin muu kuin Deep State, josta saa jopa puhua. Tuo uhka ei ole ulko-avaruuden heput vaan jotkut jotka hallitsevat nykyaikaisia aseita ja vakoilulaitteita.
        Miten ne toimivat etäisesti selviää vielä.

        https://www.youtube.com/watch?v=0bjB-IWEYI0&list=RDRHw_pm_ITWk&index=31

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16704372/rauhallista-joulua!

        Tuo ylempi on taustamussiikiä tälle alemmalle-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä uhkaa jokin muu kuin Deep State, josta saa jopa puhua. Tuo uhka ei ole ulko-avaruuden heput vaan jotkut jotka hallitsevat nykyaikaisia aseita ja vakoilulaitteita.
        Miten ne toimivat etäisesti selviää vielä.

        https://www.youtube.com/watch?v=0bjB-IWEYI0&list=RDRHw_pm_ITWk&index=31

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16704372/rauhallista-joulua!

        Tuo ylempi on taustamussiikiä tälle alemmalle-

        hyvää tausta musaa kum luet tuota "deep statea" Laita soimaaaaan taustalle.

        https://www.bing.com/videos/search?q=walze trisye&cvid=729f881c09024fb581412be236ef0007&pglt=43&PC=U531&ru=/search?q=walze trisye&cvid=729f881c09024fb581412be236ef0007&pglt=43&FORM=ANNTA1&PC=U531&view=detail&mmscn=vwrc&mid=C2E5A1B0C8E722607029C2E5A1B0C8E722607029&FORM=WRVORC



        https://en.wikipedia.org/wiki/Deep_state


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvää tausta musaa kum luet tuota "deep statea" Laita soimaaaaan taustalle.

        https://www.bing.com/videos/search?q=walze trisye&cvid=729f881c09024fb581412be236ef0007&pglt=43&PC=U531&ru=/search?q=walze trisye&cvid=729f881c09024fb581412be236ef0007&pglt=43&FORM=ANNTA1&PC=U531&view=detail&mmscn=vwrc&mid=C2E5A1B0C8E722607029C2E5A1B0C8E722607029&FORM=WRVORC



        https://en.wikipedia.org/wiki/Deep_state

        https://www.bing.com/videos/search?q=sami hedberg&docid=607994402734083676&mid=1DB2BAF2B4710E17FD431DB2BAF2B4710E17FD43&view=detail&FORM=VIRE

        https://bjornhellman.blogspot.com/2019/06/palmemordet-vi-ar-ett-lurat-folk-claes.html

        Liittyvätkö nämä asiat yhteen. Jalkapallolla ei ole ainakaan suoranaista yhteyttä Palmen murhaan OLI SE totta tai teatteria. Kaikkia asioita ei saa liittää yhteen mutta jos Palmen murha oli teatteria niin esittääkö tuo ylempi Hedberg jotain stand up huunoria. Mikä asia tai mitkä asiat puhuvat sen puolesta että murha on totta ja mikä puhuu sen puolesta että se oli valhetta ja teatteria. Emme puhu vielä motiiveista. Tässä alla lista keitä epäiltiin ja löydätte helposti listan todistajista, sillä jos murha oli teatteria niin todistajilla on ollut oltava jokin rooli ruossa näytelmästä. Sääli että Ruotsin Hedbergin videosta puuttuu suomennettu teksti

        https://yle.fi/uutiset/3-11216571


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.bing.com/videos/search?q=sami hedberg&docid=607994402734083676&mid=1DB2BAF2B4710E17FD431DB2BAF2B4710E17FD43&view=detail&FORM=VIRE

        https://bjornhellman.blogspot.com/2019/06/palmemordet-vi-ar-ett-lurat-folk-claes.html

        Liittyvätkö nämä asiat yhteen. Jalkapallolla ei ole ainakaan suoranaista yhteyttä Palmen murhaan OLI SE totta tai teatteria. Kaikkia asioita ei saa liittää yhteen mutta jos Palmen murha oli teatteria niin esittääkö tuo ylempi Hedberg jotain stand up huunoria. Mikä asia tai mitkä asiat puhuvat sen puolesta että murha on totta ja mikä puhuu sen puolesta että se oli valhetta ja teatteria. Emme puhu vielä motiiveista. Tässä alla lista keitä epäiltiin ja löydätte helposti listan todistajista, sillä jos murha oli teatteria niin todistajilla on ollut oltava jokin rooli ruossa näytelmästä. Sääli että Ruotsin Hedbergin videosta puuttuu suomennettu teksti

        https://yle.fi/uutiset/3-11216571

        Ketju päättyy varmaankin kyllästymiseen ja Etelä-Afriikkaa tai Israelia pidetään syyllisinä tai sen maan kansalaisia ja lähinnä noiden maiden salaisia palveluita. Ketähäm mekin palvelee. Elikä motiivia haetaan.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16440151/dna-sukulaku-ja-palme

        Anonyymi
        10.06.2020 19:11

        Anonyymi kirjoitti:
        Stig Engström was born in Bombay, India to Swedish parents who came from Småland.
        Syyttäjä on sitä mieltä, että tekijä oli Skandiamies, joka oli suomalaisista vanhemmista ja joka syntyi Intiassa.
        Suomalaisista vanhemmista ei pidä paikkansa. Emme saakaan sulkaa hattuumme.
        Mutta miehestä on tulossa julkkis yhdessä yössä. kaikki kirjoittavat nyt hänestä.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eb9160a1-6617-4c7d-9377-7f8efed80393
        https://yle.fi/uutiset/3-11394175
        https://yle.fi/uutiset/3-11392811
        https://yle.fi/uutiset/3-11391761
        https://yle.fi/uutiset/3-11216571
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006536334.html
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006536061.html

        Palmen tapaus on ollut Ruotsin historian suurin ja kallein murhatutkimus, jonka kustannusten pelkästään poliisille arvioidaan nousseen 600 miljoonaan kruunuun eli vajaaseen 58 miljoonaan euroon. Sen päälle tulevat vielä syyttäjän kustannukset sekä kaksi oikeudenkäyntiä Christer Petterssonia vastaan.

        Jos alkaa epäilemään etteikö Skandiamies tappanut Palmea niin on HÖRHÖ. Siksi viisas pitää suunsa kiinni ja tehdään niin kuin herrat määräilee meitä uskomaan. Hohhoijjaaa!

        Te jotka uskotte että Engström tappoi Olof Palmen olette virallisen linjan edustajia ja kaikki muut, jotka eivät siihen teoriaan tai selitykseen/tutkimukseen usko ovat salaliitto hörhöjä.
        Kunpi sinä haluat olla.

        Lue lisää
        Ensimmäinen ruotsalainen joka ei usko syyttäjä Peterssonia on professori GW Persson.
        https://www.expressen.se/nyheter/gw-skandiamannen-mordade-inte-palme/

        MITÄHÄN TÄSTÄ SEURAA RUOTSISSA? EI TÄMÄ TÄHÄN LOPU paitsi virallisesti.

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006536061.html

        Palmen tapaus on ollut Ruotsin historian suurin ja kallein murhatutkimus, jonka kustannusten pelkästään poliisille arvioidaan nousseen 600 miljoonaan kruunuun eli vajaaseen 58 miljoonaan euroon. Sen päälle tulevat vielä syyttäjän kustannukset sekä kaksi oikeudenkäyntiä Christer Petterssonia vastaan.

        Jos alkaa epäilemään etteikö Skandiamies tappanut Palmea niin on HÖRHÖ. Siksi viisas pitää suunsa kiinni ja tehdään niin kuin herrat määräilee meitä uskomaan. Hohhoijjaaa!

        Te jotka uskotte että Engström tappoi Olof Palmen olette virallisen linjan edustajia ja kaikki muut, jotka eivät siihen teoriaan tai selitykseen/tutkimukseen usko ovat salaliitto hörhöjä.
        Kunpi sinä haluat olla.

        Maailmalla on uutisoitu maltillisesti Palmeen murhan tuloksista. Mitä tekevät Suomen tiedotusvälineet? Kirkuvat pää punaisena, ettei tuo todista mitään.

        Eikhöhän Ruotsinkin verorahojen käytölle ole hyvä laittaa piste. Tänään syyttäjä esitti vakuuttavasti syyllisen. Jää jokaisen päätettäväksi, miten vahva näyttö on.

        Anonyymi
        10.06.2020 08:57
        Miksei Palmea tapatettu Vietnamin sodan aikana, oli kiivas vastustaja..

        Anonyymi
        10.06.2020 19:01
        Koska on jo 2000 vuotta tiedetty, että marttyyrit eivät ole hyvä asia.

        Anonyymi
        10.06.2020 19:24
        Mutta Etelä-Afrikka tapon takana kuiteski sopii, tai Israel..hmmm


        Hedberg pitää lavastuksen motiivina sitä, että Palmella olisi ollut aids, jonka sai siis useimmiten homosuhteesta. Palmen kuitenkin sanottiin saaneen sen naiselta. Mutta kun se ei ollut motiivi lavastukseen. Lavastuksen motiivi on sen miehen gang stalkkaus josta se etsintäkuulutus kuva oltiin tehty ja se mies ei ole se kylähullu joka sanoi olevansa Palmen perintöprinsi ja Palmen oikea häsi. Gän siis ihannoi Palmea, jos tuollainen mies ylipäätään oli olemassa. Se toinen mies on olemassa ja tuo asui Helsingissä samassa talossa kuin Mauno Koivisto ennen kuin hänestä tuli presidentti jonka jälkeen hän muutti pois ja hänen tilalleen muutti kulrruuriministeri Arvo Salo. Kommunistisen puolueen pääsihteeri Aarne Saarinen asui etsintäkuulutusmiehen naapurissa (wanted-man).

        Mihin se aids on muuten mennyt piiloon kun kukaan ei enää kuole siihen tai ylipäätään saa sitä itselleen. Onko perspanot loppuneet maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju päättyy varmaankin kyllästymiseen ja Etelä-Afriikkaa tai Israelia pidetään syyllisinä tai sen maan kansalaisia ja lähinnä noiden maiden salaisia palveluita. Ketähäm mekin palvelee. Elikä motiivia haetaan.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16440151/dna-sukulaku-ja-palme

        Anonyymi
        10.06.2020 19:11

        Anonyymi kirjoitti:
        Stig Engström was born in Bombay, India to Swedish parents who came from Småland.
        Syyttäjä on sitä mieltä, että tekijä oli Skandiamies, joka oli suomalaisista vanhemmista ja joka syntyi Intiassa.
        Suomalaisista vanhemmista ei pidä paikkansa. Emme saakaan sulkaa hattuumme.
        Mutta miehestä on tulossa julkkis yhdessä yössä. kaikki kirjoittavat nyt hänestä.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eb9160a1-6617-4c7d-9377-7f8efed80393
        https://yle.fi/uutiset/3-11394175
        https://yle.fi/uutiset/3-11392811
        https://yle.fi/uutiset/3-11391761
        https://yle.fi/uutiset/3-11216571
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006536334.html
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006536061.html

        Palmen tapaus on ollut Ruotsin historian suurin ja kallein murhatutkimus, jonka kustannusten pelkästään poliisille arvioidaan nousseen 600 miljoonaan kruunuun eli vajaaseen 58 miljoonaan euroon. Sen päälle tulevat vielä syyttäjän kustannukset sekä kaksi oikeudenkäyntiä Christer Petterssonia vastaan.

        Jos alkaa epäilemään etteikö Skandiamies tappanut Palmea niin on HÖRHÖ. Siksi viisas pitää suunsa kiinni ja tehdään niin kuin herrat määräilee meitä uskomaan. Hohhoijjaaa!

        Te jotka uskotte että Engström tappoi Olof Palmen olette virallisen linjan edustajia ja kaikki muut, jotka eivät siihen teoriaan tai selitykseen/tutkimukseen usko ovat salaliitto hörhöjä.
        Kunpi sinä haluat olla.

        Lue lisää
        Ensimmäinen ruotsalainen joka ei usko syyttäjä Peterssonia on professori GW Persson.
        https://www.expressen.se/nyheter/gw-skandiamannen-mordade-inte-palme/

        MITÄHÄN TÄSTÄ SEURAA RUOTSISSA? EI TÄMÄ TÄHÄN LOPU paitsi virallisesti.

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006536061.html

        Palmen tapaus on ollut Ruotsin historian suurin ja kallein murhatutkimus, jonka kustannusten pelkästään poliisille arvioidaan nousseen 600 miljoonaan kruunuun eli vajaaseen 58 miljoonaan euroon. Sen päälle tulevat vielä syyttäjän kustannukset sekä kaksi oikeudenkäyntiä Christer Petterssonia vastaan.

        Jos alkaa epäilemään etteikö Skandiamies tappanut Palmea niin on HÖRHÖ. Siksi viisas pitää suunsa kiinni ja tehdään niin kuin herrat määräilee meitä uskomaan. Hohhoijjaaa!

        Te jotka uskotte että Engström tappoi Olof Palmen olette virallisen linjan edustajia ja kaikki muut, jotka eivät siihen teoriaan tai selitykseen/tutkimukseen usko ovat salaliitto hörhöjä.
        Kunpi sinä haluat olla.

        Maailmalla on uutisoitu maltillisesti Palmeen murhan tuloksista. Mitä tekevät Suomen tiedotusvälineet? Kirkuvat pää punaisena, ettei tuo todista mitään.

        Eikhöhän Ruotsinkin verorahojen käytölle ole hyvä laittaa piste. Tänään syyttäjä esitti vakuuttavasti syyllisen. Jää jokaisen päätettäväksi, miten vahva näyttö on.

        Anonyymi
        10.06.2020 08:57
        Miksei Palmea tapatettu Vietnamin sodan aikana, oli kiivas vastustaja..

        Anonyymi
        10.06.2020 19:01
        Koska on jo 2000 vuotta tiedetty, että marttyyrit eivät ole hyvä asia.

        Anonyymi
        10.06.2020 19:24
        Mutta Etelä-Afrikka tapon takana kuiteski sopii, tai Israel..hmmm


        Hedberg pitää lavastuksen motiivina sitä, että Palmella olisi ollut aids, jonka sai siis useimmiten homosuhteesta. Palmen kuitenkin sanottiin saaneen sen naiselta. Mutta kun se ei ollut motiivi lavastukseen. Lavastuksen motiivi on sen miehen gang stalkkaus josta se etsintäkuulutus kuva oltiin tehty ja se mies ei ole se kylähullu joka sanoi olevansa Palmen perintöprinsi ja Palmen oikea häsi. Gän siis ihannoi Palmea, jos tuollainen mies ylipäätään oli olemassa. Se toinen mies on olemassa ja tuo asui Helsingissä samassa talossa kuin Mauno Koivisto ennen kuin hänestä tuli presidentti jonka jälkeen hän muutti pois ja hänen tilalleen muutti kulrruuriministeri Arvo Salo. Kommunistisen puolueen pääsihteeri Aarne Saarinen asui etsintäkuulutusmiehen naapurissa (wanted-man).

        Mihin se aids on muuten mennyt piiloon kun kukaan ei enää kuole siihen tai ylipäätään saa sitä itselleen. Onko perspanot loppuneet maailmasta.

        "les portraits-robots".
        Ranskasta nuo koneella tehdyt etsintäkuulutuskuvat (wanted pictures) ovat lähtöisinkin. Tai se idea ja metodi kuinka niitä tehdään.

        https://fr.wikipedia.org/wiki/Roger_Dambron ton saa koko sivun käämmettyä suomeksi
        https://www.youtube.com/watch?v=wQj_kj_JhTo Tossa ei tekstiä mutta kattokaa kuvia

        Palmen murhaajastakin tehtiin toinen versio josta kuvasta yritettiin tehdä enemmän skandinaavisemman näköinen. Onkin sanottu Pettersson oltaisiin pidätetty sen kuvan johdosta tai se olisi johtanut poliisit sen kuvan perusteella hänen jäljilleen. Sitten aihe toistuu tuossa Linköpingin puukotuksessa. Tekijälle on annettu rosi skandinaavi tukka.

        https://sverigesradio.se/artikel/3828455

        Se Mauno Koiviston alakerrassa asunut mies on ehkä hieman enemmän sen alkuperäisien "haamukuvan" näköinen kuin tämän skandinaavin joka seuraili Palmetta kaupungilla päivä ennen "murhaa". Kun hän asui Ranskassa niin porukat leikittelivät sillä kun hän muistutti aika paljonkin Tanskassa erittäin kuuluisaa laulajaa ja näyttelijää. Näytellyt Vincent van Goghia hänestä tehdyssä elokuvassa.
        https://www.premiere.fr/Star/Jacques-Dutronc#
        https://www.youtube.com/watch?v=ubzPgMPyLd8

        Nykyään Palmen murhaajaa ei haeta enää kasvojen mukaan vaan sen mukaan mitä hänellä oli päällään. Siitä tosin on sata eri versiota tai ainakin parikymmentä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "les portraits-robots".
        Ranskasta nuo koneella tehdyt etsintäkuulutuskuvat (wanted pictures) ovat lähtöisinkin. Tai se idea ja metodi kuinka niitä tehdään.

        https://fr.wikipedia.org/wiki/Roger_Dambron ton saa koko sivun käämmettyä suomeksi
        https://www.youtube.com/watch?v=wQj_kj_JhTo Tossa ei tekstiä mutta kattokaa kuvia

        Palmen murhaajastakin tehtiin toinen versio josta kuvasta yritettiin tehdä enemmän skandinaavisemman näköinen. Onkin sanottu Pettersson oltaisiin pidätetty sen kuvan johdosta tai se olisi johtanut poliisit sen kuvan perusteella hänen jäljilleen. Sitten aihe toistuu tuossa Linköpingin puukotuksessa. Tekijälle on annettu rosi skandinaavi tukka.

        https://sverigesradio.se/artikel/3828455

        Se Mauno Koiviston alakerrassa asunut mies on ehkä hieman enemmän sen alkuperäisien "haamukuvan" näköinen kuin tämän skandinaavin joka seuraili Palmetta kaupungilla päivä ennen "murhaa". Kun hän asui Ranskassa niin porukat leikittelivät sillä kun hän muistutti aika paljonkin Tanskassa erittäin kuuluisaa laulajaa ja näyttelijää. Näytellyt Vincent van Goghia hänestä tehdyssä elokuvassa.
        https://www.premiere.fr/Star/Jacques-Dutronc#
        https://www.youtube.com/watch?v=ubzPgMPyLd8

        Nykyään Palmen murhaajaa ei haeta enää kasvojen mukaan vaan sen mukaan mitä hänellä oli päällään. Siitä tosin on sata eri versiota tai ainakin parikymmentä.

        Piti siis sanoa Ranskassa eikä Tanskassa vaikka luulen että hänet tunnetaan myös Tanskassa

        Kun hän asui Ranskassa niin porukat leikittelivät sillä kun hän muistutti aika paljonkin Ranskassa erittäin kuuluisaa laulajaa ja näyttelijää. Näytellyt Vincent van Goghia hänestä tehdyssä elokuvassa.
        Nykyään Palmen murhaajaa ei haeta enää kasvojen mukaan vaan sen mukaan mitä hänellä oli päällään. Siitä tosin on sata eri versiota tai ainakin parikymmentä.

        Sanonkin nyt että Skandiamies tuotiin tuohon murhamysteeriin mukaan juuri tuon takin takia. mikä ei kylläkään ollut ainakaan nuorten keskuudessa kovinkaan suosittu malli. Vanhemmat ihmiset kylläkin käyttivät tuollaisia takkeja kuten Palmella itselläkin oli päällä


    • On ehkä julmaa sanoa mutta mielestäni Palme joutikin tulla ammutuksi.
      Ehti jo niin paljon pahaa maalleen tekemäänkin.
      Katsokaa tuota Ruotsin onnenkotia nyt. Kyllä siitä on pullantuoksuinen lämpimyys kaukana.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1526
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      731
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe