Ihan per****tä koko Joulu

Anonyymi

Kuollut 2 sukulaista tänä vuonna joista toinen mun isä eikä edes Jouluna saa naista että eipä kyllä ole mitään syytä juhlaan.

Ujoatm31

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on viimeisen kahdeksan vuoden sisällä kuollut helvetin monta sukulaista mm. molemmat vanhempani. Eikä ole yli kahdeksaan vuoteen ollut miestäkään.

      Mut joulunpyhät on ihan jees, saa vähän hengähdystauko töistä 👍

    • Anonyymi

      Naista saa. Itse lähden kohta naisen luokse syömään ja sitten juodaan, saunotaan ja varmaan rakastellaan illalla.

      • Anonyymi

        Montako sukulaista sulla on kuollut X vuoden aikana?


    • Anonyymi

      Itseltäni kuoli kaksi vanhempaa sisarta, toinen lokakuun alussa toinen pian sen jälkeen.
      Toisen kuolema tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, onneksi olimme tavanneet elokuussa kun pääsin matkustamaan Suomeen. toista en ehtinyt nähdä. Hän oli sairastellut jo vuosia vakavasti joten kuolema ei ollut yllätys. Kuitenkin aivan liian varhain joutuivat lähtemään. Hautajaisiin en päässyt virustilanteen takia.
      Olen nainen joten naista ei minullakaan ole eikä sen puoleen miestäkään. En ole epätoivoinen enkä surkuttele itseäni, elämä tuo eteen mitä on tuodakseen. Voin vallan hyvin elää lopun elämääni yksin kuten nyt jo muutaman vuoden. Itsenäisenä ja yksin aion elää vaikka joku sellainen eteen tulisikin johon voisin panostaa. Omat asunnot on ehdoton.
      Mutta Joulua vietän. Eilisen olin ystäväpariskunnan seurassa. Syötiin ja jaettiin lahjoja ja vietettiin mukavaa aikaa. Tänään yksin kotona kissani kanssa ja kohta lähden lenkille.
      Elämä on elämistä varten. Me emme kukaan tiedä paljonko aikaa on, joten sitä ei ole tuhlata itkuun ja naisettomuutensa/miehettömyytensä surkeiluun ja itsesääliin.

    • Anonyymi

      Juu, ei ole joulut enää jouluja, kun on vanhemmat kuolleet.
      Äitini kuoli syöpään 1987 juuri muutama päivä ennen joulua.
      Isäni sairastui syöpään 2014 ja joulu meni sairaalassa ja sairaalassa oli suurimman osan joulusta ja keväällä sitten päättyi elämä täällä.
      Joulu tuo vain haikeat muistot mieleen ja yksinään ei tule joulua vietettyä.
      Mulle on ihan sama milloin kuolee, kun ei ole mitään menetettävää, ihan paskamaista täällä on elää kituuttaa, mielummin jo kuolisi pois, niin loppus tämä paska, kun ei tämä miksikään muutu, vaan samanlaisena jatkuu.

      yksinäinen ätmi

    • Mulla kuoli eno ja setä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe