Aihe

syönyt suklaata niin vatsa meni sekasin

Anonyymi

Sain naapurilta suklaata joululahjaksi . Se oli iso levy, ja söin niin vatsa meni sekasin. Nyt hypänyt vessassa, väntää niin kaameasti kokoajan. Että sellaanen joulu.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin sain naapurilta konvehtirasian ja eno toi konvehtirasian.
      Ostin lidlistä konvehtirasian ja olen syönyt jo yhden rasian.
      Ei kannattas syödä suklaata ahnaasti, menee maha pehmeäksi ja tulee sellainen öhkö olo.

• Anonyymi

Mulla käy Jouluna aina. Vaikka tiedän sen. Ei saisi syödä paljoa en tiedä miksi näin on?

• Suklaata en ole syönyt yhtään, mutta pähkinöitä senkin edestä...ja pipareita.

• Anonyymi

Mulla on vielä maitoallergia, En saisi syödä maitotaloustuotteita. Jouluna tulee tehtyä virhe, että syön ja vatsa menee sekasin. Syön kyllä tummaa suklaata siitä ei mene vatsa sekasin. T: aloittaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25102
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14238
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11745
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      110
      8748
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      548
      6021