Aasialaiset ovat maailman kauneimpia naisia. Heidän hiuksissaan in aivan älytön ja lähes luonnoton kiilto, jollaista ei löydy muiden hiuksista. He ovat myös sivistyneitä, älykkäitä ja kohteliaita, toisin kuin white trash -naiset. Ilo silmälle ja miellyttävää seuraa kaikin puolin.
Ihannenainen on tietysti aasialainen
24
54
Vastaukset
- Anonyymi
Siispä kamat kapsäkkeihin ja uusi osoite Aasiasta! Suotta sitä elon päiviään viettämään ikävissä paikoissa, muutto kannattaa!
- Anonyymi
Joo, täälläkin taapertaa sellanen possunaamainen aasialaisnainen. Pituus vissiin 145cm ja painoa saman verran. Silmät on jossain syvällä poskien sisällä. Tukka kuin hamppua
- Anonyymi
Aivan 🥸
- Anonyymi
Ai niin ... olinkin päässyt jo hetkeksi unohtamaan, että ne Aasian yli miljardi naista ovat jokikinen täysin samanlaisia. Iästä, kansallisuudesta, perhe- ja koulutustaustasta ja elämänkokemuksistaan riippumatta, kaikki täysin identtisiä.
- Anonyymi
Heidän mielestään taas me olemme kaikki samanlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän mielestään taas me olemme kaikki samanlaisia.
Mutta niinhä me ollaankin.
- Anonyymi
Sähköpostiin tulee jokapäivä mainoksia aasialaisista naisista. Laittakaapa sinne viestiä.
- Anonyymi
Niin ja rytmi on veressään kuten hermo pinnassaan.
- Anonyymi
Kulttuuri on niin erilainen ja ruoka on pahaa.. Joo jotkut on kivan näköiset mut nääh.
Olen pyörinyt täällä isoissa kaveriporukoissa missä thainaisia.
Kotona vanhempi mies ja naiset käy polkee nuoria miehiä clubeilta baareista jne.
Raha ahneita ja tykkää douppaa ja paljon :)
Jengilaiset myös tykkää näistä kun ovat palveluhenkisiä ja tekevät mitä vaan sängyssä mut siitä ne saa rahaa jne.
Nähty on :D - Anonyymi
Juu juu kunhan sinulla on nippu fyrkkaa takataskussa ja sitäkin parempi jos istut kultaharkkojen päällä.
- Anonyymi
Muodoton, laiha, lyhyt, ruma. Ei kiitos yök
- Anonyymi
Pituutta metri viis senttiä hattu päässä..Painoa 35 kiloa lestipussi selässä..
- Anonyymi
Vai ruma. 😂😂😂 Katso sinne peiliin. Aasialaisista naisista nyt ei rumia saa tekemälläkään. Varsinkin korealaisilla on mitä suloisimmat nukenkasvot, päässä vikaa jos kutsuu rumaksi tai olet ehkä homo
- Anonyymi
Mulle heti oikea (vaimo), suomessa on ollut, mutta ei tykännyt heinätöistä ja juoksi kaupunkilaisen insinöörin matkaan, elikkäs, sellaista en enää haluu, mut jos must tykkää, niin kaiken saa, esim 19 tuhatta hehtaaria metsää, laidunmaata toinen mokoma, suomelaisille pyryharakoille en ole kelvannut, kun on "noottinen nenä", mut sehan on sen sama mikä on se iso, kokeiltoon siittä ;)), jolkuksissa löytyy.
- Anonyymi
Miksi pitää akkaansa miellyttää, jos ei se huora muakaan?, NIIN MIKSI??
- Anonyymi
No, toisaalta, kyllä "itämainen" nainen sua "hoitaa enemmän", kuin "suomaalainen, koska suomaalainen on bvaan niin vitun idiootti.
- Anonyymi
Pohjanmaalle ja nopeesti, siel on puute vapaista naisista, nyt vaan "kapsekit" samaan tarrateippiin, no jotta jos ei sul oo mitä tarjoo, niin tyhjää ei kannata laittoo pelliin, ku tol etelänmiehel näyttäis olevan aika suurempi, jotta mitä meinaat?
- Anonyymi
Juu, näin on pohjalaiset "isännät" laukoneet, vaan onkos se totta ollut?, en usko, useimmat on oikeutesti sinne ladontaakse lopetettu, miksi luulivat saavansa sitkeän suomalaiskansan, luopumaan?, eii ja eii, perkele, niskaan on turhan "pehmoruottalaisen kosmeetiikkaa löytää, siitä vaan käsikynkaän kun ottaa,on suomenmaa vapaa kommunismista, ja oikeistopresidentti (pelkuruuden mukaan)= lähti pois, "ketään ei tapettu/ murhattu viettomasti", näin kyllä "isänmaanpuioluelaiset tekivät jos vaai sainat "jyvälle", oikeesti nin vitun idiopotit...
- Anonyymi
Mulle nainen ja heti!!, ota yhteyttä,. tai sit ei, olkoon, , , , , , metallii ei just nyt oo "tornitalos" jonka heebot oli "kuuromykkiä", mut kaikki "navetat" kyl tutkitaan, sit siin samalla;, ainiin, en ois saanu tota "Valkan" merkkii laittaa, no hertsikas on isompi mäki ;))
kyl otti pattiin, ku "tornitalonn" Reginasta tykättiin, mut aina "Regina rentoa, perästään hentoa; lykästiin karkas filmausksista, no me ns. (mitä nyt) salap, ja muut, kimppuun, kaäykää, ja kepeilla turpaan jos nakyy ylen tuolla puolen. - Anonyymi
Mulle heti "vaimo"
- Anonyymi
Mulle heti, voi että pidä hyvänäs, ma en nyt enää jasallll tuu mun l
- Anonyymi
Tuu mun luo, eli MULLE KAIKKI
- Anonyymi
Ei kiitos
- Anonyymi
Tummaihoiset naiset ovat paljon kauniimpia, omistaa muhkeat huulet, ison pyöreän takapuolen, kapean vyötärön, omaa hyvät ruoanlaitto taidot ja helliä äitejä... ja lista jatkuuu.., ollut naimisissa 5v yhden kaunottarrn kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683267
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272333Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301829Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187