1. Juo viinaa
2. Mene baariin.
3. Juttele naisille baarissa.
4. Pyydä naiselta numeroa.
5. Soita naiselle ja pyydä treffeille.
6. Vie kukkia naiselle treffeille.
Noin helppoa se on.
Naisen saamisen ohjeet
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitti ohjeista. Onko mitään takuuta minkälaisen naisen noilla ohjeilla saa?
- Anonyymi
Toimii varmasti jos haluaa ihan vaan jonkun naisen. Jos taas haluaa juuri jonkun tietyn naisen, niin toimii tai sitten ei tosiaankaan toimi. Ihan naisesta riippuen. Omalla kohdallani koko juttu menee plörinäksi jo kohdassa yksi.
- Anonyymi
Toimii kaikkiin naisiin.
- Anonyymi
Ai niihinkin, jotka eivät käy ikinä baareissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niihinkin, jotka eivät käy ikinä baareissa?
Ja varmaan myös niihin, joita esim. mikä en edes halua?
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja päästä treffeille.
t. viinamies - Anonyymi
Alkoholismi on sairaus jota kärsivät haluavat muutkin samaan sairauteen. He tuhoavat elämänsä.
Oli se mies tai nainen. Vieläkö joku käy baareissa näinä aikoina?
Vähän alkaa olla jo ikävä entisiä aikoja kun saattoi lähteä keikoille ja reissuun.. Pandemia vei kaikki ilot elämästä.- Anonyymi
Noin sitä pitää tehdä ja toimii olen kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu92799Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704