Kuuma misu

Anonyymi

Maailmanhistorian upeimmat aarteet juontaja bettany hughes kasvot kauniit ja vartalo kuuman seksikäs

19

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä muuten on.

      Jotenkin silmä lepää.

      En tienytkään että täällä on sekä kultturelleja ihmisiä (Tatu & Patu), että kuin myös Pompeijista kiinnostuneita roomalaisia.

      (hirn)

      • Anonyymi

        Niin lepää ja vois näyttää vain hänestä kuvaa koko ajan ja haluaisi riisua hänet ja nähdä hänet alasti niin siinä on nainen makuuni


    • Anonyymi

      Palstan naisia kunnioittaen kysyn onko hän suomalainen:)

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        En tiedä mutta seksikäs hän on ja ottaisin hänet naisekseni


      • Anonyymi

        Hän on kuumaakin kuumempi hottis


    • Anonyymi

      Funeau, minä vuonna katsoit Hughesin uutisia?
      Käy anoppina?

      AsianVierestä

      • Öm...

        Juuri tämän vuoksi harvoin keskustelen mitään täällä kenenkään kanssa, sillä en oikein ymmärrä kysymyksiä, saati vastauksia kysymyksiini.

        (naurua=)


    • Anonyymi

      Kiinnostava ”maraton”, kun on tullut käytyä sekä Egyptissä, että Pompeijissa. Tuttuja paikkoja....

      • Anonyymi

        Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista

        Mulla on sama ongelma, jota en itse luokittele ongelmaksi, vaan vapaudeksi valita asian ja toisen asian väliltä.

        Luonto kuitenkin aina kutsuu.

        (hihitystä)

        https://www.youtube.com/watch?v=ZM525yG0-qE


      • Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

        En suosittele.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

        En suosittele.

        (hihitystä)

        Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.

        Mjaa

        Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.

        Historia ei niin kiinnosta.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.

        Historia ei niin kiinnosta.

        (reps)

        Ai

        Siis oma kommenttinihan on historiaa.

        (reps)


    • Anonyymi

      Ajattelin että taas joku teinipissis joka ei sytytä yhtään. Mutta nyt olin väärässä. Upea, kiinnostava ja vielä älykäs nainen. Persoonallinen tyyli ja kaikkea

    • Anonyymi

      No mikä ettei. Hyvännäköinen nainen, sanon Minäkin, vaikka olen nainen. Mutta olen kyllä kauniimpiakin nähnyt. Ja miksi noita rintoja pitää noin paljastavasti editellä? Sitä en oikein ymmärrä.

      • Anonyymi

        Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.

        53 vuotias.


    • Anonyymi

      Hänestä tuli jostain syystä mieleen entinen matkailuohjelmien ihanuus Justine Shapiro. Kyllä upeita naisia on maailmassa vaikka aina ei siltä tunnukaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe