Aihe

Kuuma misu

Anonyymi

Maailmanhistorian upeimmat aarteet juontaja bettany hughes kasvot kauniit ja vartalo kuuman seksikäs

19

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funeau

Kyllä muuten on.

Jotenkin silmä lepää.

En tienytkään että täällä on sekä kultturelleja ihmisiä (Tatu & Patu), että kuin myös Pompeijista kiinnostuneita roomalaisia.

(hirn)

• Anonyymi

Niin lepää ja vois näyttää vain hänestä kuvaa koko ajan ja haluaisi riisua hänet ja nähdä hänet alasti niin siinä on nainen makuuni

• Anonyymi

Palstan naisia kunnioittaen kysyn onko hän suomalainen:)

AsianVierestä

• Anonyymi

En tiedä mutta seksikäs hän on ja ottaisin hänet naisekseni

• Anonyymi

Hän on kuumaakin kuumempi hottis

• Anonyymi

Funeau, minä vuonna katsoit Hughesin uutisia?
      Käy anoppina?

AsianVierestä

• Funeau

Öm...

Juuri tämän vuoksi harvoin keskustelen mitään täällä kenenkään kanssa, sillä en oikein ymmärrä kysymyksiä, saati vastauksia kysymyksiini.

(naurua=)

• Anonyymi

Kiinnostava ”maraton”, kun on tullut käytyä sekä Egyptissä, että Pompeijissa. Tuttuja paikkoja....

• Anonyymi

Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista

• Funeau
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista

Mulla on sama ongelma, jota en itse luokittele ongelmaksi, vaan vapaudeksi valita asian ja toisen asian väliltä.

Luonto kuitenkin aina kutsuu.

(hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=ZM525yG0-qE

• Funeau

Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

En suosittele.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

En suosittele.

(hihitystä)

Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.

• Funeau
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.

Mjaa

Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.

Historia ei niin kiinnosta.

(reps)

• Funeau
        Funeau kirjoitti:

Mjaa

Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.

Historia ei niin kiinnosta.

(reps)

Ai

Siis oma kommenttinihan on historiaa.

(reps)

• Anonyymi

Ajattelin että taas joku teinipissis joka ei sytytä yhtään. Mutta nyt olin väärässä. Upea, kiinnostava ja vielä älykäs nainen. Persoonallinen tyyli ja kaikkea

• Anonyymi

No mikä ettei. Hyvännäköinen nainen, sanon Minäkin, vaikka olen nainen. Mutta olen kyllä kauniimpiakin nähnyt. Ja miksi noita rintoja pitää noin paljastavasti editellä? Sitä en oikein ymmärrä.

• Anonyymi

Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.

53 vuotias.

• Anonyymi

Hänestä tuli jostain syystä mieleen entinen matkailuohjelmien ihanuus Justine Shapiro. Kyllä upeita naisia on maailmassa vaikka aina ei siltä tunnukaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      7693
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      118
      7583
    3. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      512
      5984