Kuuma misu

Anonyymi

Maailmanhistorian upeimmat aarteet juontaja bettany hughes kasvot kauniit ja vartalo kuuman seksikäs

29

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä muuten on.

Jotenkin silmä lepää.

En tienytkään että täällä on sekä kultturelleja ihmisiä (Tatu & Patu), että kuin myös Pompeijista kiinnostuneita roomalaisia.

(hirn)

• Anonyymi

Niin lepää ja vois näyttää vain hänestä kuvaa koko ajan ja haluaisi riisua hänet ja nähdä hänet alasti niin siinä on nainen makuuni

• Anonyymi

Mulla puhkes silmä enkä ilkeä jäljelle jäänellä silmälläni katsella muita kuin Jussi Halla-ahoa. Olenko pervo vaiko persu ?

• Anonyymi

Palstan naisia kunnioittaen kysyn onko hän suomalainen:)

AsianVierestä

• Anonyymi

En tiedä mutta seksikäs hän on ja ottaisin hänet naisekseni

• Anonyymi

Hän on kuumaakin kuumempi hottis

• Anonyymi

Ei ole vaan on matu.

• Anonyymi

Funeau, minä vuonna katsoit Hughesin uutisia?
      Käy anoppina?

AsianVierestä

• Öm...

Juuri tämän vuoksi harvoin keskustelen mitään täällä kenenkään kanssa, sillä en oikein ymmärrä kysymyksiä, saati vastauksia kysymyksiini.

(naurua=)

• Anonyymi

En ole kokeillut anoppia sillä sinappikin on liian tuimaa minulle.

• Anonyymi

Kiinnostava ”maraton”, kun on tullut käytyä sekä Egyptissä, että Pompeijissa. Tuttuja paikkoja....

• Anonyymi

Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista

Mulla on sama ongelma, jota en itse luokittele ongelmaksi, vaan vapaudeksi valita asian ja toisen asian väliltä.

Luonto kuitenkin aina kutsuu.

(hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=ZM525yG0-qE

• Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

En suosittele.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

En suosittele.

(hihitystä)

Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.

• Funeau
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.

Mjaa

Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.

Historia ei niin kiinnosta.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.

Historia ei niin kiinnosta.

(reps)

Ai

Siis oma kommenttinihan on historiaa.

(reps)

• Anonyymi

Mä oon käynnyt Peräseinajoella sekä Tukholmassa.

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

En suosittele.

(hihitystä)

Ei haittaa sillä mä laskettelen pulkallani ylämäkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa sillä mä laskettelen pulkallani ylämäkeen.

Olympos-vuori voisi olla nousun arvoinen. Käyty on .... bussilla.
        Eikös ylämäkipunnerrus vaikuta beban muotoutumiseen?
        Vilma

• Anonyymi

Ajattelin että taas joku teinipissis joka ei sytytä yhtään. Mutta nyt olin väärässä. Upea, kiinnostava ja vielä älykäs nainen. Persoonallinen tyyli ja kaikkea

• Anonyymi

No mikä ettei. Hyvännäköinen nainen, sanon Minäkin, vaikka olen nainen. Mutta olen kyllä kauniimpiakin nähnyt. Ja miksi noita rintoja pitää noin paljastavasti editellä? Sitä en oikein ymmärrä.

• Anonyymi

Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.

53 vuotias.

• Anonyymi

Hänestä tuli jostain syystä mieleen entinen matkailuohjelmien ihanuus Justine Shapiro. Kyllä upeita naisia on maailmassa vaikka aina ei siltä tunnukaan.

• Anonyymi

Jossain rauhan tyyssijassa olis kiva nautiskella hänen antimistaan...
      Lorauttaa pissiputken kautta siemenet itämään..

• 2020 tehty aloitus, oisko kuumuus johtunut covid-19 viruksesta?

• Anonyymi

Aina sitä maistuu ja mä en oo äitini Tyynen kanssa naimisissa. Ollaan ihan vaan muuten kotosalla.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe