Maailmanhistorian upeimmat aarteet juontaja bettany hughes kasvot kauniit ja vartalo kuuman seksikäs
Kuuma misu
29
472
Vastaukset
Kyllä muuten on.
Jotenkin silmä lepää.
En tienytkään että täällä on sekä kultturelleja ihmisiä (Tatu & Patu), että kuin myös Pompeijista kiinnostuneita roomalaisia.
(hirn)- Anonyymi
Niin lepää ja vois näyttää vain hänestä kuvaa koko ajan ja haluaisi riisua hänet ja nähdä hänet alasti niin siinä on nainen makuuni
- Anonyymi
Mulla puhkes silmä enkä ilkeä jäljelle jäänellä silmälläni katsella muita kuin Jussi Halla-ahoa. Olenko pervo vaiko persu ?
- Anonyymi
Palstan naisia kunnioittaen kysyn onko hän suomalainen:)
AsianVierestä- Anonyymi
En tiedä mutta seksikäs hän on ja ottaisin hänet naisekseni
- Anonyymi
Hän on kuumaakin kuumempi hottis
- Anonyymi
Ei ole vaan on matu.
- Anonyymi
Funeau, minä vuonna katsoit Hughesin uutisia?
Käy anoppina?
AsianVierestäÖm...
Juuri tämän vuoksi harvoin keskustelen mitään täällä kenenkään kanssa, sillä en oikein ymmärrä kysymyksiä, saati vastauksia kysymyksiini.
(naurua=)- Anonyymi
En ole kokeillut anoppia sillä sinappikin on liian tuimaa minulle.
- Anonyymi
Kiinnostava ”maraton”, kun on tullut käytyä sekä Egyptissä, että Pompeijissa. Tuttuja paikkoja....
- Anonyymi
Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista
Mulla on sama ongelma, jota en itse luokittele ongelmaksi, vaan vapaudeksi valita asian ja toisen asian väliltä.
Luonto kuitenkin aina kutsuu.
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=ZM525yG0-qE- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?
En suosittele.
(hihitystä)Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.
Anonyymi kirjoitti:
Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.
Mjaa
Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.
Historia ei niin kiinnosta.
(reps)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.
Historia ei niin kiinnosta.
(reps)Ai
Siis oma kommenttinihan on historiaa.
(reps)- Anonyymi
Mä oon käynnyt Peräseinajoella sekä Tukholmassa.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?
En suosittele.
(hihitystä)Ei haittaa sillä mä laskettelen pulkallani ylämäkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa sillä mä laskettelen pulkallani ylämäkeen.
Olympos-vuori voisi olla nousun arvoinen. Käyty on .... bussilla.
Eikös ylämäkipunnerrus vaikuta beban muotoutumiseen?
Vilma
- Anonyymi
Ajattelin että taas joku teinipissis joka ei sytytä yhtään. Mutta nyt olin väärässä. Upea, kiinnostava ja vielä älykäs nainen. Persoonallinen tyyli ja kaikkea
- Anonyymi
No mikä ettei. Hyvännäköinen nainen, sanon Minäkin, vaikka olen nainen. Mutta olen kyllä kauniimpiakin nähnyt. Ja miksi noita rintoja pitää noin paljastavasti editellä? Sitä en oikein ymmärrä.
- Anonyymi
Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.
53 vuotias.
- Anonyymi
Hänestä tuli jostain syystä mieleen entinen matkailuohjelmien ihanuus Justine Shapiro. Kyllä upeita naisia on maailmassa vaikka aina ei siltä tunnukaan.
- Anonyymi
Jossain rauhan tyyssijassa olis kiva nautiskella hänen antimistaan...
Lorauttaa pissiputken kautta siemenet itämään.. 2020 tehty aloitus, oisko kuumuus johtunut covid-19 viruksesta?
- Anonyymi
Aina sitä maistuu ja mä en oo äitini Tyynen kanssa naimisissa. Ollaan ihan vaan muuten kotosalla.
- Anonyymi
Kuumin taitaa olla Patty Michova.
https://sun9-22.userapi.com/impg/c858332/v858332635/fb594/8Qc4rWS4F0A.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760