Kuuma misu

Anonyymi

Maailmanhistorian upeimmat aarteet juontaja bettany hughes kasvot kauniit ja vartalo kuuman seksikäs

29

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä muuten on.

Jotenkin silmä lepää.

En tienytkään että täällä on sekä kultturelleja ihmisiä (Tatu & Patu), että kuin myös Pompeijista kiinnostuneita roomalaisia.

(hirn)

• Anonyymi

Niin lepää ja vois näyttää vain hänestä kuvaa koko ajan ja haluaisi riisua hänet ja nähdä hänet alasti niin siinä on nainen makuuni

• Anonyymi

Mulla puhkes silmä enkä ilkeä jäljelle jäänellä silmälläni katsella muita kuin Jussi Halla-ahoa. Olenko pervo vaiko persu ?

• Anonyymi

Palstan naisia kunnioittaen kysyn onko hän suomalainen:)

AsianVierestä

• Anonyymi

En tiedä mutta seksikäs hän on ja ottaisin hänet naisekseni

• Anonyymi

Hän on kuumaakin kuumempi hottis

• Anonyymi

Ei ole vaan on matu.

• Anonyymi

Funeau, minä vuonna katsoit Hughesin uutisia?
      Käy anoppina?

AsianVierestä

• Öm...

Juuri tämän vuoksi harvoin keskustelen mitään täällä kenenkään kanssa, sillä en oikein ymmärrä kysymyksiä, saati vastauksia kysymyksiini.

(naurua=)

• Anonyymi

En ole kokeillut anoppia sillä sinappikin on liian tuimaa minulle.

• Anonyymi

Kiinnostava ”maraton”, kun on tullut käytyä sekä Egyptissä, että Pompeijissa. Tuttuja paikkoja....

• Anonyymi

Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ehdi seuraamaan kun keskittyy naiseen on kyllä kuuma pakkaus ja mitkä tissit niin vartalo täydellinen ja kasvot nätit niin ei pysty kuin seuraamaan sitä naista

Mulla on sama ongelma, jota en itse luokittele ongelmaksi, vaan vapaudeksi valita asian ja toisen asian väliltä.

Luonto kuitenkin aina kutsuu.

(hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=ZM525yG0-qE

• Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

En suosittele.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

En suosittele.

(hihitystä)

Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko se alkuperäinen matka (Mrathonin kylä - Ateena)? Jos se kerran on ylämäkijuoksu, niin ei ihme, että historian eka juoksija heitti veivinsä.

Mjaa

Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.

Historia ei niin kiinnosta.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Mistä minä tietäisin minne päin se heppu ravasi, mutta mulla oli ainakin edessä LOPUTON ylämäki.

Historia ei niin kiinnosta.

(reps)

Ai

Siis oma kommenttinihan on historiaa.

(reps)

• Anonyymi

Mä oon käynnyt Peräseinajoella sekä Tukholmassa.

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Tiesitkö että Ateenan maraton on pohjimmiltaan ylämäkijuoksu?

En suosittele.

(hihitystä)

Ei haittaa sillä mä laskettelen pulkallani ylämäkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa sillä mä laskettelen pulkallani ylämäkeen.

Olympos-vuori voisi olla nousun arvoinen. Käyty on .... bussilla.
        Eikös ylämäkipunnerrus vaikuta beban muotoutumiseen?
        Vilma

• Anonyymi

Ajattelin että taas joku teinipissis joka ei sytytä yhtään. Mutta nyt olin väärässä. Upea, kiinnostava ja vielä älykäs nainen. Persoonallinen tyyli ja kaikkea

• Anonyymi

No mikä ettei. Hyvännäköinen nainen, sanon Minäkin, vaikka olen nainen. Mutta olen kyllä kauniimpiakin nähnyt. Ja miksi noita rintoja pitää noin paljastavasti editellä? Sitä en oikein ymmärrä.

• Anonyymi

Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla lähempänä keski-ikää. Nähtävästi kaikki miehet eivät olekaan kiinnostuneita teineistä, niin kuin täällä yleensä heitä ylistetään.

53 vuotias.

• Anonyymi

Hänestä tuli jostain syystä mieleen entinen matkailuohjelmien ihanuus Justine Shapiro. Kyllä upeita naisia on maailmassa vaikka aina ei siltä tunnukaan.

• Anonyymi

Jossain rauhan tyyssijassa olis kiva nautiskella hänen antimistaan...
      Lorauttaa pissiputken kautta siemenet itämään..

• 2020 tehty aloitus, oisko kuumuus johtunut covid-19 viruksesta?

• Anonyymi

Aina sitä maistuu ja mä en oo äitini Tyynen kanssa naimisissa. Ollaan ihan vaan muuten kotosalla.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      225
      8934
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      42
      6782
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      169
      4759
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      126
      3051
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      102
      1848
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      266
      1824
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1558
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1297
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      75
      1291
    10. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      82
      1254
    Aihe