Jaoin s-postin!

Voi hemmetti, kaikkea se kilju teettää. En uskalla edes lukea vastauksia, mutta onneksi täällä pyörii ihan asiallisia ihmisiä, eikä postiin ollut tullut mitään.

Pyysin ylläpitoa poistamaan sen itse kirjoittamani viestin, mutta eihän nämä mulkut poista muuta, kuin asiallisia kirjoituksia. Varmaan perussuomalaisten osa-omistuksessa olevassa modefirmassa joku vitun kuulapää hihittelee itsekseen, samalla kun puristelee finnejänsä.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja hox, se osoite on tuolla hassun hauska kysymys -ketjussa.

    • En ole huomannut.


      • Joulun järjestäminen ja uuden vauvan odotus on vienyt voimia ja aikaa. 🥰

        Loppu tulokseen olen tyytyväinen.
        Sauna odottaa. 18 pussia olen vienyt kierrätykseen vaatteita jokaisen lapsen vaatteen olen järjestänyt uudelleen ja pyykkikorit tyhjäksi pistänyt. 2 pussia kierrätykseen odottaa vielä menoa. Mutta tilaa sain vauvan vaatteille kaappiin.🥰


      • En sinäänsä valita kun saan turhat pois ja se että tänä joulun jälkeen varaakin pitäisi olla 200€ enemmän kuukaudessa. Edelliseen nähden toivon että saan luovutettua äidinmaitoa .


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Joulun järjestäminen ja uuden vauvan odotus on vienyt voimia ja aikaa. 🥰

        Loppu tulokseen olen tyytyväinen.
        Sauna odottaa. 18 pussia olen vienyt kierrätykseen vaatteita jokaisen lapsen vaatteen olen järjestänyt uudelleen ja pyykkikorit tyhjäksi pistänyt. 2 pussia kierrätykseen odottaa vielä menoa. Mutta tilaa sain vauvan vaatteille kaappiin.🥰

        Koska vauvan on määrä syntyä? Vaikka eihän sitä aina niin tarkalleen tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska vauvan on määrä syntyä? Vaikka eihän sitä aina niin tarkalleen tiedä.

        Tänään.
        Mutta ei näy.🙄


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tänään.
        Mutta ei näy.🙄

        Voi olla, että kiire tulee vielä. Mun toinen vauva oli jo tulossa hyvää vauhtia, mutta ehdittiin sentään sairaalaan. Siellä puoli tuntia ja vauva oli ulkona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että kiire tulee vielä. Mun toinen vauva oli jo tulossa hyvää vauhtia, mutta ehdittiin sentään sairaalaan. Siellä puoli tuntia ja vauva oli ulkona.

        Joo edellinen oli vauhdikas itselläni myös mutt yli viikon meni yli. Katsotaan meneekö tämäkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Joulun järjestäminen ja uuden vauvan odotus on vienyt voimia ja aikaa. 🥰

        Loppu tulokseen olen tyytyväinen.
        Sauna odottaa. 18 pussia olen vienyt kierrätykseen vaatteita jokaisen lapsen vaatteen olen järjestänyt uudelleen ja pyykkikorit tyhjäksi pistänyt. 2 pussia kierrätykseen odottaa vielä menoa. Mutta tilaa sain vauvan vaatteille kaappiin.🥰

        Aikoinaan tuttava pariskunta sai vauvan. Minähän sitten ehdotin, että tulevat hakemaan vaavin vaatteita minulta. Kovasti ottivat niitä vaatteita, minä sain lisää tilaa eikä tarvinnut vaivautua niiden poistamiseen. Se oli ns. Win-Win tilanne.


      • Timosi kirjoitti:

        Aikoinaan tuttava pariskunta sai vauvan. Minähän sitten ehdotin, että tulevat hakemaan vaavin vaatteita minulta. Kovasti ottivat niitä vaatteita, minä sain lisää tilaa eikä tarvinnut vaivautua niiden poistamiseen. Se oli ns. Win-Win tilanne.

        Noh järjestin kaappitilaa jokaisen hyllyn ja merkitsin melkein kaikki hyllyt muuten unohdan mitä kokoa on kyseisessä hyllyssä.


      • Timosi kirjoitti:

        Aikoinaan tuttava pariskunta sai vauvan. Minähän sitten ehdotin, että tulevat hakemaan vaavin vaatteita minulta. Kovasti ottivat niitä vaatteita, minä sain lisää tilaa eikä tarvinnut vaivautua niiden poistamiseen. Se oli ns. Win-Win tilanne.

        Hyvä että kävin yllätyin kovin kun muutamalla lapsella oli puutetta ja löytyi sit säilössä luulin jo etsineen ne.


      • valtakunta kirjoitti:

        Hyvä että kävin yllätyin kovin kun muutamalla lapsella oli puutetta ja löytyi sit säilössä luulin jo etsineen ne.

        Siis vaatteista puutetta.


      • Timosi kirjoitti:

        Aikoinaan tuttava pariskunta sai vauvan. Minähän sitten ehdotin, että tulevat hakemaan vaavin vaatteita minulta. Kovasti ottivat niitä vaatteita, minä sain lisää tilaa eikä tarvinnut vaivautua niiden poistamiseen. Se oli ns. Win-Win tilanne.

        Vanhimmilla lapsilla tottkai on puutetta eniten.😳
        Eipä niitä löydy säilöstä.


    • Ainakin olet osoitettasi jakanut palstalla useampaan otteeseen. En muista oletko sähköpostiakin??? Kaikkea se kilju teettää :D

    • Anonyymi

      Timo kultaseni, pieni kysymys, mitäs tekemistä sinulla on synnyttävän äidin kanssa, eihän lapsi sinun ole. Lapsen isä on sopivampi tuossa synnytyksessä avustajana ja muutenkin asioiden hoitajana.

      • Anaali muumi rakkaani. Nyt en ihan tajuu kommenttiasi. Olenko sekaantunut jonkun synnytykseen?


    • Anonyymi

      Varmaan koska siinä aloituksessa on nyt paljon keskustelua käynnissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe