Turkulaiset

Anonyymi

Palstalla on liikaa turkulaisia öyhöttäjiä. Ottakaa taxi ja ajakaa vaikka tornioon.

23

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oululaiset joutaisivat makkaratehtaalle.

    • Anonyymi

      Joo. Niillähän on se kuuluisa taksifirmakin siellä.

    • Anonyymi

      Turku on Suomen sivistyksen huippukaupunki.
      Terveisin: Puolireuho

      • Anonyymi

        No, ehkä osittain.


    • Anonyymi

      Turus asuu ätmejä paljon ja sitten yks peris.

      • Hyvä että täällä edes joku on sen verran kartalla, ettei sysää mua atm-kategoriaan. Kuitenkin ihan kunnon ätmeihin verrattuna mulla on ulkonäkö, sosiaaliset taidot, lompakko yms. kunnossa. Eilenkin olisin halutessani päässyt treffeille, mutta oli hieman matkaa enkä muutenkaan juuri nyt etsi naisystävää niin kauhean aktiivisesti, niin ei tullut sitten lähdettyä.


    • Auran sinappi on ainoa oikea. Tässä kommentissa oli yhtä paljon järkeä sekä asiaa kuin aloituksessa.

    • Anonyymi

      Pitää tunnistaa turkulaiset ja sitten niille annetaan rokotus perseeseen.

    • Anonyymi

      Turussa ja varsinkin Turun länsipuolella on kohteliaita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Saman havainnon tehnyt. Ovat ystävällisempiä ja vastuuntuntoisempia kuin Itä-Suomen ihmiset keskimäärin.


    • Anonyymi

      Turun lähellä sijaitsevan Naantalin Yhteiskoulun 100-vuotisjuhlassa muutama vuosi sitten juhlapuhuja sanoi: Naantali on Suomen sivistyksen tukipilari.

      • Näin olen kuullut sanottavan, että sieltä valmistuu just näitä hyvinvointiyhteiskuntamme tukipilareita.

        Kuten esim. tulevia lääkäreitä, asiantuntijoita, tiedehenkilöitä jne.

        -Make Näätä


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Näin olen kuullut sanottavan, että sieltä valmistuu just näitä hyvinvointiyhteiskuntamme tukipilareita.

        Kuten esim. tulevia lääkäreitä, asiantuntijoita, tiedehenkilöitä jne.

        -Make Näätä

        Niinpä. Varsinais-Suomen ihmisten ansiosta Suomi on huippuluokan maa.


    • Anonyymi

      Ei muulla väliä kunhan ei raumalaisii ole ne haisee hyi

      • Anonyymi

        Eivät he haise.


    • Anonyymi

      Eiköhän palstan pahimmat lyhöt löydy Tampesterin tienoilta ja pohjanmaalta.

      • Anonyymi

        lyhöt=öyhöt


      • Anonyymi

        Ei saa yleistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa yleistää.

        Kilttimies89 oli sieltäpäin ja muitakin tuntuu siellä vaikuttavan näistä palstan kilttimiehistä...


    • Paskasakkia löytyy joka pitäjästä.

    • Anonyymi

      Pysykää turussa. Turkulaisia tauteja ei haluta muualle suomeen.

      • Anonyymi

        Turkulaiset melko paljon pysyvät Turussa, mutta joistakin maakunnista on joillakin kova hinku pääkaupunkiseudulle.


      • Anonyymi

        Ihme vinkumista. Iän ikuinen piruilu Turkulaisia kohtaan. Tiedä sitten onko ihmiset / elämä niin kaksista muualla. Paljon on kyllä ihmisestä itsestään kiinni. Kaikennäköistä kenokaulaa, suomen tietoviisasta & turhapuroa on nähty mm Tampereelta, Oulusta & vähän muualtakin = keep your mouth shut up and go home.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      292
      977
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe