Palstalla on liikaa turkulaisia öyhöttäjiä. Ottakaa taxi ja ajakaa vaikka tornioon.
Turkulaiset
23
<50
Vastaukset
Oululaiset joutaisivat makkaratehtaalle.
- Anonyymi
Joo. Niillähän on se kuuluisa taksifirmakin siellä.
- Anonyymi
Turku on Suomen sivistyksen huippukaupunki.
Terveisin: Puolireuho- Anonyymi
No, ehkä osittain.
- Anonyymi
Turus asuu ätmejä paljon ja sitten yks peris.
Hyvä että täällä edes joku on sen verran kartalla, ettei sysää mua atm-kategoriaan. Kuitenkin ihan kunnon ätmeihin verrattuna mulla on ulkonäkö, sosiaaliset taidot, lompakko yms. kunnossa. Eilenkin olisin halutessani päässyt treffeille, mutta oli hieman matkaa enkä muutenkaan juuri nyt etsi naisystävää niin kauhean aktiivisesti, niin ei tullut sitten lähdettyä.
Auran sinappi on ainoa oikea. Tässä kommentissa oli yhtä paljon järkeä sekä asiaa kuin aloituksessa.
- Anonyymi
Pitää tunnistaa turkulaiset ja sitten niille annetaan rokotus perseeseen.
- Anonyymi
Turussa ja varsinkin Turun länsipuolella on kohteliaita ihmisiä.
- Anonyymi
Saman havainnon tehnyt. Ovat ystävällisempiä ja vastuuntuntoisempia kuin Itä-Suomen ihmiset keskimäärin.
- Anonyymi
Turun lähellä sijaitsevan Naantalin Yhteiskoulun 100-vuotisjuhlassa muutama vuosi sitten juhlapuhuja sanoi: Naantali on Suomen sivistyksen tukipilari.
Näin olen kuullut sanottavan, että sieltä valmistuu just näitä hyvinvointiyhteiskuntamme tukipilareita.
Kuten esim. tulevia lääkäreitä, asiantuntijoita, tiedehenkilöitä jne.
-Make NäätäSUOMI-Make kirjoitti:
Näin olen kuullut sanottavan, että sieltä valmistuu just näitä hyvinvointiyhteiskuntamme tukipilareita.
Kuten esim. tulevia lääkäreitä, asiantuntijoita, tiedehenkilöitä jne.
-Make NäätäNiinpä. Varsinais-Suomen ihmisten ansiosta Suomi on huippuluokan maa.
- Anonyymi
Ei muulla väliä kunhan ei raumalaisii ole ne haisee hyi
- Anonyymi
Eivät he haise.
- Anonyymi
Eiköhän palstan pahimmat lyhöt löydy Tampesterin tienoilta ja pohjanmaalta.
- Anonyymi
lyhöt=öyhöt
- Anonyymi
Ei saa yleistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa yleistää.
Kilttimies89 oli sieltäpäin ja muitakin tuntuu siellä vaikuttavan näistä palstan kilttimiehistä...
Paskasakkia löytyy joka pitäjästä.
- Anonyymi
Pysykää turussa. Turkulaisia tauteja ei haluta muualle suomeen.
- Anonyymi
Turkulaiset melko paljon pysyvät Turussa, mutta joistakin maakunnista on joillakin kova hinku pääkaupunkiseudulle.
- Anonyymi
Ihme vinkumista. Iän ikuinen piruilu Turkulaisia kohtaan. Tiedä sitten onko ihmiset / elämä niin kaksista muualla. Paljon on kyllä ihmisestä itsestään kiinni. Kaikennäköistä kenokaulaa, suomen tietoviisasta & turhapuroa on nähty mm Tampereelta, Oulusta & vähän muualtakin = keep your mouth shut up and go home.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231