Turkulaiset

Anonyymi

Palstalla on liikaa turkulaisia öyhöttäjiä. Ottakaa taxi ja ajakaa vaikka tornioon.

23

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oululaiset joutaisivat makkaratehtaalle.

    • Anonyymi

      Joo. Niillähän on se kuuluisa taksifirmakin siellä.

    • Anonyymi

      Turku on Suomen sivistyksen huippukaupunki.
      Terveisin: Puolireuho

      • Anonyymi

        No, ehkä osittain.


    • Anonyymi

      Turus asuu ätmejä paljon ja sitten yks peris.

      • Hyvä että täällä edes joku on sen verran kartalla, ettei sysää mua atm-kategoriaan. Kuitenkin ihan kunnon ätmeihin verrattuna mulla on ulkonäkö, sosiaaliset taidot, lompakko yms. kunnossa. Eilenkin olisin halutessani päässyt treffeille, mutta oli hieman matkaa enkä muutenkaan juuri nyt etsi naisystävää niin kauhean aktiivisesti, niin ei tullut sitten lähdettyä.


    • Auran sinappi on ainoa oikea. Tässä kommentissa oli yhtä paljon järkeä sekä asiaa kuin aloituksessa.

    • Anonyymi

      Pitää tunnistaa turkulaiset ja sitten niille annetaan rokotus perseeseen.

    • Anonyymi

      Turussa ja varsinkin Turun länsipuolella on kohteliaita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Saman havainnon tehnyt. Ovat ystävällisempiä ja vastuuntuntoisempia kuin Itä-Suomen ihmiset keskimäärin.


    • Anonyymi

      Turun lähellä sijaitsevan Naantalin Yhteiskoulun 100-vuotisjuhlassa muutama vuosi sitten juhlapuhuja sanoi: Naantali on Suomen sivistyksen tukipilari.

      • Näin olen kuullut sanottavan, että sieltä valmistuu just näitä hyvinvointiyhteiskuntamme tukipilareita.

        Kuten esim. tulevia lääkäreitä, asiantuntijoita, tiedehenkilöitä jne.

        -Make Näätä


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Näin olen kuullut sanottavan, että sieltä valmistuu just näitä hyvinvointiyhteiskuntamme tukipilareita.

        Kuten esim. tulevia lääkäreitä, asiantuntijoita, tiedehenkilöitä jne.

        -Make Näätä

        Niinpä. Varsinais-Suomen ihmisten ansiosta Suomi on huippuluokan maa.


    • Anonyymi

      Ei muulla väliä kunhan ei raumalaisii ole ne haisee hyi

      • Anonyymi

        Eivät he haise.


    • Anonyymi

      Eiköhän palstan pahimmat lyhöt löydy Tampesterin tienoilta ja pohjanmaalta.

      • Anonyymi

        lyhöt=öyhöt


      • Anonyymi

        Ei saa yleistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa yleistää.

        Kilttimies89 oli sieltäpäin ja muitakin tuntuu siellä vaikuttavan näistä palstan kilttimiehistä...


    • Paskasakkia löytyy joka pitäjästä.

    • Anonyymi

      Pysykää turussa. Turkulaisia tauteja ei haluta muualle suomeen.

      • Anonyymi

        Turkulaiset melko paljon pysyvät Turussa, mutta joistakin maakunnista on joillakin kova hinku pääkaupunkiseudulle.


      • Anonyymi

        Ihme vinkumista. Iän ikuinen piruilu Turkulaisia kohtaan. Tiedä sitten onko ihmiset / elämä niin kaksista muualla. Paljon on kyllä ihmisestä itsestään kiinni. Kaikennäköistä kenokaulaa, suomen tietoviisasta & turhapuroa on nähty mm Tampereelta, Oulusta & vähän muualtakin = keep your mouth shut up and go home.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe