Turkulaiset

Anonyymi

Palstalla on liikaa turkulaisia öyhöttäjiä. Ottakaa taxi ja ajakaa vaikka tornioon.

23

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oululaiset joutaisivat makkaratehtaalle.

    • Anonyymi

      Joo. Niillähän on se kuuluisa taksifirmakin siellä.

    • Anonyymi

      Turku on Suomen sivistyksen huippukaupunki.
      Terveisin: Puolireuho

      • Anonyymi

        No, ehkä osittain.


    • Anonyymi

      Turus asuu ätmejä paljon ja sitten yks peris.

      • Hyvä että täällä edes joku on sen verran kartalla, ettei sysää mua atm-kategoriaan. Kuitenkin ihan kunnon ätmeihin verrattuna mulla on ulkonäkö, sosiaaliset taidot, lompakko yms. kunnossa. Eilenkin olisin halutessani päässyt treffeille, mutta oli hieman matkaa enkä muutenkaan juuri nyt etsi naisystävää niin kauhean aktiivisesti, niin ei tullut sitten lähdettyä.


    • Auran sinappi on ainoa oikea. Tässä kommentissa oli yhtä paljon järkeä sekä asiaa kuin aloituksessa.

    • Anonyymi

      Pitää tunnistaa turkulaiset ja sitten niille annetaan rokotus perseeseen.

    • Anonyymi

      Turussa ja varsinkin Turun länsipuolella on kohteliaita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Saman havainnon tehnyt. Ovat ystävällisempiä ja vastuuntuntoisempia kuin Itä-Suomen ihmiset keskimäärin.


    • Anonyymi

      Turun lähellä sijaitsevan Naantalin Yhteiskoulun 100-vuotisjuhlassa muutama vuosi sitten juhlapuhuja sanoi: Naantali on Suomen sivistyksen tukipilari.

      • Näin olen kuullut sanottavan, että sieltä valmistuu just näitä hyvinvointiyhteiskuntamme tukipilareita.

        Kuten esim. tulevia lääkäreitä, asiantuntijoita, tiedehenkilöitä jne.

        -Make Näätä


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Näin olen kuullut sanottavan, että sieltä valmistuu just näitä hyvinvointiyhteiskuntamme tukipilareita.

        Kuten esim. tulevia lääkäreitä, asiantuntijoita, tiedehenkilöitä jne.

        -Make Näätä

        Niinpä. Varsinais-Suomen ihmisten ansiosta Suomi on huippuluokan maa.


    • Anonyymi

      Ei muulla väliä kunhan ei raumalaisii ole ne haisee hyi

      • Anonyymi

        Eivät he haise.


    • Anonyymi

      Eiköhän palstan pahimmat lyhöt löydy Tampesterin tienoilta ja pohjanmaalta.

      • Anonyymi

        lyhöt=öyhöt


      • Anonyymi

        Ei saa yleistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa yleistää.

        Kilttimies89 oli sieltäpäin ja muitakin tuntuu siellä vaikuttavan näistä palstan kilttimiehistä...


    • Paskasakkia löytyy joka pitäjästä.

    • Anonyymi

      Pysykää turussa. Turkulaisia tauteja ei haluta muualle suomeen.

      • Anonyymi

        Turkulaiset melko paljon pysyvät Turussa, mutta joistakin maakunnista on joillakin kova hinku pääkaupunkiseudulle.


      • Anonyymi

        Ihme vinkumista. Iän ikuinen piruilu Turkulaisia kohtaan. Tiedä sitten onko ihmiset / elämä niin kaksista muualla. Paljon on kyllä ihmisestä itsestään kiinni. Kaikennäköistä kenokaulaa, suomen tietoviisasta & turhapuroa on nähty mm Tampereelta, Oulusta & vähän muualtakin = keep your mouth shut up and go home.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe