Aihe

KAIPUU ...

Anonyymi

Kaipuu..
Kyynelinä poskillani
Viiltävänä kipuna rinnassani
Ajatuksina lämpöisinä
Huokauksina huulillani

Vielä se päivä koittaa
Kun rakkaus pelon voittaa...

9

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ei tarvitse pelätä kuin vain ja ainoastaan Herra Jeesus Kristusta.

• Anonyymi

Miksi pelkäät Kristusta.? Häntä et tarvitse pelätä , jos olet Hänen omansa. Älä pelkää, usko ainoastaan. Ja pelkoa ei rakkaudessa ole..

• Anonyymi

Jeesus sovitti syntimme ja sanoo meille ÄLÄ PELKÄÄ minä se olen. Mitä sä pelottelet Jeesuksen omia ,oot paha.

• Anonyymi

Oot mulle rakas
      Tuu pian takas
      Pelko pois taittele
      Viestiä jo laittele

🥰😍😘🤩

• Anonyymi

Jeesus on rakkaus . Kuolematon ikuinen eikä koskaan jätä ei hylkää ei aja ketään pois . Ihmiset on pahoja ilkeitä .

• Anonyymi

Kyllä, mutta muistetaan että Hän on Jumalan poika, ja Jumala myös rankaisee ihmistä. Kuten nyt näemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta muistetaan että Hän on Jumalan poika, ja Jumala myös rankaisee ihmistä. Kuten nyt näemme.

Hassua, uskovaisille kaikki on aina herran tahtomaa. Ottaisitte joskus itse ohjat ja lakatkaa keksimästä tekosyitä. Korona on virus ei minkään olemattoman rankaisu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassua, uskovaisille kaikki on aina herran tahtomaa. Ottaisitte joskus itse ohjat ja lakatkaa keksimästä tekosyitä. Korona on virus ei minkään olemattoman rankaisu.

Tutkiskele sinäkin. omaa sisintäsi...

• Anonyymi

Ja höpöhöpö!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      247
      17524
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13749
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      10046
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      55
      7207
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      308
      4398