KAIPUU ...
Kaipuu..
Kyynelinä poskillani
Viiltävänä kipuna rinnassani
Ajatuksina lämpöisinä
Huokauksina huulillani
Vielä se päivä koittaa
Kun rakkaus pelon voittaa...
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ei tarvitse pelätä kuin vain ja ainoastaan Herra Jeesus Kristusta.
- Anonyymi
Miksi pelkäät Kristusta.? Häntä et tarvitse pelätä , jos olet Hänen omansa. Älä pelkää, usko ainoastaan. Ja pelkoa ei rakkaudessa ole..
- Anonyymi
Jeesus sovitti syntimme ja sanoo meille ÄLÄ PELKÄÄ minä se olen. Mitä sä pelottelet Jeesuksen omia ,oot paha.
- Anonyymi
Oot mulle rakas
Tuu pian takas
Pelko pois taittele
Viestiä jo laittele
🥰😍😘🤩 - Anonyymi
Jeesus on rakkaus . Kuolematon ikuinen eikä koskaan jätä ei hylkää ei aja ketään pois . Ihmiset on pahoja ilkeitä .
- Anonyymi
Kyllä, mutta muistetaan että Hän on Jumalan poika, ja Jumala myös rankaisee ihmistä. Kuten nyt näemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta muistetaan että Hän on Jumalan poika, ja Jumala myös rankaisee ihmistä. Kuten nyt näemme.
Hassua, uskovaisille kaikki on aina herran tahtomaa. Ottaisitte joskus itse ohjat ja lakatkaa keksimästä tekosyitä. Korona on virus ei minkään olemattoman rankaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua, uskovaisille kaikki on aina herran tahtomaa. Ottaisitte joskus itse ohjat ja lakatkaa keksimästä tekosyitä. Korona on virus ei minkään olemattoman rankaisu.
Tutkiskele sinäkin. omaa sisintäsi...
- Anonyymi
Ja höpöhöpö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin24717524Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013749Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma32210046- 557207
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3084398