Aihe

Hissitolppa

Tuli tuossa viikko sitten hommattua talvi-ajoon "sähköfätti" (GZR Dominanc-e 2.0), jolla on nyt muutama metsälenkki tullut ajettua. Muuten erittäin mainio ajokki, mutta yksi ominaisuus siitä puuttuu, eli hissitolppa.
Tutustuin ensimmäistä kertaa vasta syksyllä noihin hissitolppiin ja heti tuli ilmeiseksi sen edut maasto-ajossa ja nyt sitten haluaisin sellaisen myös tuohon GZR:ni.

Onko hyviä ehdokkaita edullisen luokan hissitolpaksi (eli hintakatto jossain maksimissaan 250€:n luokassa, kaapelit ja käyttövivun sisältäen ja jos alle 200€:n löytyy niin sitä parempi).
Vaatimuksina rungon sisäinen kaapelointi, 150-180mm tiputus ja 30.9mm halkaisija.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen melko varma että tiedät oikean vastauksen kysymykseesi

• Tuossa mitä eri pyörätarvikesivustoja olen käynyt läpi, niin kymmenkunta vaihtoehtoa olen löytänyt mitkä täyttäisi nuo määritelmät, mutta ajattelin josko olisi henkilöitä joilla on omakohtaisia kokemuksia.
        Omakohtaisesti tosiaan ajoin hissitolpallisella pyörällä ensikerrän syyskuussa, kun sain uuden täysjousto pyörän mistä kyseinen varuste löytyy ja käyttökokemukset olivat erittäin miellyttäviä (etenkin jyrkissä laskuissa, joissa pitää oman kehon painopistettä siirrellä tilanteen mukaan, niin tuo hissitolppa on erinomainen varuste). Joten nuo omat kokemukseni hissitolpista ovat vielä niin vajaavaisia, että kokeneempien neuvot ovat tervetulleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      249
      17806
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13772
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      10093
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      58
      7273
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      310
      4438