Aihe

Ihana uutinen!

Anonyymi

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep. Never heard tyypeistä, mutta kyllä mä aina rakkauden puolesta nousen hurraamaan. :)

• Anonyymi

Kyllä sanoisin että se on tässä tapauksessa kovaa ja komeaa.

• Toki toki. Itse en koskaan ole seurannut emmerdalea, mutta muistan aikoinaan, kun olin uusissa naimisissa, niin vaimo ja lapset hiljentyivät katselemaan salkkareita. Kovin pyrin olla huomaamaton ja hiipiä varpaisillani.

Kun mainoskatko alkoi, vein heille pikku purtavaa mitä olin mahdollisimman hiljaa tehnyt.

• Anonyymi

Nussikoot niin paljon kuin persreiät kestävät

• Anonyymi

Rakkautta ei todellakaan maailmassa liikaa ole eikä koskaan tule olemaan!
      Itse puolestani suon sen heille jotka sen löytävät, sukupuoleen ja suuntautumiseen katsomatta. Se joka näkee kahdden ihmisen rakkaudessa jotain rumaa, on sielustaan ruma.

-nainen-

• Anonyymi

On se rumaa ja likaista

• Anonyymi

Mitä kaunista on siinä että mies työntää elimensä toisen miehen kakka-aukkoon.? Kysympä vaan.

• No mitä kaunista siinä on, että mies työntää naisen kakka-aukkoon? Tai suuhun?

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

No eihän se välttämättä kaunista olekkaan, mutta kiihoittavaa. Ehkä nyt kuitenkin sen reiän ympärillä olevaa tuntoherkkää seutua. Miksipä ei reiän sisällekin minne yltää.

Mut nyt tää menee ruokalevolle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      99
      5733
    2. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      495
      5716
    3. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      5028