Rakkaus on kaunista!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c501eb6f-2489-4e4c-bddb-217bbf97fed7
Ihana uutinen!
9
51
Vastaukset
Jep. Never heard tyypeistä, mutta kyllä mä aina rakkauden puolesta nousen hurraamaan. :)
- Anonyymi
Kyllä sanoisin että se on tässä tapauksessa kovaa ja komeaa.
Toki toki. Itse en koskaan ole seurannut emmerdalea, mutta muistan aikoinaan, kun olin uusissa naimisissa, niin vaimo ja lapset hiljentyivät katselemaan salkkareita. Kovin pyrin olla huomaamaton ja hiipiä varpaisillani.
Kun mainoskatko alkoi, vein heille pikku purtavaa mitä olin mahdollisimman hiljaa tehnyt.- Anonyymi
Nussikoot niin paljon kuin persreiät kestävät
- Anonyymi
Rakkautta ei todellakaan maailmassa liikaa ole eikä koskaan tule olemaan!
Itse puolestani suon sen heille jotka sen löytävät, sukupuoleen ja suuntautumiseen katsomatta. Se joka näkee kahdden ihmisen rakkaudessa jotain rumaa, on sielustaan ruma.
-nainen-- Anonyymi
On se rumaa ja likaista
- Anonyymi
Mitä kaunista on siinä että mies työntää elimensä toisen miehen kakka-aukkoon.? Kysympä vaan.
No eihän se välttämättä kaunista olekkaan, mutta kiihoittavaa. Ehkä nyt kuitenkin sen reiän ympärillä olevaa tuntoherkkää seutua. Miksipä ei reiän sisällekin minne yltää.
Mut nyt tää menee ruokalevolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1283912Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143361- 193285
- 793237
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292875
- 472677
- 542617
- 672397
- 192337