Rekatut vs. anonyymit.

Anonyymi

Rekatut palstalla on kuin kansanedustajat, poliitikot ja ministerit. Heillä on täysin eri säännöt ja syytekynnys huomattavasti korkeammalla kuin anonyymeilla(kansalla).

42

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tämäkin yhdistävä tekijä on rekatuilla ja poliitikoilla. Omassa toiminnassa ja käytöksessä ei ole ikinä mitään vikaa, eikä ymmärretä sitä miksi heitä ja heidän valintoja ollaan aina kritisoimassa.

    • Anonyymi

      Eikö mitään hyvää yhdestäkään rekatusta??????!

      • Anonyymi

        No eipä juuri. Scrooge on ihan hyvä tyyppi, hänestä ei ainakaan mitään pahaa. Muista joutuu keksimällä keksimään jotain hyvää. Ehkä joskus on ollutkin, mutta riittävän kauan palstajulkisuuden valokeilassa on tehnyt tehtävänsä. Lähtenyt laukalle ja tullut sokeaksi itselle. Se rekatun nikin tuoma status siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä juuri. Scrooge on ihan hyvä tyyppi, hänestä ei ainakaan mitään pahaa. Muista joutuu keksimällä keksimään jotain hyvää. Ehkä joskus on ollutkin, mutta riittävän kauan palstajulkisuuden valokeilassa on tehnyt tehtävänsä. Lähtenyt laukalle ja tullut sokeaksi itselle. Se rekatun nikin tuoma status siis.

        Itse muuten kirjoitin tuon. :D

        Mulla on niin mitätön elämä ja persoona, ettei niissä oikein riitä käsittelemistä palstalla. Niin sen takia yritän aina pitää sen valokeilan kohdennettuna poispäin itsestäni.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Itse muuten kirjoitin tuon. :D

        Mulla on niin mitätön elämä ja persoona, ettei niissä oikein riitä käsittelemistä palstalla. Niin sen takia yritän aina pitää sen valokeilan kohdennettuna poispäin itsestäni.

        Et muuten kirjoittanut. Minä kirjoitin, eli aloittaja.

        Mutta palstan luonteen tuntien, tulee kohta joku kommentoimaan että sinä. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten kirjoittanut. Minä kirjoitin, eli aloittaja.

        Mutta palstan luonteen tuntien, tulee kohta joku kommentoimaan että sinä. :D

        Luulen, että suurin osa tai ainakin monet ihmisistä haluaisi olla tähtiä. Mä ainakin uskottelevn olevani siinä mielessä joukkuepelaaja, että mieluummin haluan saada muut ympärillä loistamaan. Koska lopulta se on omalta kannaltani mukavampaa.

        Se vaara kun palstoilla on ihan todellinen, että nimimerkki voi kasvaa asioita suuremmaksi. Ja lopulta ihmiset riitelee, ei asiat.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Luulen, että suurin osa tai ainakin monet ihmisistä haluaisi olla tähtiä. Mä ainakin uskottelevn olevani siinä mielessä joukkuepelaaja, että mieluummin haluan saada muut ympärillä loistamaan. Koska lopulta se on omalta kannaltani mukavampaa.

        Se vaara kun palstoilla on ihan todellinen, että nimimerkki voi kasvaa asioita suuremmaksi. Ja lopulta ihmiset riitelee, ei asiat.

        "Se vaara kun palstoilla on ihan todellinen, että nimimerkki voi kasvaa asioita suuremmaksi. Ja lopulta ihmiset riitelee, ei asiat."

        Siinä on yksi syy miksi minulla ei sellaista ole ja miksi lopetin joskus sen yhden mikä oli. Olisi pitänyt sekin lopettaa jo aikasemmin. Ei oikeastaan olisi pitänyt edes rekisteröidä sellaista, sekin tuli tehtyä muiden, ei itseni takia. Eikä asiat ikinä riitele, vaikka kuin sitä toistaisi. Asioilta puuttuu sellaiseen kyky totaalisesti. Aina riitelee ihmiset, ei asiat.

        Mut ihmismieli toimii kaikkialla ja kaikilla samalla mekanismilla. Heikompi mekanismi ei vaan kestä kaikkea ja lopputulokset on sitten mitä ne on. Toisaalta ne geenit, rotat ja hiiret on tästä asiasta kanssani jyrkästi eri mieltä... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se vaara kun palstoilla on ihan todellinen, että nimimerkki voi kasvaa asioita suuremmaksi. Ja lopulta ihmiset riitelee, ei asiat."

        Siinä on yksi syy miksi minulla ei sellaista ole ja miksi lopetin joskus sen yhden mikä oli. Olisi pitänyt sekin lopettaa jo aikasemmin. Ei oikeastaan olisi pitänyt edes rekisteröidä sellaista, sekin tuli tehtyä muiden, ei itseni takia. Eikä asiat ikinä riitele, vaikka kuin sitä toistaisi. Asioilta puuttuu sellaiseen kyky totaalisesti. Aina riitelee ihmiset, ei asiat.

        Mut ihmismieli toimii kaikkialla ja kaikilla samalla mekanismilla. Heikompi mekanismi ei vaan kestä kaikkea ja lopputulokset on sitten mitä ne on. Toisaalta ne geenit, rotat ja hiiret on tästä asiasta kanssani jyrkästi eri mieltä... :D

        Syy on aina muissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on aina muissa.

        Silloin kun joskus rekkasin sen nikin, se syy oli joissakin muissa. Oli komppikerhoja ja sitten oli omillaan olevia rekattuja nikkejä. Ne jotkut omillaan olevat rekatut sai osakseen kohtuutonta paskaa muilta rekatuilta ja anonyymeiltakin. Aikani katseltua sitä touhua, annoin mulkuille yhden rekatun, joka osaa pitää puolensa. Se oli tärkein syy siihen, että joskus rekattua nikkiä käytin. Tosin en mikään yli-ihminen minäkään ole. Lähti minullakin aina välillä enemmän ja vähemmän laukalle. Mutta koskaan en piiloutunut sen statuksen taakse. Edelleenkin käytös ja ajatukset ratkaisivat. Enkä väitä itse käyttäytyneeni ja käyttäytyväni vieläkään aina korrektisti ja asiallisesti. Mutta en odota sille käytökselle mitään hyväksyntää ja otan vastaan sen mikä siitä seuraa. En uhriudu enkä kitise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se vaara kun palstoilla on ihan todellinen, että nimimerkki voi kasvaa asioita suuremmaksi. Ja lopulta ihmiset riitelee, ei asiat."

        Siinä on yksi syy miksi minulla ei sellaista ole ja miksi lopetin joskus sen yhden mikä oli. Olisi pitänyt sekin lopettaa jo aikasemmin. Ei oikeastaan olisi pitänyt edes rekisteröidä sellaista, sekin tuli tehtyä muiden, ei itseni takia. Eikä asiat ikinä riitele, vaikka kuin sitä toistaisi. Asioilta puuttuu sellaiseen kyky totaalisesti. Aina riitelee ihmiset, ei asiat.

        Mut ihmismieli toimii kaikkialla ja kaikilla samalla mekanismilla. Heikompi mekanismi ei vaan kestä kaikkea ja lopputulokset on sitten mitä ne on. Toisaalta ne geenit, rotat ja hiiret on tästä asiasta kanssani jyrkästi eri mieltä... :D

        Miksi sinä kirjoittelet täällä naisten nimimerkeillä? Vastaapas siihen.


    • Anonyymi

      Kuka tahansa voi kirjoittaa muumina, ja kuka tahansa muumi voi rekkautua.

      Kas näin, pim.

      • Anonyymi

        Muumeilla ei taida olla edes perseenreikää, eikä sen takia mielipiteitäkään. Sellainen on aktiivisempien ja äänekkäimpien rekattujen logiikka.

        "Että jokainen voi oppia lukemaan, ei tärvele ajan myötä vain kirjoittamista, myös ajattelun"

        -Friedrich Nietzsche-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muumeilla ei taida olla edes perseenreikää, eikä sen takia mielipiteitäkään. Sellainen on aktiivisempien ja äänekkäimpien rekattujen logiikka.

        "Että jokainen voi oppia lukemaan, ei tärvele ajan myötä vain kirjoittamista, myös ajattelun"

        -Friedrich Nietzsche-

        Nietzschellä ei tiettävästi ollut persereikää, sillä hänen päähänsä pakkautui sekä rakkaus siskoonsa että kaikkien purojen virtaaminen häneen.

        Historiallisesti ajatellen tällainen malli ajatella johtaa faaraoihin.

        😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nietzschellä ei tiettävästi ollut persereikää, sillä hänen päähänsä pakkautui sekä rakkaus siskoonsa että kaikkien purojen virtaaminen häneen.

        Historiallisesti ajatellen tällainen malli ajatella johtaa faaraoihin.

        😂

        Vitut Nietzschestä ihmisenä. Sillä ei ole tässä vaiheessa mitään merkitystä, niin kuin ei ole Jeesukse ja monella muullakaan. Merkitystä on Idealla, minkä he ja moni muu jätti jälkeensä.

        Mutta jos hyvän ohjeen haluaa palstalle(rekattuna tai muumina) ja muutenkin elämään, oli eräs Marcus Aurelius lyhyesti sitä mieltä:

        "Pidä itsesi ojennuksessa, ei ojennettuna"

        Jos valitset toisin, ole valmis myös seurauksiin äläkä kitise niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut Nietzschestä ihmisenä. Sillä ei ole tässä vaiheessa mitään merkitystä, niin kuin ei ole Jeesukse ja monella muullakaan. Merkitystä on Idealla, minkä he ja moni muu jätti jälkeensä.

        Mutta jos hyvän ohjeen haluaa palstalle(rekattuna tai muumina) ja muutenkin elämään, oli eräs Marcus Aurelius lyhyesti sitä mieltä:

        "Pidä itsesi ojennuksessa, ei ojennettuna"

        Jos valitset toisin, ole valmis myös seurauksiin äläkä kitise niistä.

        Enkä ole muuten millään tavalla eri mieltä siitä Nietzschen ajatuksesta. Internet ja älykännymaailma on osoittanut asian aika todeksi. Voisi olla jopa parempi meno tässä maailmassa, jos jokainen ei saisi oppia lukemaan, käyttämään internetiä ja älykännyä. Että siihen kaikkeen olisi jonkinlainen soveltuvuskoe vähintäänkin, vähän kuin ajokortti tai jotain... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ole muuten millään tavalla eri mieltä siitä Nietzschen ajatuksesta. Internet ja älykännymaailma on osoittanut asian aika todeksi. Voisi olla jopa parempi meno tässä maailmassa, jos jokainen ei saisi oppia lukemaan, käyttämään internetiä ja älykännyä. Että siihen kaikkeen olisi jonkinlainen soveltuvuskoe vähintäänkin, vähän kuin ajokortti tai jotain... :)

        Niin

        Läpäisisitkö kokeen vai olisitko esimerkkitapaus huonoksi havaitun sovelluksen kehittäjistä?

        Lisäksi on otettava monta monta monta erilaista tekijää tai aspektia mukaan, sillä me kaikki olemme ja kellumme samassa sopassa.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin

        Läpäisisitkö kokeen vai olisitko esimerkkitapaus huonoksi havaitun sovelluksen kehittäjistä?

        Lisäksi on otettava monta monta monta erilaista tekijää tai aspektia mukaan, sillä me kaikki olemme ja kellumme samassa sopassa.

        (naurua)

        Läpäisin sen kokeen jo 5-vuotiaana. Tai viimeistään 7-vuotiaana kun muut opetteli tavaamaan ja minä luin Alexndre Dumas´ta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läpäisin sen kokeen jo 5-vuotiaana. Tai viimeistään 7-vuotiaana kun muut opetteli tavaamaan ja minä luin Alexndre Dumas´ta. :)

        Mitähän Googlen hallitus esmes ajattelisi esityksestäsi, tai vaikka jokin random naisasiayhdistys tai lukuseura?

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän Googlen hallitus esmes ajattelisi esityksestäsi, tai vaikka jokin random naisasiayhdistys tai lukuseura?

        (hihitystä)

        Hirttäisivät mut munista. :D


    • Anonyymi

      En allekirjoita, väitteellä ei ole todellisuuspohjaa.

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa olet rekattu, joka nyt kirjoittaa anonyymina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa olet rekattu, joka nyt kirjoittaa anonyymina.

        Rekattu tai anonyymi, kirjoitan AINA asiallisesti. Ilman rumia sanoja, ja ilkeitä ilmaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekattu tai anonyymi, kirjoitan AINA asiallisesti. Ilman rumia sanoja, ja ilkeitä ilmaisuja.

        Silloinhan on kaikki hyvin.


    • Anonyymi

      No voi-voi.

      xLiner

      • Anonyymi

        ...ja kättä housuun!


    • Anonyymi

      Eiköhän se rekatun syytekynnys ole paljon matalampi, vuosien takaisia keksittyjä juttujakin vedetään syytteisiin kun sille päälle satutaan.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ei ole. Aina voi piiloutua rekatun nikin taakse ja mitätöidä anonyymit. :D

        "Rekkaa nikki tai muuten et ole mitään" :D

        Ja komppauskomppania komppaa... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Aina voi piiloutua rekatun nikin taakse ja mitätöidä anonyymit. :D

        "Rekkaa nikki tai muuten et ole mitään" :D

        Ja komppauskomppania komppaa... :D

        Niinkö se on? Minä luulen että tuossa on kyseessä ennemminkin itsetuntojuttu. tässä kohtaa oikeastaan sopisikin dissen slogan mukaellen "jokainen anonyymi on vastuussa omista tunteistaan", ei sitä vastuuta voi rekatuille sysätä.

        Itse koen rekatut sikäli paremmiksi keskustelukumppaneiksi ettei tarvitse yrittää arvailla kuka siellä vastapuolella on. Aika turhauttavaa jos joudut vääntämään anolle asioita rautalangasta, kun esiintynyt ihan tuoreena palstalaisena, ja sitten se jossain vaiheessa vasta paljastuukin että se on joku joka jo tietääkin mielstään kaiken, esitti vaan ummikkoa uutta tulijaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö se on? Minä luulen että tuossa on kyseessä ennemminkin itsetuntojuttu. tässä kohtaa oikeastaan sopisikin dissen slogan mukaellen "jokainen anonyymi on vastuussa omista tunteistaan", ei sitä vastuuta voi rekatuille sysätä.

        Itse koen rekatut sikäli paremmiksi keskustelukumppaneiksi ettei tarvitse yrittää arvailla kuka siellä vastapuolella on. Aika turhauttavaa jos joudut vääntämään anolle asioita rautalangasta, kun esiintynyt ihan tuoreena palstalaisena, ja sitten se jossain vaiheessa vasta paljastuukin että se on joku joka jo tietääkin mielstään kaiken, esitti vaan ummikkoa uutta tulijaa.

        -harmiseikirj-

        Ja sillä syytekynnyksellä tarkoitin sitä, että kyllähän me(kansa) voidaan syyttää rekattuja(ministereitä) mistä vaan, mutta syytekynnys ei silti vaan ylity. Rekkautuneisuus on täällä sama kuin ministeriys, eli koskemattomuus. Koskemattomuus siihen asti kunnes tulee vallankumous. :D

        Mutta muistatko historiasta ainuttakaan kertaa, missä vallanpitäjät ovat kansan vuoksi vapaaehtoisesti vallasta luopuneet? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sillä syytekynnyksellä tarkoitin sitä, että kyllähän me(kansa) voidaan syyttää rekattuja(ministereitä) mistä vaan, mutta syytekynnys ei silti vaan ylity. Rekkautuneisuus on täällä sama kuin ministeriys, eli koskemattomuus. Koskemattomuus siihen asti kunnes tulee vallankumous. :D

        Mutta muistatko historiasta ainuttakaan kertaa, missä vallanpitäjät ovat kansan vuoksi vapaaehtoisesti vallasta luopuneet? :D

        Niin no täällähän toimii ylläpito tuomareina, on mulle ainakin tullut aiheetonta bannia, en ollut edes mitään kommentoinut niin oli joku anonyymi hommmannut bannit, että se siitä syytekynnyksestä.

        Enkä näkisi tätä edes mitenkään valtajuttuna, eihän täällä vapaalla foorumilla ole kehenkään toiseen nähden sen kummemmin valtaa kuin ehkä ylläpidolle itkemällä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no täällähän toimii ylläpito tuomareina, on mulle ainakin tullut aiheetonta bannia, en ollut edes mitään kommentoinut niin oli joku anonyymi hommmannut bannit, että se siitä syytekynnyksestä.

        Enkä näkisi tätä edes mitenkään valtajuttuna, eihän täällä vapaalla foorumilla ole kehenkään toiseen nähden sen kummemmin valtaa kuin ehkä ylläpidolle itkemällä.

        -harmiseikirj-

        "Enkä näkisi tätä edes mitenkään valtajuttuna, eihän täällä vapaalla foorumilla ole kehenkään toiseen nähden sen kummemmin valtaa kuin ehkä ylläpidolle itkemällä."

        Juuri tämä. Minulla on se Oikeus! Vitut muiden viihtyvyydestä. Kuin monta kertaa olet kuullut tämän täällä? :D Mä oon seonnut laskuissa jo kauan sitten. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Enkä näkisi tätä edes mitenkään valtajuttuna, eihän täällä vapaalla foorumilla ole kehenkään toiseen nähden sen kummemmin valtaa kuin ehkä ylläpidolle itkemällä."

        Juuri tämä. Minulla on se Oikeus! Vitut muiden viihtyvyydestä. Kuin monta kertaa olet kuullut tämän täällä? :D Mä oon seonnut laskuissa jo kauan sitten. :D

        No jotkut meistä vaan kokee että heidän pitää tulla sotkemaan pelilauta jatkuvasti, se pulun kanssa sakinpeluu, sitähän se usein on ja näkyyhän se tässä yhteiskunnassakin "i have rights", no usein ne penääjät tahtoo sitten unohtaa muiden oikeudet.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotkut meistä vaan kokee että heidän pitää tulla sotkemaan pelilauta jatkuvasti, se pulun kanssa sakinpeluu, sitähän se usein on ja näkyyhän se tässä yhteiskunnassakin "i have rights", no usein ne penääjät tahtoo sitten unohtaa muiden oikeudet.

        -harmiseikirj-

        Ei usein, vaan lähes aina. Omat oikeudet menee aina muiden oikeuksien edelle. Sillä erolla, että ensimmäisillä on ainoastaan oikeudet eikä mitään velvollisuuksia.


    • Me kaikki rekatut ollaan palstan supertähtiä ja anonyymit ei ole kuin sylkykuppejamme.

      • Anonyymi

        Olette palstan lukashenkoja.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olette palstan lukashenkoja.

        -flowersreally-

        Enkö voisi mieluummin olla vaikka Putin?


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Enkö voisi mieluummin olla vaikka Putin?

        Voithan sä aina yrittää.

        -flowersreally-


    • Anonyymi

      Minusta rekatut ovat ennemminkin kuin pultsarit puistossa. Ne sotkevat ja mölyävät ja häiritsevät paikkaa niin että sen alkuperäinen käyttötarkoitus on jo lähes pilalla.

      • Anonyymi

        Niinhän ne meidän ministerit ja kansanedustajatkin. Suurin osa niistä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne meidän ministerit ja kansanedustajatkin. Suurin osa niistä. :D

        Eihän sitä tiedä, vaikka rekatut olisivat juuri poliitikkoja tai niiden avustajia.
        Seura tekee kaltaisekseen.


    • Hehehe, kyllä nyt on taas henkevä keskustelunaihe. :D

      Mistä näitä plussapalloja putoilee?

    • Lainaan Kollia. Tämä todellakin on sinkku palsta! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe