Vituttaa ihan saatanasti

Anonyymi

Elikkäs, kerron nyt mun tilanteesta. Mulla oli paras kaveri, sanotaan nyt vaikka Ella.
Eli Ella muutti meijän paikkakunnalle uudelle lukukaudelle. Meistä tuli heti kavereita. Ollaan oltu melkee joka päivä kahestaan. Ennen mua se oli yhen meijän rinnakkaisluokkalaisen kans bff. Ja sit sillä on niitten vanhasta koulusta paras kaveri. Se väittää mulle aina, että mä oon sen kaikista paras kaveri, mut silti se on melkee yhtä paljon niitten muitten kans. Ja kerran, mä huomasin, että sillä ei ollu mun perässä sydäntä wapissa, vaikka niitten kahden muun perässä oli. Saattaa kuulostaa tosi lapsellisesta, mutta se sattua ihan sikana. Nythän on joululoma, ni olin niillä vähän aikaa sitten. Meillä oli ihan kivaa. Mut olin sitä ennen laittanu sille semmosen viestin, että mä en usko että se haluis ees olla mun kaa ja kaikkee semmosta, se ei ikinä näytä sitä, tai tee mun takii mitää. Se vastas, että tottakai haluu olla ja kaikkee tommosta. Mut mä en vieläkään usko, mä luulen, että se on mun kaa, koska sillä ei oo täälä muita.
Sitte, tänää, se meni laskettelee sen toisen kaverin kaa, vaikka mä olin varmaa 1000 vuotta yrittäny saada sitä munkaa laskettelemaan. Vielä lisäks, se on sanonu mulle, että ei haluis ees olla sen meijän rinnakkaisluokkalaisen kans. Mut kysyin siltä, miks se ei sano sitä sille. Ella vastas, että ei se tuntui yhtää kivalta.

Periaatteessa mun on pakko olla sen kaa, tai yksin. Paitsi saisin varmaa uusii kavereita ens vuonna ku meijän luokalle tulee uusii tyyppejä.

Mitä teen?!

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ella on mulle rakas, enkä haluis luopuu siitä

• Anonyymi

On ihan ymmärrettävää kokea pettymyksen tunteita, kun kokee jäävänsä sivuun tai toiseksi. Se kuuluu vaan elämään. Eikä siinä auta oikein muu kuin käsitellä ne hankalat tunteet. Ketään edes seurustelukumppaneita tai ystäviä ei voi omistaa. Voit sanoa kaverille, että tunnet jääväsi toiseksi ja se ottaa koville, mutta toista ei voi pakottaa toimimaan omien toiveidensa mukaan.
      Joskus voi auttaa, että yrittää tutustua itsekin uusiin ystäviin ja keksii ihan muuta tekemistä/ajateltavaa kuin tähän ystävään liittyvät asiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe