Torni romahti siihen

Anonyymi

Kun tajusinkin kuinka vajaavainen ja likainen persoona oikeasti se nainen oli. Siis aikuinen nainen lapsen tasolla. Ei voi päättää omasta elämästään ja on kuin lelu jolla kaikki leikkii. Ei mitään palavaa tahtoa, ei aitoja tunteita, ei järkeä tai mitään selkärankaa seistä minkään takana. Muiden täytyy hoitaa jokainen asia, koska itse ei uskalla tai pysty yhtään mihinkään.

Sitten vielä epävakaa tunne-elämä ja denialismi. En ymmärrä kuinka kukaan voi häneen sotkeutua ilman että tuntisi oloaan hyväksikäyttäjäksi ja kierolla tavalla pedariksi. Mutta ketä kiinnostaa lopulta kun ei edes häntä itseään kiinnosta?

Säälittävä sielu kieltämättä, mutta niinhän ne monet naiset nykyään ovat. Murrosikä on viivästynyt ja vasta 40-50v alkaa se asioiden ajattelu. Silloin vain on liian myöhäistä, sillä vanhat teot ja likaiset temput säilyy hautaan asti. Ja voi Herra varjele heidän äpäriään ja sitä mitä helvettiä äitinsä ovat heidän elämästään tehneet..

Ei ole paikkaa itsensä kieltäjille minun elämässäni. Minulla ei ole mitään oikeutta tai tarvetta neuvoa tai tehdä töitä toisten vajaavaisuuden puolesta. Ei ole minun häpeäni jos aikuinen nainen ei osaa hallita elämäänsä. Siinäpähän alistuu orjaksi ja hylkää sen lahjan jonka syntyessään sai. Tuomio tulee lopulta itse kullekin..

Joten olkaa miehet tarkkana mihin soppaan lusikan laitatte. Se mikä näyttää ulkoa hyvältä voi olla suurella todennäköisyydellä sisältä täysin mätä. Sellainen jonka läsnäolo saa rakenteetkin ympärillä lahoamaan..

82

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset nyt ovat aina olleet miesten orjia ja tulee aina olemaan. Että ei aloittaja sellaista naista ole olemassakaan, joka osaisi itse ajatella.😂

      • Anonyymi

        Tulee ihan yks k-nainen mieleen.🤭


      • Anonyymi

        Juurikin näin naiset on rumia ja haisee pahalle pyskäämme siis POIKAPORUKOISSA,,


    • Anonyymi

      Olisipa mielenkiintoista lukea miten nainen itse kuvailee asiab ja tilanteensa.... Ettei vaan olisi katkeran miehen tilitystä koko tuo sepitys.

      • Anonyymi

        Näin se taitaa olla. Katkera mies, joka haluis olla nainen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se taitaa olla. Katkera mies, joka haluis olla nainen!!

        Joo, tuo kummallinen misogyyninen ja vaginakateellinen kirjallinen performaatio on ollut kerrassaan ällistyttävää luettavaa.


    • Anonyymi

      Minusta hyvin ymmärrettävä aloitus ja uskon tällaisia naisia olevan olemassakin, nyt kun joku fiksumpi sen puki sanoiksi. Vastuuton elämä jättää jälkensä. Syyt aina muissa omaan pahaan oloonsa?

      • Anonyymi

        Taidat puhuu ittestäs, katoppa peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhuu ittestäs, katoppa peiliin.

        Näillä on tunnetusti myös herkkä hipiä, samoin kuin narsistisesti ajattelevilla. Monesti kaikki halutaan ymmärtää naisen eri oikeutena ja lyömä aseena miehiin, jotka kokevat jollain tavalla uhkaksi? Säälimätön toiminta koetaan sallituksi niin kauan, kunnes toinen alistuu paineen alla toisen tahtoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä on tunnetusti myös herkkä hipiä, samoin kuin narsistisesti ajattelevilla. Monesti kaikki halutaan ymmärtää naisen eri oikeutena ja lyömä aseena miehiin, jotka kokevat jollain tavalla uhkaksi? Säälimätön toiminta koetaan sallituksi niin kauan, kunnes toinen alistuu paineen alla toisen tahtoon?

        Niin ja nää on pahimpia nää hiljaiset narsistit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja nää on pahimpia nää hiljaiset narsistit

        Puhelakossa olevaa narsistia ei ole olemassakaan😉


    • Anonyymi

      Mikähän se asia oli mikä unohtuu aina. Mutt hei, pääsitpähän eroon👍.

    • Anonyymi

      Sinulle mies sanoisin suoraa päin naamaa jos vain voisin, tietäisin millainen persoona olet, tämän idiootti kirjoituksesi takana!
      Itse olet mätä, höllyvää tyhjää täynnä!
      Mikä sinä olet arvostelemaan vierasta ihmistä, mahdatko olla oikeutettu liioin miettimään ja arvostelemaan noita epärealistisia apina aivoilla heitettyjä likaisia ja ehkä katkeruuteen perustuvia kommentteja sinulle täysin vieraasta naisesta.
      Mitä sinä tiedät monien vuosien kärsimyksistäni, tuskastani ja pahasta oloastani?
      Et tiedä kuinka ajattelen, miten näen oman henkilökohtaisen elämäni!
      Joka on ollut kuin suuri näytelmä, jossa on ollut useampi irvokas kapelimestari tahtipuikkoja lyöden. Itse päähenkilö on vain kovin toisenlainen ihmisenä, omassa elämmässään. Ihminen jolla on oikeus yksityisyyteen ja elää elämänsä, juuri kuten hän tahtoo, ilman minkäänlaista draamaa, näyttelemisen tarvetta.
      Ei ole tarvetta esittää mitään muuta kuin oikeasti on!
      Ei ole tarvetta mielistellä vieraita ihmisiä, juuri niitä ihmisiä joiden vinoutunut sairas mieli hyppäsi yläkanttiin, kunnes koko karmeus paljastui koko kansalle. Anteeksiantaminen hyvin sairaille ihmisille on liikaa pyydetty ja odotettu.
      Yksi pieni ihminen palasiksi rikottuna, ei edes kykenisi sellaiseen.
      Sillä vähäisellä ja kovalla työllä saadulla tiedonmurusilla.
      Missä se julkinen anteeksipyyntö viipyy, missä viipyy ihmisyyden tunnustaminen?
      Näitä ei vain kuulu ja tässä on syy, miksi joku ei ole kiinnostunut liittymään joukon jatkoksi, sopan hämmentäjäksi. Eiköhän tässä elämässä ole jo muutenkin murhetta, huolta ja velvollisuuksia hoidettavana. Miksi luulet, että ihmisellä olisi edes rippeitä joihin tarttua toisen ihmisen kiinnostuksen saamiseksi. Kun kaikki pilattiin ja käsiteltiin tyhmääkin tyhmemmillä aivoilla.

      • Anonyymi

        Kumpa mies näkisi naista voisivat puhua keskenään.


      • Anonyymi

        Olisin itsekin voinut kirjoittaa jotain tuontapaista, siis lähes sanasta sanaan. Lisäksi totean, että uhripositiot on liikkuvia ja muuntuvia- jyrkkä suunta ylöspäin ja yläpuolelle tai huikea toipuminen ei tulisi olla uhka tai syy kääntää asiat ylösalaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa mies näkisi naista voisivat puhua keskenään.

        Puhuminen aina järkevin vaihtoehto, olettamalla asioita mennään lähes aina vikaan? Mennyt muokkaa mielikuvitusta ymmärtämään asioita omalla tavalla. Toisen lyttääminen, haukkumalla toista loukkaavasti ja olemalla tyly toiselle ei ole rakentava tapa, eikä sillä ainakaan hyvää saa aikaa, ennemminkin kärjistää asioita huonompaan suuntaan?

        Paha mieli ja mielen pahoittaminen aina huono vaihtoehto? Sanonta, sitä saa mitä tilaa pätee monesti, silloin kun negatiivisuus skeptinen suhtautuminen asioihin korostuu. Menneet ikävät asiat ruokkii uskomaan negatiivisuutta enemmän kuin, et uskoisi, että kohdalle voi osua myös toisenlaisia ihmisiä?

        Saman pahan tuntemuksen toistaminen ruokkii pahaa mieltä, kun muutos voisi vaikuttaa asioihin myönteisemmin? Vaikka vähän kerralla, luottamus hyvään voisi tuoda sitä parempaa omaankin elämään? Kaikki kuitenkin lopulta itsestä kiinni, mitä haluaa ja kuinka paljon haluaa ja miksi haluaa ratkaista ongelman? Ajattelemalla myönteisemmin asioita on hyvä alku kaikelle.

        Itse oppinut monista vastoinkäymisistäkin löytämään sen hyvän, mitä kohti seuraavaksi edetä. Olen kokenut pelkoa, uhkaa, pettymyksiä omaan tekemiseen. Väärin ymmärtänyt ja huomannut, että ihmisillä voi olla suuriakin näkemyseroja asioista, joita vaikea ratkaista, jos jompikumpi ei ole vastaanottavainen ratkaisemaan ongelmaa? Olen toki kohdannut tilanteita, joissa sopiminenkin tuntunut mahdottomalta. Silloin parempi ottaa etäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin itsekin voinut kirjoittaa jotain tuontapaista, siis lähes sanasta sanaan. Lisäksi totean, että uhripositiot on liikkuvia ja muuntuvia- jyrkkä suunta ylöspäin ja yläpuolelle tai huikea toipuminen ei tulisi olla uhka tai syy kääntää asiat ylösalaisin.

        Ei ole vieraalle, tuntemattomalle ilkeelle ihmiselle mitää puhumista.


    • Anonyymi

      Kyllä varmasti vaikutin tunne-elämältä epävakaalta kun sinuun ihastuin enkä osannut sitä käsitellä kunnolla, myönnetään. Eipä ole moisia tunteita koskaan ennen tullut vastaan.

      Kaikessa muussa olen onnistunut elämässä mutta parisuhteeseen tai ystävyyteen olen joutunut aina tietyntyyppisten henkilöiden kanssa, manipuloijien ja minusta hyötyvien ihmisten kanssa. Sinä et tainnut olla sen parempi.

      Olen luonteeltani kiltti enkä näe miksi pitäisi tapella joka asiasta vaikka eri mieltä jonkun kanssa oliskin. Miksi loukata toista jos ei ole ihan pakko? Kaikki on yksilöitä ja hyväksyn muiden erillaisuuden. Jos se tekee minusta mädän niin olen sitten läpimätä.

      Minusta ei ole kovin hankala puhua pahaa koska olen harvojen kanssa tekemisissä ja ne joiden kanssa olen tekemisissä ei ole velvollisia oikaisemaan paskapuheita. En ole kenenkään leikkikalu. Se jos herää tunteita tai vaan viihtyy toisen seurassa on aivan eri asia, sitten olen heidän seurassaa muiden puheista viis. Ei minun suhteiden "taso" kuuluu muille, minulla vaan on paljon miespuolisia ystäviä jos joku näkee sen että olen kaikkien leikkikalu ei ole minun häpeä.

      Se että tilanne kun sinuun tutustuin ei ollut otollinen ja se että nyt ota tiettyjä asioita elämässä niin kuolemanvakavasti on selviytymiskeino jota denialsimiksi kutsut. Se että joku väittää hallitsevan elämänsä täysin on minun mielestä todellisuuden kieltämistä. En koskaan tarvinnut neuvoja elämääni halusin vain tietää mitä sanot ja miten reagoit, kertoo ihmisluonteesta paljon. Kokeilin myös miten reagoit asioiden toisteluun ja se miten reagoit kun en tottele sinua. Lopputulos ei nyt ollut eduksesi.

      Minun vajavaisuuden eteen ei tarvi tehdä töitä mutta minut saadakseen kyllä joutuu tekemään töitä. Se että tiedän että olen helposti manipuloitavissa tekee minusta hankalan voittaa puolelleen ja epäonnistuit. Mahdollisuuksista ei jäännyt kiinni. Se että vedät tuollaisia johtopäätöksiä tuntematta minua, tuomitset, olen likainen, vajavainen persoona ja läpimätä kertoo paljon enemmän sinusta kuin minusta.

      Ensivaikutelmasi oli oikea, ei tämä johtopäätös jonka kirjoitit tänne mutta olet liian ylpeä myöntääksesi sen. Et osaa itsekkään ilmaista itseäsi ja kertoa mitä oikeasti tunnet jonka takia varmaan tämänkin kirjoitit. Anonyymina ja laitat syyt toisen niskoille koska sinä et osaa ottaa vastuuta asioista.

      Ei sinun tarvi minuun sotkeutua, kiitos.

      • Anonyymi

        Onko nainen nuori vaalea isorintainen muhkea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nainen nuori vaalea isorintainen muhkea?

        Ei ole nuori, vaalea eikä muhkean uhkea.. vähän pyylevä ehkä..


    • Anonyymi

      Niin ja nää on pahimpia nää hiljaiset narsistit...

    • Anonyymi

      Naiset ne nykyään ovat vain sontaa.

      • Anonyymi

        Kukahan lie kirjpittanna......


    • Anonyymi

      Ihmiset ovat erillaisia ja kaikki kokee asioita omalla tavallaan. Minä nyt koin oman farssini tälläisenä kuten aloitukseenkin kirjoitin, mutta ei sen tarvitse kenellekkään totta olla. Aloitus ei tainnut olla yhdellekkään sen vastaajista tai vaikka olisikin, niin ei siitä tarvitse yksinkertaisesti välittää. Elän omissa maailmoissani ja pidän aina lähes kaiken lopulta sisälläni. Tämä on vain pintaraapaisu siitä kaikesta mitä koin ja tunsin, sillä tunsin minä paljon muutakin (ja paljon).

      Tunteita täytyy purkaa tai rakentaa. Ne eivät muuten muuksi muutu.

      Aloittajalta

      • Anonyymi

        Aloitus on sinun totuutesi ja sinun kokemuksesi asioista joten siinä mielessä täyttä totta. Et saannut vastakaikua tunteillesi tai asenteesi häntä kohtaan johti hänen tunteiden katoamiseen?

        Taisi yksi vastaus sisältää ihan asiaan liittyvääkin mutta onneksi et välitä koska olet jo päätöksesi tehnyt. Tunteita on ihan hyvä purkaa välillä ja joskus parempi kertoa ihan kasvotusten mitä tuntee ja kokee. Paljon oli tunnetta joka vihaksi muuttui..?

        Parempaa uutta vuotta sinulle ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on sinun totuutesi ja sinun kokemuksesi asioista joten siinä mielessä täyttä totta. Et saannut vastakaikua tunteillesi tai asenteesi häntä kohtaan johti hänen tunteiden katoamiseen?

        Taisi yksi vastaus sisältää ihan asiaan liittyvääkin mutta onneksi et välitä koska olet jo päätöksesi tehnyt. Tunteita on ihan hyvä purkaa välillä ja joskus parempi kertoa ihan kasvotusten mitä tuntee ja kokee. Paljon oli tunnetta joka vihaksi muuttui..?

        Parempaa uutta vuotta sinulle ap.

        En ole vihaa tuntenut häntä kohtaan ikinä. Eikä yksikään vastaus edes tuntunut että olisi häneltä. Tunteita ei tarvitse aina purkaa, vaan niitä pystyy rakentamaan ja muokkaamaan..

        Kiitos samoin.

        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vihaa tuntenut häntä kohtaan ikinä. Eikä yksikään vastaus edes tuntunut että olisi häneltä. Tunteita ei tarvitse aina purkaa, vaan niitä pystyy rakentamaan ja muokkaamaan..

        Kiitos samoin.

        t. Aloittaja

        Siis mitä, kenen tunteista tässä puhutaa?? Kannattele ap olla hiljaa eikä kertoo päivänselviä valheita, ku ei teidän logiikkaa ymmärrä sateenkaari suhteissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vihaa tuntenut häntä kohtaan ikinä. Eikä yksikään vastaus edes tuntunut että olisi häneltä. Tunteita ei tarvitse aina purkaa, vaan niitä pystyy rakentamaan ja muokkaamaan..

        Kiitos samoin.

        t. Aloittaja

        Pettymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettymys?

        No kyllä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vihaa tuntenut häntä kohtaan ikinä. Eikä yksikään vastaus edes tuntunut että olisi häneltä. Tunteita ei tarvitse aina purkaa, vaan niitä pystyy rakentamaan ja muokkaamaan..

        Kiitos samoin.

        t. Aloittaja

        Soita hänelle kuvia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä.

        Aloittaja

        Häneen vai olettamuksiin hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häneen vai olettamuksiin hänestä?

        Sekä että.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä että.

        Aloittaja

        Kyllähän se paljon tunteista kertoo jos olet "vain" pettynyt mutta vihan tunteita et tunne häntä kohtaan.. vai koetko vihan tunnetta koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se paljon tunteista kertoo jos olet "vain" pettynyt mutta vihan tunteita et tunne häntä kohtaan.. vai koetko vihan tunnetta koskaan?

        Toki. Vihaaminen on vain sen verran moniulotteisempaa, että sitä kannattaa välttää.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Vihaaminen on vain sen verran moniulotteisempaa, että sitä kannattaa välttää.

        Aloittaja

        Ei se viha ole kyllä kovin tervellsistä ainakaan pitkän päälle.. mitä nyt sitten jatkossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se viha ole kyllä kovin tervellsistä ainakaan pitkän päälle.. mitä nyt sitten jatkossa?

        Päivä kerrallaan kohti loppua. Niin se on aina ollut.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivä kerrallaan kohti loppua. Niin se on aina ollut.

        Aloittaja

        Kaikki siis hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki siis hyvin

        Kyllä.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Minkä ikäisestä naisesta kyse?

      Tornia ei ilmeisesti enään rakenneta?

      • Anonyymi

        Ei sitä ole rakennettu pitkään aikaan. Aina kun on liikaa ihmisiä "mukana" ns. hyvässä mielessä se ei tunnu hyvältä. Sellainen toiminta rikkoo yksityisyyttä ja vie kaiken luottamukseen ihmisiin, jotka jatkavat toimintaa toistuvista lopettamispyynnöistä huolimatta. Ainoastaan hiljaisuus hoitaa, kaikenlainen "kerronta" saa voimaan huonosti, eikä saa koskaan aikaan minkäänlaista positiivista muutosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä ole rakennettu pitkään aikaan. Aina kun on liikaa ihmisiä "mukana" ns. hyvässä mielessä se ei tunnu hyvältä. Sellainen toiminta rikkoo yksityisyyttä ja vie kaiken luottamukseen ihmisiin, jotka jatkavat toimintaa toistuvista lopettamispyynnöistä huolimatta. Ainoastaan hiljaisuus hoitaa, kaikenlainen "kerronta" saa voimaan huonosti, eikä saa koskaan aikaan minkäänlaista positiivista muutosta!

        Nainen taisi rikkoa sinut.. olit ap tai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen taisi rikkoa sinut.. olit ap tai et.

        Ei minua rikkonut kukaan yksittäinen ihminen vaan se miten kaikki toteutettiin. En ole etsinyt ketään elämääni yli kuuteen vuoteen. Enkä etsi ennen kuin saan oman elämäni asiat kuntoon ja siihen todennäköisesti menee monta vuotta. Olen viihtynyt hyvin yksin ja minulla on hyvin tarkat rajat siitä kenen kanssa voin olla edes samassa tilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua rikkonut kukaan yksittäinen ihminen vaan se miten kaikki toteutettiin. En ole etsinyt ketään elämääni yli kuuteen vuoteen. Enkä etsi ennen kuin saan oman elämäni asiat kuntoon ja siihen todennäköisesti menee monta vuotta. Olen viihtynyt hyvin yksin ja minulla on hyvin tarkat rajat siitä kenen kanssa voin olla edes samassa tilassa.

        Mikä toteutettiin? Eikai se etsimällä löydy vaan sen kohtaa yleensä vahingossa. Vaikka viihtyy yksin on silti hyvä pitää ihmisiä ympärillä. Oman elämää ei koskaan saa kuntoon ja täydelliseksi. Katto pään päällä, mahdollisesti työ ja ruokaa jääkapissa niin on jo perusasiat kunnossa. Elämä on ikuisuusprojekti. Harmillista on että koet että elämä ei ole kunnossa.


      • Anonyymi

        Ei ainakaan sitä tornia jota rakensin linnani kulmalle. Siis mitä nyt aloituksessani käsittelin. Ehkä uusi torni vielä nousee, sitä en tiedä. Se nainen oli aika nuori tavallaan kenestä kirjoitin.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan sitä tornia jota rakensin linnani kulmalle. Siis mitä nyt aloituksessani käsittelin. Ehkä uusi torni vielä nousee, sitä en tiedä. Se nainen oli aika nuori tavallaan kenestä kirjoitin.

        Aloittaja

        Meinasit uuden tornin rakentaa vielä saman naisen kanssa koska oli nuori? Puhutko iästä vai siitä lapsentason älystä vai jostain muusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toteutettiin? Eikai se etsimällä löydy vaan sen kohtaa yleensä vahingossa. Vaikka viihtyy yksin on silti hyvä pitää ihmisiä ympärillä. Oman elämää ei koskaan saa kuntoon ja täydelliseksi. Katto pään päällä, mahdollisesti työ ja ruokaa jääkapissa niin on jo perusasiat kunnossa. Elämä on ikuisuusprojekti. Harmillista on että koet että elämä ei ole kunnossa.

        Kun sun elämää vaikeutettiin niin, että elämästä vietiin ilo kokonaan pois ja sulta ei edes kysytty lupaa siihen niin silloin ei elämä ole kunnossa. Sen lisäksi sun perusasiat eivät olleet kunnossa, koska sun elämää häirittiin kauan kummallisella häiritsevällä kuin näytelmällä. Tiedätkö miltä tuntuu kun elämästä putoaa pois ne mitkä saavat aikaan turvallisuudentunteen siitä että sä pärjäät? Sun ei annettu elää vapaana sen se kauan kestänyt esitys aiheutti. Kaiken sen jälkeen sä et pysty luottamaan keneenkään ennen kuin sä itse selviät traumoista. Älä siis kerro mitä pitää tehdä, koska sä et ole mä. Sellainen loukkaa, koska sä et kunnioita toisen kokemuksia ja tuntemuksia. Yksikään ulkopuolinen ei ole oikeutettu sanomaan ettet saa olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sun elämää vaikeutettiin niin, että elämästä vietiin ilo kokonaan pois ja sulta ei edes kysytty lupaa siihen niin silloin ei elämä ole kunnossa. Sen lisäksi sun perusasiat eivät olleet kunnossa, koska sun elämää häirittiin kauan kummallisella häiritsevällä kuin näytelmällä. Tiedätkö miltä tuntuu kun elämästä putoaa pois ne mitkä saavat aikaan turvallisuudentunteen siitä että sä pärjäät? Sun ei annettu elää vapaana sen se kauan kestänyt esitys aiheutti. Kaiken sen jälkeen sä et pysty luottamaan keneenkään ennen kuin sä itse selviät traumoista. Älä siis kerro mitä pitää tehdä, koska sä et ole mä. Sellainen loukkaa, koska sä et kunnioita toisen kokemuksia ja tuntemuksia. Yksikään ulkopuolinen ei ole oikeutettu sanomaan ettet saa olla yksin.

        En tiedä miltä tuntuu kun perusturvaa ei ole.

        Se että et päästä ketään lähelle on ihan oma valintasi ei kenekään muun.

        Se että oletat että kaikilla muilla on helppo elämä on myös oma valintasi

        Ymmärtääkseni elämässäsi ei ole kuin ulkopuolisia (?) mutta elämästäsi päätät itse, siinä olet oikeassa.

        Päätät joka päivä että olet yksin, et luota kenenkään, et ole ehjä, kaikki vähättelee tuntemaasi ja kokemaasi, kaikki ihmiset ovat pahoja, että kukaan ei ymmärrä ja se kaikki mikä on nykypäivänäkin on elämässä vialla on muiden vika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miltä tuntuu kun perusturvaa ei ole.

        Se että et päästä ketään lähelle on ihan oma valintasi ei kenekään muun.

        Se että oletat että kaikilla muilla on helppo elämä on myös oma valintasi

        Ymmärtääkseni elämässäsi ei ole kuin ulkopuolisia (?) mutta elämästäsi päätät itse, siinä olet oikeassa.

        Päätät joka päivä että olet yksin, et luota kenenkään, et ole ehjä, kaikki vähättelee tuntemaasi ja kokemaasi, kaikki ihmiset ovat pahoja, että kukaan ei ymmärrä ja se kaikki mikä on nykypäivänäkin on elämässä vialla on muiden vika?

        Lisään vielä etten halua olla ilkeä mutta hankiituisin terapiaan jos et jo käy.. kaikesta ei tarvi selvitä yksin.


    • Anonyymi

      Olipa törkeän oloinen kirjoitus jollekin, edes provona en ymmärrä tämmoisista.

      • Anonyymi

        Sydänsurua ja vääryyttä kokenut mies, tulkinta sivusta.


    • Anonyymi

      Törni romahti ihastunut naiseen

    • Anonyymi

      Tornitalo horjuu ja nainen sen alle

    • Anonyymi

      Törni romahti odottaa yhteydenottoasi

    • Anonyymi

      Kuvat silmissä mielessä

    • Anonyymi

      "Ei ole paikkaa itsensä kieltäjille minun elämässäni. Minulla ei ole mitään oikeutta tai tarvetta neuvoa tai tehdä töitä toisten vajaavaisuuden puolesta. Ei ole minun häpeäni jos aikuinen nainen ei osaa hallita elämäänsä. Siinäpähän alistuu orjaksi ja hylkää sen lahjan jonka syntyessään sai. Tuomio tulee lopulta itse kullekin.."

      Eli kamala itsensä kieltävä ali-ihminen kun ei lämmennyt sulle? Mitä tarkoitat orjuudella, jotain maaorjuuttako? Itse kukin varmaan liputtaa oman maaperänsä puolesta. Mikä lahja, minkä syntyessään sai? Tätä en taida lähteä perkaamaan, veikkaan jotain melko yksiulotteista tai lihallista. Mikä tuomio? Tuomioita jakaa esim käräjäoikeudet, joskus jopa pikavauhdilla.

      • Anonyymi

        Kyselisin myös aplta samat kysymykset, paljon jäi kysymksiä aloituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselisin myös aplta samat kysymykset, paljon jäi kysymksiä aloituksesta.

        Joskus kysymykset jäävät ilman vastausta.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kysymykset jäävät ilman vastausta.

        Aloittaja

        Sehän tuon ap:n ja muiden samankaltaisten kiusaajien tarkoitus onkin, kysymykset jää ilman vastausta. Niin tarkoituksellista täällä. Hoh hoijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tuon ap:n ja muiden samankaltaisten kiusaajien tarkoitus onkin, kysymykset jää ilman vastausta. Niin tarkoituksellista täällä. Hoh hoijaa.

        Kertoisin kyllä jos asia kuuluisi teille syystä tai toisesta. Kahden ihmisen välit pysyköön vain heidän välissään.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Nyt tulee niin paksua tekstiä että taitaa ex nikki päästellä höyryjä. Ehkäpä kuitenki on omat neuvot nyt enemmän kuin tarpeen. 🥶

    • Anonyymi

      Kauanko tornia rakentelitte ja millon se sortui?

      • Anonyymi

        Ei kauan ja alle vuosi siitä kun torni romahti


      • Anonyymi

        Kauan ja yli vuosi siitä kun romahti.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Nainen on sinua nuorempi jos ei muuten niin henkisellä tasolla, seikkaili mielestäsi muiden miesten kanssa ja pidät häntä päättämättömänä säälittävänä sieluna. Nyt oman miehensä orja koska koet että mies on hänelle väärä tai huono? Tuomio on onneton rakkaus, lapseton elämä vai elämä ilman sinua?

      Se on ainakin selvää että ulkonnäkö sinua viehätti.

      • Anonyymi

        Hän oli erittäin hyvän näköinen. Olisipa vain ollut sisältäkin samanlaista kultaa kuin ulkoa.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli erittäin hyvän näköinen. Olisipa vain ollut sisältäkin samanlaista kultaa kuin ulkoa.

        Aloittaja

        Viisas oli nainen kun sinut jätti. Senverran katkeraa soosia on lähes,ellei päivittäin tullut. Voisitko nyt oikeasti jo lopettaa.ja tehdä asialle jotain muuta kun tuntemattomien palstalle oksentaa. Ei ole kivaa lukea tuota paatosta.kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas oli nainen kun sinut jätti. Senverran katkeraa soosia on lähes,ellei päivittäin tullut. Voisitko nyt oikeasti jo lopettaa.ja tehdä asialle jotain muuta kun tuntemattomien palstalle oksentaa. Ei ole kivaa lukea tuota paatosta.kiitos.

        Sun mielipiteellä ei ole minulle mitään väliä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielipiteellä ei ole minulle mitään väliä.

        Aloittaja

        No en odottanutkaan. En vain ole ainoa näin ajatteleva.mikä ihmemies olet että saat täällä ympäristöäsi loputtomasti saastuttaa.häpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en odottanutkaan. En vain ole ainoa näin ajatteleva.mikä ihmemies olet että saat täällä ympäristöäsi loputtomasti saastuttaa.häpeä!

        Häpeä kuulle ihan itse kun tulet tuolleesti tuntematta tuomitsemaan. Saattaisit olla vähän eri mieltä kun vain olisit kaiken kokenut itse!

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli erittäin hyvän näköinen. Olisipa vain ollut sisältäkin samanlaista kultaa kuin ulkoa.

        Aloittaja

        Joskus käy niin että jos antaa itsestään täysin päinvastaisen kuvan toiselle kuin se mitä on ja manipuloi toista vuosia saadakseen oman tahtonsa ja mieltymyksensä läpi, murrat toisen henkisesti ja saat tekemään asioita jotka on hänen luonteensa ja arvojensa vastaisia niin tuo on lopputulos. Hän kadottaa omat vaistonsa tai ainakaan osaa enään luottaa niihin. Petyit siihen mitä itse loit.

        Meidän nimissä on sama määrä kirjaimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus käy niin että jos antaa itsestään täysin päinvastaisen kuvan toiselle kuin se mitä on ja manipuloi toista vuosia saadakseen oman tahtonsa ja mieltymyksensä läpi, murrat toisen henkisesti ja saat tekemään asioita jotka on hänen luonteensa ja arvojensa vastaisia niin tuo on lopputulos. Hän kadottaa omat vaistonsa tai ainakaan osaa enään luottaa niihin. Petyit siihen mitä itse loit.

        Meidän nimissä on sama määrä kirjaimia.

        En manipuloinut vaan suorastaan kammoksuin sitä. En myöskään luonut mitään tai vaikuttanut muutenkaan. En siis tunnista mitään kirjoituksestasi ja aika ei myöskään täsmää. Ei ollut mulle eikä sulle siis.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus käy niin että jos antaa itsestään täysin päinvastaisen kuvan toiselle kuin se mitä on ja manipuloi toista vuosia saadakseen oman tahtonsa ja mieltymyksensä läpi, murrat toisen henkisesti ja saat tekemään asioita jotka on hänen luonteensa ja arvojensa vastaisia niin tuo on lopputulos. Hän kadottaa omat vaistonsa tai ainakaan osaa enään luottaa niihin. Petyit siihen mitä itse loit.

        Meidän nimissä on sama määrä kirjaimia.

        Viisaita sanoja💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En manipuloinut vaan suorastaan kammoksuin sitä. En myöskään luonut mitään tai vaikuttanut muutenkaan. En siis tunnista mitään kirjoituksestasi ja aika ei myöskään täsmää. Ei ollut mulle eikä sulle siis.

        Aloittaja

        Saattoi käydä hänelle niin kenestä kirjoitat, ei vaan sinun kanssa mutta sait kokea jälkiseurakset. Olen itsekkin tiedostamatta kostanut kokemani yhdelle ihanalle henkilölle jolla ei ollut tapahtumiin osaa eikä arpaa. Sitä kadun ja en kadu yleensä mitään. Jotain positiivista niin ymmärsin silloin kuinka syvät arvet hän minuun jätti, nyt prosessoin tilannetta ammattilaisen avulla. Kohta saan itseni takaisin, sen iloisen, vähän hassun, oudon mutta järkevän ihmisen ja tärkeintä en tiedostamatta kosta sitä muille.

        Tai sitten osui ja upposi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi käydä hänelle niin kenestä kirjoitat, ei vaan sinun kanssa mutta sait kokea jälkiseurakset. Olen itsekkin tiedostamatta kostanut kokemani yhdelle ihanalle henkilölle jolla ei ollut tapahtumiin osaa eikä arpaa. Sitä kadun ja en kadu yleensä mitään. Jotain positiivista niin ymmärsin silloin kuinka syvät arvet hän minuun jätti, nyt prosessoin tilannetta ammattilaisen avulla. Kohta saan itseni takaisin, sen iloisen, vähän hassun, oudon mutta järkevän ihmisen ja tärkeintä en tiedostamatta kosta sitä muille.

        Tai sitten osui ja upposi..

        No sullehan sattuu kaikenlaista. Ei vain liity minuun mitenkään.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sullehan sattuu kaikenlaista. Ei vain liity minuun mitenkään.

        Aloittaja

        Oletko oikeasti noin ??? Noin omassa kurassa rypevä.poljet siinä ja uppoat aina vain syvemmälle.Suoraa puhetta ja neuvoja saat ja vänkäät vastaan.kuuntele nyt kun sanotaan tai lopeta tuo itkuvirsi. Ymmärsitkö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin ??? Noin omassa kurassa rypevä.poljet siinä ja uppoat aina vain syvemmälle.Suoraa puhetta ja neuvoja saat ja vänkäät vastaan.kuuntele nyt kun sanotaan tai lopeta tuo itkuvirsi. Ymmärsitkö!

        Ota neuvoistasi itse ensin oppi ennenkuin alat niitä muille jakelee.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin ??? Noin omassa kurassa rypevä.poljet siinä ja uppoat aina vain syvemmälle.Suoraa puhetta ja neuvoja saat ja vänkäät vastaan.kuuntele nyt kun sanotaan tai lopeta tuo itkuvirsi. Ymmärsitkö!

        Vastauksem saanena joudun kompata tätä..en vaan muotoilisi sitä noin.. samankaltainen ihminen kuitenkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En manipuloinut vaan suorastaan kammoksuin sitä. En myöskään luonut mitään tai vaikuttanut muutenkaan. En siis tunnista mitään kirjoituksestasi ja aika ei myöskään täsmää. Ei ollut mulle eikä sulle siis.

        Aloittaja

        Kahden vuoden sisällä kaikki?


    • Anonyymi

      Asioita voi nähdä monella tavalla, mut täällä kirjoittelua ei kannata ottaa henkilökohtaisena loukkauksena tai muutenkaan vakavasti. Elämässä on paljon ikäviä asioita, täällä ne tuntuvat korostuvat liiaksi. Hyökkäys on paras puolustus vai onko sittenkään? Minusta enempi peliä ja toisen aliarvioimista, joka etäännyttää. Tuntemuksia voi esittää monella tavalla, parasta se on toista kunnioittavalla tavalla.

    • Anonyymi

      Olen todella pahoillani, pyytäisin anteeksi mutta mikään anteeksipyyntö ei poista tapahtunutta tai tekemääni. Tehty mitä tehty. Harmikseni tilannetta ei voi korjata enkä sitä voi sinulta sellaista armahdusta pyytää. Olit liian hyvä ihminen minulle. Tarkoitukseni ei ollut sinua satuttaa.

      Onkohan meillä minkälainen ikäero? Ihan vaan että tietäisin oletko hän..

      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä. Ikäeroa en tiedä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä. Ikäeroa en tiedä.

        Aloittaja

        Sitten et voi olla hän


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe