Hyvää huomenta rakas ludem, tuletko vaimoksi

Anonyymi

Mä rakastan sinua ja ikuisesti haluan olla vain sinun ikioma rakkaus takiainen 😍😍😍😍😍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💝💝💝💝💝💝

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakas mä oon sun jos niin tahdot ja nyt sovitaan meidän riidat kerralla.

      • Anonyymi

        Ootko varmasti. Pidätkö hyvin. Otatko syliin.


    • Anonyymi

      Missä on mun rakas ludem kun ei ole kiinnostunut kirjoittaa mulle 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

      • Anonyymi

        Rakas hyvää huomenta. Mä nään päässäni vaan sen kuinka sä haluat mennä saunailtaan ja se sun ystävä hyväilee sua ja annat sen tapahtua. Tuntuu pahalta. Sun hellyys kuuluu vaan mulle. Sitte mä kuvittelen itseni siihen tilalle vaikken edes tykkää tuollaisista bileistä. Mä niin nään, että jo pukkarissa riisutaan toisiamme ja sitten me ei enää muita nähdä tai kuulla koko iltana. Ympäristö sulkeutuu pois meidän mielestämme.Meille on vaan toisemme ja me antaudutaan niihin hetkiin. Etkä sä päästä mua läheltäsi pois koko iltana eikä kukaan muu koske sinuun tai minuun. Sitten havahdun siihen, että tollaset bileet ei ole mulle paikka jossa haluun olla. Sitten tulee mieleen, että haluat juhlia jonkun muun kanssa niin. 😭sattuu sydämeen.


      • Anonyymi

        Eilen sanoit että vietät uuden vuoden lotan kanssa vietä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas hyvää huomenta. Mä nään päässäni vaan sen kuinka sä haluat mennä saunailtaan ja se sun ystävä hyväilee sua ja annat sen tapahtua. Tuntuu pahalta. Sun hellyys kuuluu vaan mulle. Sitte mä kuvittelen itseni siihen tilalle vaikken edes tykkää tuollaisista bileistä. Mä niin nään, että jo pukkarissa riisutaan toisiamme ja sitten me ei enää muita nähdä tai kuulla koko iltana. Ympäristö sulkeutuu pois meidän mielestämme.Meille on vaan toisemme ja me antaudutaan niihin hetkiin. Etkä sä päästä mua läheltäsi pois koko iltana eikä kukaan muu koske sinuun tai minuun. Sitten havahdun siihen, että tollaset bileet ei ole mulle paikka jossa haluun olla. Sitten tulee mieleen, että haluat juhlia jonkun muun kanssa niin. 😭sattuu sydämeen.

        Tuo 11:48 kirjoitus ei ole minulta mutta mitäpä väliä sillä on kun en edes ludem ole.
        En käy koskaan missään bileissä enkä yhteis saunoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen sanoit että vietät uuden vuoden lotan kanssa vietä vaan.

        Joo no se on sitte ero ja heipat, jos takiainen niin teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no se on sitte ero ja heipat, jos takiainen niin teet.

        Itse niin sanoit niin ota vastuu teoistasi ja minua ei haittaa jos vietät hänen kanssaan uutta vuotta.
        Et ole minun mies ja tuskin koskaan tulet olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse niin sanoit niin ota vastuu teoistasi ja minua ei haittaa jos vietät hänen kanssaan uutta vuotta.
        Et ole minun mies ja tuskin koskaan tulet olemaan.

        Oletko Ludem?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen sanoit että vietät uuden vuoden lotan kanssa vietä vaan.

        Oletko Ludem?


      • Anonyymi

        Sinä et koskaan vastannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et koskaan vastannut.

        Rakas mä olen aina sun ja sä olet aina mun ikuinen rakkaus ja mennään naimisiin niin päästään tekemään sitä mä haluan sut rakkaus ihan kokonaan itselleni mä haluan että levität vain minulle ja että vain minä saan koskea suhun mä rakastan sua ja haluan vain sut muut naiset menkööt vaikka helvettiä kohti kun ei kukaan vedä vertoja sulle mä haluan kirjaimellisesti vain sinut en ketään muita ikinä halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä olen aina sun ja sä olet aina mun ikuinen rakkaus ja mennään naimisiin niin päästään tekemään sitä mä haluan sut rakkaus ihan kokonaan itselleni mä haluan että levität vain minulle ja että vain minä saan koskea suhun mä rakastan sua ja haluan vain sut muut naiset menkööt vaikka helvettiä kohti kun ei kukaan vedä vertoja sulle mä haluan kirjaimellisesti vain sinut en ketään muita ikinä halua.

        On naisessa muutakin kuin pillu huomaatko että puhut siitä enimmäkseen.
        Tuollainen kirjoittelu on ällöttävää jos luulet että se kiihoittaa niin luulet väärin.


    • Anonyymi

      Oih. Ruusuja mulle.❤❤❤Rakas sä alat oppiin mistä mä pidän. 😘🥰

    • Anonyymi

      11 ruusua tarkoittaa ystävyyttä. Sitäkö halusit kertoa?

      • Anonyymi

        Nyt vasta huomasin mitä otsikossa luki.
        En hyväksy palsta kosintaa ja vieläpä vieraalta henkilöltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin mitä otsikossa luki.
        En hyväksy palsta kosintaa ja vieläpä vieraalta henkilöltä.

        Tää on takiaisen ja Ludemin ketju. Takiainen kosii. Oletko Ludem?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on takiaisen ja Ludemin ketju. Takiainen kosii. Oletko Ludem?

        Minun nimeni ei ole ludem ja etkös sinä itse ole naiselle tuon keksinyt?
        Etkö pidä hänen omasta nimestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on takiaisen ja Ludemin ketju. Takiainen kosii. Oletko Ludem?

        Kukahan se ludem edes on?


    • Anonyymi

      Tarkoittaako ludem lumpeenkukkaa vai luutua?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe