Päivän ale ostokset

Anonyymi

Oletteko alessa käyneet hamstraamassa tavaraa. Ostin monta t paitaa lähinnä treenaukseen ja pari hupparia myös ostin. T paidat oli 70% alessa , hyviä paitoja on joten ostin 6. Ostin myös boxereita eli lähinnä vaatteita.

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostin kahdet talvikengät ja äitiysvaatteita sekä villapaidan ja käsilaukun.

    • Anonyymi

      Ei alennusprosentti mitään merkitse vaan maksamasi hinta. Taitaa ihmisillä olla patoutunutta ostamisen vimmaa.

      • Anonyymi

        Ei patoutunutta vimmaa, vaan laskelmoituja säästöjä.

        Perusjuttu on se, että ihmisen tarvitsee pukeutua vuodenajan mukaan. Etenkin kalliimpia ostoksia kuten takkeja ja kenkiä pitää uusia silloin tällöin, sitä useammin mitä enemmän niillä on käyttöä. Jos esim. lempi käyttötakki alkaa olla nuhraantunut, niin uusi kannattaa ostaa alennusmyynnistä. Eikä odotella siihen asti, kunnes takki on totaalisen hajalla ja pakko ostaa uusi ilman alea.


      • Anonyymi

        Niin vielä tuosta maksetusta hinnasta. Maksetulla hinnalla ja alennusprosentilla ei sinänsä ole merkitystä, vaan sillä kuinka paljon saa alennusta ja missä summissa liikutaan. On eri asia saada 10e:n sukista 30% eli 3e alennusta kuin 300 e:n takista 30% eli 90e alennusta.


    • Hienoa kun olet tehnyt löytöjä.

      Itse en aio ostaa mitään. Hyvä kun kauppaan uskaltaa huomenna mennä....

    • En harrasta ale tai muutakaan hamstraamista. Ostan vain, kun tarvitsen jotain. Vastaan siis, en.

    • Anonyymi

      Milloinka jossain kaupassa ei olis ale?

      Pinttynyttä markkinointisokeutta.

    • Anonyymi

      Alennusmyyntejä on monenlaisia. Houkutellaan prosentuaalisella alennuksella, osta kolme maksa kaksi tyylisiä, ilman postikuluja ilmoituksia.
      Tuotteen hintoja kannattaisi seurata kuukausia jotta saa hyvän käsityksen tuotteiden hintakäyrästä, verrata hintaa muiden kauppojen hintoihin.

      Ostan usein jotain netin kautta koska vertaileminen on helppoa.
      Parhaat alennukset tulevat silloin kun malli halutaan myydä loppuun ja on vain irtokokoja jäljellä. Tuolloin voi saada sen oikean 60 - 70 % alennuksen normaalihinnasta, sitä ei muuten saa.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Minäkin olen seuranut Citymarketin ja Halpahallin pullahyllyn hintoja ja kun on -50% alennus, niin ei ole myymälä nostanut tuotteen hintaa ennen alennusmyyntiä.


    • Anonyymi

      Ostin toppahousut. Ei tainnut olla alennuksessa. Maksoin niistä 69 euroa.

    • Anonyymi

      Tänään tuli mieleen josko pitäisi lähteä alennusmyynteihin ostamaan jotain. Lähtö tyssäsi siihen, kun en keksinyt mitään ostettavaa. Minulla on jo kaikkea mitä tarvitsen, niin en sitten turhaan lähtenyt vaikka rahaakin olisi isompiikin ostoksiin.

    • Ostin aletasta lapselle aslusvaatteita 4 topit ja 2alushuosut ja yhteishinta oli 21,jotain päälle

      En sitten muille löytänyt mielyttäviä ja sopivia.
      Mutta tuli ihan hyvin käyttöön ei hamstraamista.

    • Anonyymi

      Vaatteita ostan alennusmyynneistä. Paitoja ja kaikkea aina tarvii.

    • Anonyymi

      Olen ostanut kahdet talvikengät. Kenkiä ei voi olla liikaa.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Kävin alennusmyynneissä Citymarketin pullahyllyn luona.
      Ostin Kristallipulla pitkon -50% alennuksella. Olisi ollut myös toffeekierre pullia -50% alennuksella, mutta kun olen pihi, niin ei luonne antanut periksi ostaa.
      Jotain muutakin ostin, kun oli plussarahaa kertynyt 5€ plussatilille ja se piti kuluttaa ennen vuodenloppua, että siitäkin sai 5€ alennusta ostoksiin.

    • Anonyymi

      En yleensä harrasta alennusmyyntejä, mutta tänään innostuin ostelemaan niin että alkoi hirvittään se tuhlailu. :D
      Ostin ihanan yöpaitulin, parit sormikkaat ja sukat. :o Lisäksi tuhlasin ostamalla uuden vuoden lupaus (terveellinen elämä) mielessä D-vitamiinia, Sinkkiä ja B-vitamiiniakin...

      • Anonyymi

        Luin jostain, että D-vitamiini ja sinkki pitäisi koronan loitolla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe