Aihe

Totuus on se

Anonyymi

että sä kerroit että kun liikaa ihmisiä "mukana" sä et voi hyvin sen takia. Lopullinen raja tuli vastaan puolitoista vuotta sitten, sä menetit sen mitä eniten kaipasit. Jo silloin tapahtui hyvästijättö kaikille niille, jotka olivat tavalla tai toisella "olleet mukana" rankoissa vuosissa. Sen jälkeen sä et ole pystynyt näkemään olevasi samassa tilassa yhdenkään noihin vuosiin kuuluneen ihmisen kanssa. Siksi minkäänlainen läheisyyskään ei ole mahdollista. Viimeiset puolitoista vuotta ovat vieneet luottamuksen kokonaan pois. Siksi sä kerroit että se kaikki mitä on tapahtunut on suuri tragedia.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mitä helvettiä enää jaksat jauhaa siitä. Unohda koko juttu ei mitään suhdetta ikinä tule meidän välille ei nyt eikä ikinä mutta sä siltikin haluat minua

• Anonyymi

Ja nyt anna mun unohtaa sut rauhassa surra tätä helvettiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      12067
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      161
      9450
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      7290
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      16
      4492
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      191
      2937