että sä kerroit että kun liikaa ihmisiä "mukana" sä et voi hyvin sen takia. Lopullinen raja tuli vastaan puolitoista vuotta sitten, sä menetit sen mitä eniten kaipasit. Jo silloin tapahtui hyvästijättö kaikille niille, jotka olivat tavalla tai toisella "olleet mukana" rankoissa vuosissa. Sen jälkeen sä et ole pystynyt näkemään olevasi samassa tilassa yhdenkään noihin vuosiin kuuluneen ihmisen kanssa. Siksi minkäänlainen läheisyyskään ei ole mahdollista. Viimeiset puolitoista vuotta ovat vieneet luottamuksen kokonaan pois. Siksi sä kerroit että se kaikki mitä on tapahtunut on suuri tragedia.
Totuus on se
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä helvettiä enää jaksat jauhaa siitä. Unohda koko juttu ei mitään suhdetta ikinä tule meidän välille ei nyt eikä ikinä mutta sä siltikin haluat minua
- Anonyymi
Ja nyt anna mun unohtaa sut rauhassa surra tätä helvettiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984214
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783477Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52366Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2072162Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302091- 41880
- 73811
- 52776