Miksi? Miten?

Anonyymi

Miksi en pääse entistä rakkauttani pakoon?
Joka päivä on hän mielessäni. Joka päivä ikävöin.
Tahtoisin jo elää, hengittää ilman ettei hän olisi jatkuvasti mielessäni.
Sydän kaipaa, mutta järki puhuu toista.
En halua ketään muuta elämääni, en halua enää rakastua.

12

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on elämää. Lohdutan että meitä on oikeasti monta.

    • Anonyymi

      Alat haluamaan jotain toista ja täytät ajatuksesi tällä uudella rakkaudella.

      Tämä on ainoa lääke.

      Rakkaus pysyy, kohda vain vaihtuu. Ei se sen vakavampaa ole.

    • Anonyymi

      Ei siitä pääse mihinkään, kun kerran on kolahtanut. Jos ei ole miettinyt hänen olemassaoloaan pitkään aikaan, niin tulee uniin. Jumalavita sentään. Kyse on -99 tapaamastani miehestä. Jopa vituttaa välillä tää juttu. Joku ihme rakkaus kipinä siinä on, joka ei sammu vaikka mitä tekis. Yritän jopa vihata.

      • Anonyymi

        Entäs jos se onkin vain pakkomielle? Täytyy yrittää psyykata itsensä irti koukusta.


      • Anonyymi

        Arvaanko oikein, että suhde oli pitkä ja pidätte edelleen yhteyttä? Lopeta kaikki yhteydenpito. Se on ainoa ratkaisu. Sitten helpottaa...


      • Anonyymi

        Että pitkä kakku on luvassa. Vasta 09 tavattiin mutta yli ei pääse. Vihakin on huono, miten muka voisin vihata, sekin on teeskentelyä.


      • Anonyymi

        Hei....onko tämä sattumusten summa,mistä sen tietää? Kysynkin sinulta tapasitko tuon miehen
        99 syksyllä rautatieasemalla kun tulin junalla helsinkiin.Sanoit että sinua jännitti ja niin minuakin. Onnettoman yhteensattuman vuoksi yhteydenpitomme lakkasi vaikka ajatus onkin jatkuvasti jossittelua.Olisiko asiat toisin nyt....mutta olithan toisen puoliso....
        Mitähän siitä seuraisi jos .....elämä on helvetin iso jos joka suhteessa mitä tapahtuukin.
        I kirjoitti tämän K tunnusta käyttävälle ......


    • Anonyymi

      Pystyisitkö puhumaan tunteistasi hänelle? Jos hän joskus on ollut rakkautesi luulisi että asiasta olisi helpompaa puhua? En tietenkään tiedä taustojanne eli onko välillänne sen jälkeen kommunikaatiota. Ehkä hän kaipaa myös sua jos ei rakkautena niin muuten ihmisenä jonka tunteista välittää...

    • Anonyymi

      Et pääse sitä pakoon ja sitä tunnetta ei voi myöskään tukahduttaa vaan se tulee olemaan siellä sisimmässä vaikkei sitä itselle haluaisi myöntää. Tunteiden pitää antaa elää oma elinkaarensa niin se tunne lopulta kuihtuu ja unohtuu pois. Ja sitten pystyt rakastumaan taas. Niin kliseiseltä kun se kuulostaakin niin aika on ainut mikä auttaa... muistele ja mieti niitä huonoja puolia hänestä niin ehkä helpompaa

    • Anonyymi

      Kuuntelepa Happoradion kappale Silta. Se on oikea lohtubiisi, voimalaulu moneen tilanteeseen. Aki Tykki on aikamoinen runoilija...Kyllä se vaan niin on että kun aikansa suree ja miettii asioita niin jonain päivänä huomaatkin jo miettiväsi ihan muuta.

    • Anonyymi

      Erosin 2015 ja rakkaus ei hiivu. Olen uudessa suhteessa, en tietenkään jää kaipauksen takia junnaamaan, mutta turhauttava nähdä unia joissa tunnustaa rakkautta eksälle. Missään tekemisissä ei olla oltu eron jälkeen. Jotkut vaan kolahtavat. Olen ennnekin ollut rakastunut, mutta eivät aivoni heihin ollut jäänyt jumiin tällä tavalla vaikka ero pitkään on sattunut. oletin tässä ajan kanssa käyvän samoin. Mutta ei, välillä ikävöi vielä 7 vuoden jälkeen. :D toivottavasti hänellä kaikki hyvin uuden perheen kanssa.

    • Anonyymi

      Koska hän on ollut sinun elämäsi rakkaus.
      Mielesi ei halua päästää irti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe