Aihe

Pahoitteluni!

Anonyymi

Olen aikaisemmin kesällä esittänyt tällä palstalla epämiellyttäviä näkemyksiä Pohjanmaalaisista. Nämä näkemykset ovat osoittautuneet erheellisiksi. Tämän huonon kuvan Pohjanmaan kansasta ovat anteet minulle eräät Pohjanmaalla asuvat väkirikkaaseen kansaan kuuluvat Suomessa asuvat edustajat jotka eivät välttämättä edes ole kotoisin Pohjanmaalta, kuten ovat väittäneet vaan jostain muualta, kenties jopa suoraan tämän väkirikkaan mutta henkisesti ja taloudellisestikin köyhän kansan mailta jossa tietynlainen kierous ja selkäänpuukotus ovat tapoja varsinkin ylemmän yhteiskuntaluokan keskuudessa.

Oikeat Pohjalaiset ja monet muutkaan Suomalaiset eivät ole tällaisia. Minulle on valjennut mistä johtuu nykysuomesakin valiitseva viha tuon kansan edustajia kohtaan ilman historiallista painolastiakin. Kaikille lienee selvää mitä kansaa tarkoitan koska vihapuhepoliisi voisi poistaa aloitukseni joten en mainitse nimeä suoraan mutta R-sana kuvaa vihamielistä ja nuivaa suhtautumista heihin.

Pahoitteluni tosiaan Pohjalaisten puolesta joita olen aiemmin loukannut.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
        Maailman menoa
        99
        4505