Huono asiakaspalvelu

Anonyymi

Kävimme pitkästä aikaa Ylläksellä hiihtämässä.pysähdyimme matkalla Pellossa Vihreällä pysäkillä. Koko seurueemme yllättyi miten nuivaa asiakaspalvelua saimme sisustusliikkeessä ja ravintolassa. Hymy ei maksa mitään ja hyvä asiakaskokemus tuo matkalaiset toistekin ostoksille. Luulisi että koronan vuoksi halutaan palvella asiakkaat erityisen hyvin. Pentikin nuori myyjä oli todella kohtelias ja iloinen. Pisteet hänelle.

t: matkalaiset

17

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai, Tekö toitte Koronan Pelloon. Keltään meitä ei hymy irtoa enää. Käytämme kaikki pellolaiset maskia, turvallisuussyistä. Katsokaa peiliin ja ajakaa ohi. Pellossa on 5 korona tapausta, kaikki on liikaa. Melkein vuoden olemme onnistuneet koroonan torjunnassa. Hyvä Me pellolaiset!

    • Anonyymi

      Pellossa ei ole pisteitä jaossa, vaan Koronaa. Aikuisten oikeasti, jos matkailijoilla ei ole muuta sanottavaa, niin kyllä on tyhjät puheet. Pellossa kannetaan vastuuta, ettei koroona leviä kuntalaisille holttiomasti. Kun rokotteet on saatu ja elämä palannut normaaliksi, niin me kaikki hymyillään kun tavataan, missä vain Pellossa. Pentikin piika, kaikki olla saapi!

    • Anonyymi

      Kyl hyö hymyil mut maskii takkaa. Pyytäisitkö anteeks?

    • Anonyymi

      Asiakkaiden antamat kommentit on aina arvokkaita, ei vedetä hernettä nenään vaan otetaan opiksi.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti kateellinen paikkakunnan asukas eikä mikään turisti oli tämä kirjoittaja.

      • Anonyymi

        Niin mieki luulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mieki luulen.

        Aina mukamas joku ohikulkija sattuu olemaan, on niitä omia, joilla ei ole asiat kunnossa itsensä kanssa.


      • Anonyymi

        Mistä sen kateuden huomaa?’ Kun tässä kirjotethiin asiakaspalvelusta


    • Anonyymi

      Ni eihän missään ole ystävällistä asiakaspalevelua Pellossa,paitsi hinauspalvelu korteniemi. Autotarvike ,Seo ja pellohxovi. T.joka puljussa käyny.

      • Anonyymi

        Saitko hyvää palvelua joka puljussa, jossa kävit?


      • Anonyymi

        Näissä saa hyvää palvelua.


      • Anonyymi

        Kyllä se autovaraosamyyjä on kun hapankaali. Töykeä asiakaspalvelija ja jotenkin koppava. Mut sehän taitaa ollakin syntyjään Pellosta. Eli ei yllätä. Enpä asu enää sillä kylällä mutta pakko oli heittää kommentti. Se on jännä jos joku kommentoi jotain niin heti se on joku kyllästynyt Pellolainen. Kait siinä kutukylässä joskus jokin ohiajavakin saattaa poiketa ostamassa jotain. Toki itse ajan ohi putki punaisena kun menen pohjoiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se autovaraosamyyjä on kun hapankaali. Töykeä asiakaspalvelija ja jotenkin koppava. Mut sehän taitaa ollakin syntyjään Pellosta. Eli ei yllätä. Enpä asu enää sillä kylällä mutta pakko oli heittää kommentti. Se on jännä jos joku kommentoi jotain niin heti se on joku kyllästynyt Pellolainen. Kait siinä kutukylässä joskus jokin ohiajavakin saattaa poiketa ostamassa jotain. Toki itse ajan ohi putki punaisena kun menen pohjoiseen.

        Katoppa hapankaali peiliin kuka siellä haisee. On


    • Anonyymi

      No joo, kyllä mie olen pärjännyt pello laisten kanssa ohikulkumatkalla. Minusta kuntien ja valtion virastot pakkaa olemaan tympeät asioita. Elikkä tekstiviestillä.

      • Anonyymi

        Pakko on tänne kirjoittaa ja kertoa hyvistä kokemuksistani Pellossa. Vihreän pysäkin henkilöstö on aivan ihanaa sakkia, tulen mielelläni tänne uudestaan. Kyllä näin on.
        Terv. Pirkanmaalta.


    • Anonyymi

      Pellon varaosassa istuskelee joku Riikonen joka h.vetin päivä eikö miehelä ole muuta paikkaa menis paariin saisivat asiakkaat rauhassa tehdä ostoksia

      • Anonyymi

        Anna sie sen Riikosen istua, minua ei mies häiritse. Tutkiskele paikkoja piposi alta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe