Nainen ja koira

vaaran merkki

Kannattaako tutustua naiseen, jolla on iso susikoira tai dopermanni? Varsinkin, jos se on uroskoira. Itseäni ainakin pelottaa mennä naisen kotiin, jos tämä peto on myös siellä. Koira saattaa tuntea, että yritän tulla sen reviirille. Jos koira hyökkäisi, ei ilman asetta olisi mitään mahdollisuuksia selviytyä ilman vammoja. Ampuma-aseen ottaminen mukaan treffeille, itsepuolustustilannetta varten, ei kuitenkaan tunnu kovin luonnolliselta :). Kannattaako yrittää tehdä lähempää tuttavuutta, vaikka henki saattaa olla vaarassa?

Onko kukaan käynyt treffeillä naisen luona, jolla on iso susikoira tai vastaava? Miten kävi?

13

3223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

Koira tarras muniin kiinni ja odotti vain naisen käskyä, .. pure!

Joo, no ei vaine. Voihan se olla lempeekin se koira. Kutsu nainen vaikka ulos sen koiran kanssa, niin että koira on hihnassa kiinni. Katso minkä luonteinen koira on, kyllä minuakin hirvittäs jos koira on hirvee verihurtta =D

• korvike

Itse en ole kiinnostunut naisista, joilla on koira. Se on naiselle mitä todennäköisimmin vain miehen tai vauvan korvike. Ja sitten kun kehiin tulee oikea mies tai vauva, niin huomion jakamisessa on ongelmia. Sitä paitsi koira rajoittaa elämää aika lailla. Se teettää ylimääräistä siivousta ja kuluttaa ruokaa. Se lohkaisee osan naisen vapaudesta. Ei kiitos!

• entinen koiranomistaja

Nyt sinun tulee tarkkaan punnita, onko ko. nainen todella tutustumisen arvoinen. Jos päädyt kuitenkin tapailemaan naista neuvoisin sinua olemaan valppaana treffeillä. Minulla oli nimittäin aikaisemmin koira, joka oli varsin mustasukkainen minusta. Ja tiedän mistä puhun.

• vaaran merkki

Jos menen treffeille, yritän olla valppaana koko treffien ajan, ettei koira pääse yllättämään. Makuuhuoneen ovi tietenkin täytyy muistaa sulkea. Sehän vielä puuttuisikin, että juuri ratkaisevalla hetkellä koira käy kiinni :).

• entinen koiranomistaja
        vaaran merkki kirjoitti:

Jos menen treffeille, yritän olla valppaana koko treffien ajan, ettei koira pääse yllättämään. Makuuhuoneen ovi tietenkin täytyy muistaa sulkea. Sehän vielä puuttuisikin, että juuri ratkaisevalla hetkellä koira käy kiinni :).

Huomaan, että olen puheissa todellisen seikkailijan kanssa. Ajattelinkin, että vain pelkuri jättäisi naisen yhden verikoiran vuoksi. Taistelu naisen sydämestä tulee varmaankin käymään kiivaana. Koira on vähintään aviomiehen arvoinen vastustaja. Niin, kuvaamassasi tilanteessa olisit varmaankin varsin neuvoton, mikäli olisit unohtanut sulkea oven. Hyvä pointti sinulta! Kenties sinulla on lisää niitä muidenkin vaaratilanteiden varalta?

• koira koiran tuntee

Ilmeisesti taidat olla kissa ihmisiä. Jos koira kysymys on noin iso niin kannattaa kyllä etukäteen valkkailla vain korattomia naisia:).

Jokaisellahan on omat kriteerinsä, itse en todellakaan jaksaisi kiinnostua yh, yhteishuoltaja ja vkl isästä. Olisi liian monimutkaista minulle.

• koira ihmisille

sillon se vois toimia?

ainakin minulla on hullu "tappaja" koira M-29

• Cat-Man-Do

Jos itse ei suuremmin pidä tai välitä koirista, niin ainakin minulle miehenä ei suuremmin kolahda naiset, joilla on olemassa jonkin sortin iso koira, joka vaatii ilman muuta oman tilansa, aikansa ja huolenpitonsa. Itse olen enemmän kissaihmisiä eivätkä koirat ole koskaan suuremmin herättäneet minussa mitään paijaamisviettiä.

Minusta olisi reilua tuoda oman kantansa esille jo alkuvaiheessa, jottei puolin ja toisin syntyisi vääränlaisia odotuksia ja tarpeettomia tunne-elämän kolhuja. Voihan sitä kavereita olla, mutta ei olisi kyllä järin innostunut ajatuksesta, että mahdollisen suhteen "kolmantena pyöränä" olisi esimerkiksi susikoira. Samalla tavoin kuin en ole suuremmin kiinnostunut yh-äideistäkään.

Silti minusta on liioiteltua väittää, että koira tai kissa olisivat sinkulle automaattisesti jonkin sortin puolison tai lapsen korvikkeita. Muutenhan se merkitsisi sitä, että ihmisen pitäisi ensin hankkia itselleen puoliso ja lapset ja vasta sitten lemmikkieläimiä. Yksinasuvalla sinkulla se koira tai kissa saa varmasti osakseen suuremman huomion, kun sen ei tarvitse kilvoitella kotona huomiosta ihmisten kanssa.

• pääasia...

Minä menevä sinkkumies, etsin menevää vapaata sinkkunaista. Vihaan kissoja ja koirista en pidä.

Ympäristöön ilmestyi nainen johon ihastuin. Piiritin ja tutustuin naiseen jolta kotoa löytyi 2 isoa koiraa 1 kissa ja pari tenavaa.

Edelleenkään en kissasta pidä vaikka se musta tykkää, koirien kanssa lenkkeilen mielelläni, jopa koulutuksissa käynyt, ja naisen tenavat kuuluvat arkeen siinä kuin nyt jo yksi oma yhteinenkin. Eli kaikkee se rakkaus teettää, mutta voisin sanoa että Onnellinen mies olen".

• tietää koirista

Ei kannata tutusta, koirista on aivan karmea vaiva. Omalla sukulaisella on 4 koiraa joten tiedän millasta on elää koirien kanssa. Ei koirat yleensä pure, jos ne on koulutettu, ja jos ei ole koulutettu, niin silloin omistajakaan ei varmaan ole kovinkaan hyvä kumppani.

Ja on ihan totta, että koirat kilpailevat huomiosta. Ne koko ajan tulee läähättään viereen ja haluavat silittelyä tai ruokaa, hyppivät syliin/päälle..yms.

Onhan kissoistakin vaivaa, mutta ei läheskään niin paljoa.

• koirallinenN

Näinkö on miesten itsetunto pudonnut nolla lukemiin kun lapset ja koirat pelottavat..
      Ensin kannattaisi tulla toimeen itsensä kanssa ennen kuin alkaa blokkaamaan pois vaihtoehtoja vain omien ahdasmielisten pelkojensa pohjalta.
      Mies joka ei osaa suhtautua lapsiin ei ole kovinkaan sinut itsensä kanssa ja joka pelkää koiria on vaan yksinkertaisesti luuseri.
      Kyllä yleensä omistaja eläimensä hallitsee...

• Pojkke25

Voi hyvin olla, että koirapelko myös tulee traumana lapsuudesta, kuten minulla, kun koira minun kimppuuni hyökkäsi ollessani vaahtosammuttimen kokoinen. En hyväksy että minua tämän vuoksi luokiteltais luuseriksi...

• Vai Luuseri ! P...kele !
        Pojkke25 kirjoitti:

Voi hyvin olla, että koirapelko myös tulee traumana lapsuudesta, kuten minulla, kun koira minun kimppuuni hyökkäsi ollessani vaahtosammuttimen kokoinen. En hyväksy että minua tämän vuoksi luokiteltais luuseriksi...

" ...ja joka pelkää koiria on vaan yksinkertaisesti luuseri."
        Kyllä tuommoisia kirjoittavan järjenjuoksu on matalammalla, kuin jollain sekarotuisella rakinrutkulalla. Sääliksi käy koiraasi, kun tuommoisen kanssa joutuu elämään !

Pidän lapsista, itsetuntoni on kunnossa eikä sillä mielestäni tuommoisen kanssa ole mitään tekemistä. Olen itsekin varovainen koirien suhteen. Sain lapsena, ensimmäisellä luokalla ollessani, kilttinä pitämäni koiran kimppuuni. Siitä jäi tietynlainen pelko, joka ei vieläkään ole kokonaan poistunut. En todellakaan pidä siitä, että joku koira tulee nopeasti kohti tai muuten hyvin lähelle. Siksi ei myöskään koirallinen nainen kiinnosta. Varsinkaan, jos tuommoisia viisauksia laskettelee suustaan ulos !
        Vai luuseri !!!! Ei P...kele !!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      21
      3307
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2681
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      208
      2212
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1698
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1509
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1461
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1379
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1201
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1174
    Aihe