Niinkuin kaikki muutkin miehet/pojat.
Minä oon ollut erilainen aina .
Psyko8ttinen .
Mutta mä oon tottunut siihen ettei mulla ole ystäviä.
En vain tule ikäisteni kanssa juttuun.
Jos minä koitan puhua jollekkin, vaikka miehellekkin niin minua ei uskota.
En halua olla sillätavalla ikävä ketään kohtaan mutta viha mikä minussa on ,ei ole itseaiheutettua.
Joskus olen lempeä ,joskus ,vaikkakin nykyään vähemmän noita.
Mulla on omat päiväni milloin liikun missäkin mutta joskus sekin on sattumanvaraista jos aikani on jonnekkin oikea.
Aika kiero 8len myös.
Jos nyt joskus toivoisinkin että löytäisin sinut niin se on turhoo koska ,,,,,olet erinäköinen ja kokoinen milloin missäkin ,ei sinuakaan kiinni saa...
Mutta pääasiassa koitan olla kotona , nuidenkin syiden takia ja sen takia että en vain kestä puhetta joka ei ole aitoa .
Ymmärrätkö ,olen kiero ja minulla on pimeät juuret.
Älä lyö silti korville vaikka inhoatkin minua.
Tiedän että haukut minua vaikka miksi....
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä oikein yrität maalittaa tälläisen kirjoituksen taakse? Täyttä soopaa.
- Anonyymi
puuhh..huuuhh soopaaa....
- Anonyymi
Jep. Onpa sillä kehittävä elämä länkyttää toisiksi tekeytyen tällaista skeidaa.
- Anonyymi
No on joo.....
- Anonyymi
En hauku naista.....
- Anonyymi
Ei varmaan kannata enää..
...
Iso Vee
Per Ver
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791