Palstalta naisen. Arvaatteko kuka olen ja kenet pokaan?
Huomenna pokaan
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet FHL-köntys joka yrittää pokata Jazulin.
AsianVierestä- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Näää, Jazuli ei ole pokattavissa. Turha vaiva. Next.
Lillis pokaa Jazulin.
Asian Vierestä - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Älä unta näe, äläkä höpötä.
Next?:)
Asian Vierestä Anonyymi kirjoitti:
Next?:)
Asian VierestäEiköhän tämä jo riitä. :D
Tässäkin oli jo liikaa yritystä.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Älä unta näe, äläkä höpötä.
On se mahdollista kun Jiimen joutui friendzonelle 😉
Anonyymi kirjoitti:
On se mahdollista kun Jiimen joutui friendzonelle 😉
Noniin, nyt loppu leikki sanoi Nileen Heikki.
- Anonyymi
Arvaan, että yrität pokata minut?
- Anonyymi
Joo, mutta kuka olen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta kuka olen?
Jiimen.
- Anonyymi
Ettekö te vieläkään ymmärrä, ettei naisia pokata tai isketä. Ne tulevat luoksenne, kun olette omia ihastuttavia itsejänne.
Henkilö joka on leikkisä pokaa sen henkilön jonka kanssa ollut paljon tekemisessä.🤔
- Anonyymi
Joku on ollut näköjään taas terapian tarpeessa ja kirjoitellut nimimerkilläni.
Tuollaisen ihmisen kannattaisi hakeutua hoitoon monesta eri syystä.
AsianVierestä- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ihmettelinkin asiaa, ei ole sinun tapaista.
Ei paljon kiinnosta kuka pokaa ja kenet.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljon kiinnosta kuka pokaa ja kenet.
AsianVierestäTänään oli surullinen päivä monelle Norjassa. Onneksi Suomen maaperä on vahvempaa eikä maaperä katoa talojen alta. Aivan karsea aloitus tuossa kylässä vuodelle 2021.
Ilmasto lämpenee ja maaperä liikkuu tai jotain.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljon kiinnosta kuka pokaa ja kenet.
AsianVierestäSietämätöntä kun minusta ei puhuta tarpeeksi.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sietämätöntä kun minusta ei puhuta tarpeeksi.
AsianVierestäLopetahan jo ettei mene liian syvälle sieluun tuo toisten nimimerkillä kirjoittelu. Ymmärrät kai minkä analyysin psyhologian ammattilaiset tuolle käyttäytymiselle antavat?
Menisitkö juttelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa ennen kuin on liian myöhäistä.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetahan jo ettei mene liian syvälle sieluun tuo toisten nimimerkillä kirjoittelu. Ymmärrät kai minkä analyysin psyhologian ammattilaiset tuolle käyttäytymiselle antavat?
Menisitkö juttelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa ennen kuin on liian myöhäistä.
AsianVierestäMikähän Vuorelan peikko siellä taas kiusaa?
Anonyymi kirjoitti:
Tänään oli surullinen päivä monelle Norjassa. Onneksi Suomen maaperä on vahvempaa eikä maaperä katoa talojen alta. Aivan karsea aloitus tuossa kylässä vuodelle 2021.
Ilmasto lämpenee ja maaperä liikkuu tai jotain.
AsianVierestäLuin siitä vasta nyt kyllä tuo maavyöry on ikävää. Oon joskus nähnyt samanlaista untakin. Maan vyöryä on myös suomessakin mutta ei tuollain talojen keskelle ole rotkoa tullut vieden taloja. On hyvin surullista.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Luin siitä vasta nyt kyllä tuo maavyöry on ikävää. Oon joskus nähnyt samanlaista untakin. Maan vyöryä on myös suomessakin mutta ei tuollain talojen keskelle ole rotkoa tullut vieden taloja. On hyvin surullista.
Suomi on turvallinen maa, joskus unohtuu miten ne perusasiat ovat jokaisella pääosin kunnossa. Ihmisten vaikeudet tulevatkin omista odotuksista itseään ja toisia ihmisiä kohtaan. Suurten ulkopuolisten ongelmien keskellä vasta huomaa miten elämässä kaikki olikin ihan hyvin.
Hyvää vuoden 2020 viimeistä päivää sinulle ja perheellesi.
Nyt on parempi mennä nukkumaan, jaksaa taas touhuta huomenna.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Suomi on turvallinen maa, joskus unohtuu miten ne perusasiat ovat jokaisella pääosin kunnossa. Ihmisten vaikeudet tulevatkin omista odotuksista itseään ja toisia ihmisiä kohtaan. Suurten ulkopuolisten ongelmien keskellä vasta huomaa miten elämässä kaikki olikin ihan hyvin.
Hyvää vuoden 2020 viimeistä päivää sinulle ja perheellesi.
Nyt on parempi mennä nukkumaan, jaksaa taas touhuta huomenna.
AsianVierestäHyvää uuden vuoden odotusta teidänkin perheelle.
Minulla kyllä tuntuu lähenevän synnytys limatulppaa on tullut ja luimutusta ollut ala vatsalla. En vaan tiedä koska syntyy mutta kipuja ei ole ollut.
- Anonyymi
No niin, huominen on saapunut.
Odotamme innolla, minkälaista sutinaa nähdään. - Anonyymi
Asianvierestä ukko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402