Huomenna pokaan

Anonyymi

Palstalta naisen. Arvaatteko kuka olen ja kenet pokaan?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet FHL-köntys joka yrittää pokata Jazulin.

      AsianVierestä

      • Näää, Jazuli ei ole pokattavissa. Turha vaiva. Next.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Näää, Jazuli ei ole pokattavissa. Turha vaiva. Next.

        Lillis pokaa Jazulin.

        Asian Vierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lillis pokaa Jazulin.

        Asian Vierestä

        Älä unta näe, äläkä höpötä.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Älä unta näe, äläkä höpötä.

        Next?:)

        Asian Vierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Next?:)

        Asian Vierestä

        Eiköhän tämä jo riitä. :D

        Tässäkin oli jo liikaa yritystä.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Älä unta näe, äläkä höpötä.

        On se mahdollista kun Jiimen joutui friendzonelle 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se mahdollista kun Jiimen joutui friendzonelle 😉

        Noniin, nyt loppu leikki sanoi Nileen Heikki.


    • Anonyymi

      Arvaan, että yrität pokata minut?

      • Anonyymi

        Joo, mutta kuka olen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta kuka olen?

        Jiimen.


    • Anonyymi

      Ettekö te vieläkään ymmärrä, ettei naisia pokata tai isketä. Ne tulevat luoksenne, kun olette omia ihastuttavia itsejänne.

    • Henkilö joka on leikkisä pokaa sen henkilön jonka kanssa ollut paljon tekemisessä.🤔

    • Anonyymi

      Joku on ollut näköjään taas terapian tarpeessa ja kirjoitellut nimimerkilläni.
      Tuollaisen ihmisen kannattaisi hakeutua hoitoon monesta eri syystä.

      AsianVierestä

      • Ihmettelinkin asiaa, ei ole sinun tapaista.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ihmettelinkin asiaa, ei ole sinun tapaista.

        Ei paljon kiinnosta kuka pokaa ja kenet.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljon kiinnosta kuka pokaa ja kenet.

        AsianVierestä

        Tänään oli surullinen päivä monelle Norjassa. Onneksi Suomen maaperä on vahvempaa eikä maaperä katoa talojen alta. Aivan karsea aloitus tuossa kylässä vuodelle 2021.
        Ilmasto lämpenee ja maaperä liikkuu tai jotain.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljon kiinnosta kuka pokaa ja kenet.

        AsianVierestä

        Sietämätöntä kun minusta ei puhuta tarpeeksi.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sietämätöntä kun minusta ei puhuta tarpeeksi.

        AsianVierestä

        Lopetahan jo ettei mene liian syvälle sieluun tuo toisten nimimerkillä kirjoittelu. Ymmärrät kai minkä analyysin psyhologian ammattilaiset tuolle käyttäytymiselle antavat?
        Menisitkö juttelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa ennen kuin on liian myöhäistä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetahan jo ettei mene liian syvälle sieluun tuo toisten nimimerkillä kirjoittelu. Ymmärrät kai minkä analyysin psyhologian ammattilaiset tuolle käyttäytymiselle antavat?
        Menisitkö juttelemaan jonkun ammattiauttajan kanssa ennen kuin on liian myöhäistä.

        AsianVierestä

        Mikähän Vuorelan peikko siellä taas kiusaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli surullinen päivä monelle Norjassa. Onneksi Suomen maaperä on vahvempaa eikä maaperä katoa talojen alta. Aivan karsea aloitus tuossa kylässä vuodelle 2021.
        Ilmasto lämpenee ja maaperä liikkuu tai jotain.

        AsianVierestä

        Luin siitä vasta nyt kyllä tuo maavyöry on ikävää. Oon joskus nähnyt samanlaista untakin. Maan vyöryä on myös suomessakin mutta ei tuollain talojen keskelle ole rotkoa tullut vieden taloja. On hyvin surullista.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Luin siitä vasta nyt kyllä tuo maavyöry on ikävää. Oon joskus nähnyt samanlaista untakin. Maan vyöryä on myös suomessakin mutta ei tuollain talojen keskelle ole rotkoa tullut vieden taloja. On hyvin surullista.

        Suomi on turvallinen maa, joskus unohtuu miten ne perusasiat ovat jokaisella pääosin kunnossa. Ihmisten vaikeudet tulevatkin omista odotuksista itseään ja toisia ihmisiä kohtaan. Suurten ulkopuolisten ongelmien keskellä vasta huomaa miten elämässä kaikki olikin ihan hyvin.
        Hyvää vuoden 2020 viimeistä päivää sinulle ja perheellesi.
        Nyt on parempi mennä nukkumaan, jaksaa taas touhuta huomenna.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on turvallinen maa, joskus unohtuu miten ne perusasiat ovat jokaisella pääosin kunnossa. Ihmisten vaikeudet tulevatkin omista odotuksista itseään ja toisia ihmisiä kohtaan. Suurten ulkopuolisten ongelmien keskellä vasta huomaa miten elämässä kaikki olikin ihan hyvin.
        Hyvää vuoden 2020 viimeistä päivää sinulle ja perheellesi.
        Nyt on parempi mennä nukkumaan, jaksaa taas touhuta huomenna.

        AsianVierestä

        Hyvää uuden vuoden odotusta teidänkin perheelle.

        Minulla kyllä tuntuu lähenevän synnytys limatulppaa on tullut ja luimutusta ollut ala vatsalla. En vaan tiedä koska syntyy mutta kipuja ei ole ollut.


    • Anonyymi

      No niin, huominen on saapunut.
      Odotamme innolla, minkälaista sutinaa nähdään.

    • Anonyymi

      Asianvierestä ukko?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe