Aihe

Vahva, mutta silti heikko..

Anonyymi

Olen 56v nainen, pitkässä parisuhteessa oleva.... Mutta olen epäilevä, olenko onnellinen.. Ollut naimisissa ja suhteissa.. Kaikessa tuntuu, että jotakin puuttuu. Toistan vanhaa kaavaa, elän täyttääkseni mieheni toiveet, itse jään paitsi kaikesta, olen kuin miehen vaimo, äiti, pappi, psykologi, rakastaja ym, ym.. Mikä minä olen oikeasti??? Kaipaan rakkautta, sitä että saisin joskus olla se heikko osapuoli, en aina se, joka jaksaa, onnistuu, voittaa vaikeudet... En enää jaksa olla vahva... Haluaisin joskus käpertyä kainaloon ja itkeä kaiken suruni pois ja saada tukea ilman arvostelua.. Olen miettinyt, onko kohtaloni vain yrittää jaksaa auttaa muita, vaikka oikeasti tunnen hukkuvani toisten murheisiin.. Olen koko elämäni elänyt toisten puolesta, toisia tukien ja auttaen, enää ei voimat tahdo riittää.. Olen lopussa..

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaksamista.. Olet helmi..

• Anonyymi

Nyt kannattaa alkaa miettimään mitä sinä haluat ja tarvitset. Kenenkään ei tarvitse uhrata elämäänsä tai halujaan muiden vuoksi.

• Anonyymi

Mietin jopa sitä, olisiko suhde naiseen vaihtoehto... Mutta naisilla lienee samoja piirteitä.. Joten onko ongelma minussa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin jopa sitä, olisiko suhde naiseen vaihtoehto... Mutta naisilla lienee samoja piirteitä.. Joten onko ongelma minussa...

Myös se voisi olla vaihtoehto. älä kuitenkaan suuntaa katsettasi minuun, vaikka juuri minä pyysinkin ajattelemaan vaihteeksi itseäsi. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      332
      21794
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      337
      6171
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      362
      4143