Tyhmä kysymys varmaan?

Anonyymi

Olen parisuhteessa ja melko ujo. Nainen tulee usein istumaan hajareisin rinnan päälle kun keskustellaan. Kiihotun siitä. Onko normaalia?

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinänsä normaalia juu. Vallan hakua myös naiselta.

    • Anonyymi

      Jos perussuomalainen, niin saattaa olla vallan hakua naisen osalta. Jos ulkomaista alkuperää, niin saattaa herätellä sinua sänkymatsiin.

      Itse aina keksin mitä kummallisimpia konsteja jotta pääsen nuuhkimaan pillua vaikka vain salaa. Jos nainen tulisi noin lähelle, niin todennäköisesti en välittäisi paskan vertaa haluaako hän valtaa, vai mitä jos vain saisin tilaisuuden nauttia tuoksuista ja kiihottua.

    • Anonyymi

      Se on ihan ok että kiihottuu, voi olla myös tuo vallan hakukin mielessä, jos heti suhtee alussa noin tekee? Kokeile torjua pari kertaa ja seuraa miten reagoi siihen?

    • Anonyymi

      Ihan on normaalia. Olen suhteessa ehdottomasti pomo ja voin olla sängyssäkin viejä, mutta on kiihottavaa, jos nainen on seksuaalisesti dominoiva ja pitää tiettyä virettä yllä tuollaisin keinoin. Yksi ex-tyttöystävistä oli pienikokoinen, siro ja monta vuotta nuorempi, mutta hyvin dominoiva, se oli aivan mahtavaa.

    • Anonyymi

      Voi voi. Kiihottua voi vaikka mistä! Niin kauan kun ketään ei vahingoiteta eikä tehdä mitään jota toinen ei halua, asia on täysin ok. Sinun ei tarvitse kysyä keneltäkään ulkopuoliselta lupaa, asia koskee vain teitä kahta.
      Turha jännitys pois ja toteuttakaa itseänne turvallisissa ja toisen huomioon ottavissa rajoissa!

      -nainen-

    • Anonyymi

      Ihanaa.

    • Anonyymi

      On ihan ok.
      Te kaksi luotte parisuhteenne, oli se minkälainen hyvänsä. Vallan näyttöön en ota kantaa, koska se on teidän asianne.

    • Anonyymi

      Kun vaimoska oli nuori tuli usein mun päälle istuu hajareisin kun makoilin, oli sit mielessä seksi tai jokin muu.

    • Anonyymi

      Miksi ei olisi normaalia? Eiköhän nainenkin innostuisi, jos alkaisit hyväilemään hänen reisiään ja aina vaan ylempää... ;)

      • Anonyymi

        Annatko mulle rakas. Mä lupaan nussia sinua oikein kunnolla ja paljon ja olet niin kostea kun kosketan sinua niin mä oikeesti tiedän että jos suutelen sinua niin sä oikeasti kostut jo siitä nii paljon ja haluat etten jätä vain pelkkään yhteen suudelmaan vaan haluat että mä kosketan sua muualtakin ja suutelen sinua joku paikkaan ja haluat että otan sut oikein kiihkeästi ja rakastelen sinua intohimoisesti ja haluat tuntea kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka paljon haluan olla sun kanssa. Mä rakastan sua oikeasti paljon ja haluisin sen näyttää sulle niissä hetkissä kuinka paljon haluan olla sun kanssa ja kuinka tosissani olen siitä ettei muut kiinnosta minua ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko mulle rakas. Mä lupaan nussia sinua oikein kunnolla ja paljon ja olet niin kostea kun kosketan sinua niin mä oikeesti tiedän että jos suutelen sinua niin sä oikeasti kostut jo siitä nii paljon ja haluat etten jätä vain pelkkään yhteen suudelmaan vaan haluat että mä kosketan sua muualtakin ja suutelen sinua joku paikkaan ja haluat että otan sut oikein kiihkeästi ja rakastelen sinua intohimoisesti ja haluat tuntea kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka paljon haluan olla sun kanssa. Mä rakastan sua oikeasti paljon ja haluisin sen näyttää sulle niissä hetkissä kuinka paljon haluan olla sun kanssa ja kuinka tosissani olen siitä ettei muut kiinnosta minua ollenkaan.

        Voi ihana, susta tulee hyvä mies jollekin!


    • Anonyymi

      Minulla seisoo kun vähän pussaillaan avovaimon kanssa. Ihan normia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe