Kokemuksia uudesta vuodesta

Anonyymi

Parhaita kokemuksia on ollut kun olen mennyt yökerhoon uutena vuotena ja saanut naista. Pari vuotta sitten yökerhossa nainen tuli pyytää tanssimaan ja nainen sitten teki aloitteen suutelemalla tanssilattialla ja sen jälkeen oltiinki jo taxissa menossa naisen luokse seksiä harrastamaan. Naiset hakee miestä yökerhosta joten menkää yökerhoon.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuoden 2000 millenium-ilotulitus.. 🤷‍♂️

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi tavata naisia.

t. viinamies

• No, viime uutenavuotena sain ja join. Tällä kertaa en saane enkä saa juoda.

• 1999 tuli harrastettua seksiä. Nyt vain odotellaan lapsenlapsia.

• Anonyymi

Eli lihallisia kokemuksia vaan. Monta jäi jälkeenkin.

• Anonyymi

Uutena vuotena olen naisia saanut baarista mutta enää en baareissa ole käynyt moneen vuoteen. Nyt varmaan saisi helpommin koska naiset on yksinäisiä koron aikana ollut

• Anonyymi

Viinaa juomalla naisiin tutustuu. Isät ja äitinne tutustui viinaa juomalla baarissa ja sitten tekivät teidät.

t viinamies

• Anonyymi

Sää oot aina vaan yhtä pöljä - mä en kestä!

• Anonyymi

Viime uusi vuosi oli elämäni kamalin, lauma pahoja ihmisiä tuhosi elämäni ja jakoivat pitkään nöyryyttämisestäni kuvia ja kaikkea paskaa omissa salaisissa ryhmissään. En tiedä edes moniako kymmeniä oli mukana, oliko yhteiskumppaneita työelämästä ym kiusallisia kontakteja mukana. Olen saanut niin kummallisia katseita osakseni etten ole kyennyt enää samoihin työtehtäviin kun en tiedä ketkä kaikki ovat olleet mukana. Koko yksityisyyteni on tuhottu ja haluaisin vaihtaa nimeni ettei kukaan voisi mua enää sormella osoitella.
      Jos tietäisin kaiken, voi olla etten kestäisi sitä ja päättäisin päiväni. Joka aamu ja ilta on viime uusi vuosi ekana mielessäni ja voin pahoin niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
      Pahimmalta tuntuu että rakkain ihminen järjesti koko paskan ja juonitteli minua vastaan vielä sen jälkeen pitkään vaikka lupasi moneen kertaan maineeni korjata. Nyt on kaikki menetetty.
      Onneksi tästä uudesta vuodesta tuli paljon parempi kun ei voi kukaan enää satuttaa mua kun en enää luota keneenkään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3386
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3176
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3014
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      70
      2938
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2881
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2658
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2470
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2341
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2195
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1953
    Aihe