Aihe

Kokemuksia uudesta vuodesta

Anonyymi

Parhaita kokemuksia on ollut kun olen mennyt yökerhoon uutena vuotena ja saanut naista. Pari vuotta sitten yökerhossa nainen tuli pyytää tanssimaan ja nainen sitten teki aloitteen suutelemalla tanssilattialla ja sen jälkeen oltiinki jo taxissa menossa naisen luokse seksiä harrastamaan. Naiset hakee miestä yökerhosta joten menkää yökerhoon.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuoden 2000 millenium-ilotulitus.. 🤷‍♂️

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi tavata naisia.

t. viinamies

• No, viime uutenavuotena sain ja join. Tällä kertaa en saane enkä saa juoda.

• 1999 tuli harrastettua seksiä. Nyt vain odotellaan lapsenlapsia.

• Anonyymi

Eli lihallisia kokemuksia vaan. Monta jäi jälkeenkin.

• Anonyymi

Uutena vuotena olen naisia saanut baarista mutta enää en baareissa ole käynyt moneen vuoteen. Nyt varmaan saisi helpommin koska naiset on yksinäisiä koron aikana ollut

• Anonyymi

Viinaa juomalla naisiin tutustuu. Isät ja äitinne tutustui viinaa juomalla baarissa ja sitten tekivät teidät.

t viinamies

• Anonyymi

Sää oot aina vaan yhtä pöljä - mä en kestä!

• Anonyymi

Viime uusi vuosi oli elämäni kamalin, lauma pahoja ihmisiä tuhosi elämäni ja jakoivat pitkään nöyryyttämisestäni kuvia ja kaikkea paskaa omissa salaisissa ryhmissään. En tiedä edes moniako kymmeniä oli mukana, oliko yhteiskumppaneita työelämästä ym kiusallisia kontakteja mukana. Olen saanut niin kummallisia katseita osakseni etten ole kyennyt enää samoihin työtehtäviin kun en tiedä ketkä kaikki ovat olleet mukana. Koko yksityisyyteni on tuhottu ja haluaisin vaihtaa nimeni ettei kukaan voisi mua enää sormella osoitella.
      Jos tietäisin kaiken, voi olla etten kestäisi sitä ja päättäisin päiväni. Joka aamu ja ilta on viime uusi vuosi ekana mielessäni ja voin pahoin niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
      Pahimmalta tuntuu että rakkain ihminen järjesti koko paskan ja juonitteli minua vastaan vielä sen jälkeen pitkään vaikka lupasi moneen kertaan maineeni korjata. Nyt on kaikki menetetty.
      Onneksi tästä uudesta vuodesta tuli paljon parempi kun ei voi kukaan enää satuttaa mua kun en enää luota keneenkään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      19150
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      318
      5528
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      2960
    4. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      249
      2878