Aihe

Exä haluaa olla kaveri?

Anonyymi

Erottiin exän kanssa noin 1kk sitten. Erosimme exän takia. Hän tuntui että halusi omaa tilaa ja omaa rauhaa. Kumminki hänen toivostaan juttelemme tilanteesta uudestaan sittenkun ”molemmat ovat valmiina”. Mitä pitäisi ajatella tuosta. Erosta ylipääseminen on todella vaikeaa ja rankkaa kun elää pieni toivonkipinä.

Exä erotessaan vielä halusi olla kaveri. Kysyin miksi. Hän vastasi että oot mukava tyyppi ja haluaa viettää mun kanssa aikaa vielä.

Mitä mun pitäisi ajatella noista molemmista. Itse henkilökohtaisesti en pysty olemaan ystävä/kaveri kun erosta on noin vähän aikaa. Joten laitoin välimme ainakin hetkeksi täysin poikki.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla yks exä käyttäytyi pitkälti samoin. Otin oikeestaan melkein loukkauksena, että hän ois tosta vaan pystynyt vaihtamaan kaverimoodiin kun itse olin suhteessa sillä mielellä että loppuelämän juttu...Tuli olo ettei hän koskaan tainnut rakastaa siten kuin minä, eikä ajatellut suhteesta samoin.
      Ilmoitin etten halua olla tekemisissä just surutyön ja ylipääsemisen takia. Kai elämä meidät joskus yhteen tuo ja kavereiksi, jos siltä tuntuu. Itselle ei kyllä ole tarvetta olla sen kummempi kaveri hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      215
      14501
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13382
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8927
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6398
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      230
      3711