Exä haluaa olla kaveri?

Anonyymi

Erottiin exän kanssa noin 1kk sitten. Erosimme exän takia. Hän tuntui että halusi omaa tilaa ja omaa rauhaa. Kumminki hänen toivostaan juttelemme tilanteesta uudestaan sittenkun ”molemmat ovat valmiina”. Mitä pitäisi ajatella tuosta. Erosta ylipääseminen on todella vaikeaa ja rankkaa kun elää pieni toivonkipinä.

Exä erotessaan vielä halusi olla kaveri. Kysyin miksi. Hän vastasi että oot mukava tyyppi ja haluaa viettää mun kanssa aikaa vielä.

Mitä mun pitäisi ajatella noista molemmista. Itse henkilökohtaisesti en pysty olemaan ystävä/kaveri kun erosta on noin vähän aikaa. Joten laitoin välimme ainakin hetkeksi täysin poikki.

4

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla yks exä käyttäytyi pitkälti samoin. Otin oikeestaan melkein loukkauksena, että hän ois tosta vaan pystynyt vaihtamaan kaverimoodiin kun itse olin suhteessa sillä mielellä että loppuelämän juttu...Tuli olo ettei hän koskaan tainnut rakastaa siten kuin minä, eikä ajatellut suhteesta samoin.
      Ilmoitin etten halua olla tekemisissä just surutyön ja ylipääsemisen takia. Kai elämä meidät joskus yhteen tuo ja kavereiksi, jos siltä tuntuu. Itselle ei kyllä ole tarvetta olla sen kummempi kaveri hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Halua pitää sinut hätävarana. ystävydellä ei mitän tekemstä.Jos hänellä nykyisen suhten kansa menen poikki.Olet varma saalis tutkin.Ei tarvii sitä yhden yhön suhdeta hakee paarista kun sinä käyt hyvin,jos ei muita,on fakta!

    • Oikein teit, 100%:sen oikein, onnittelen lämpimästi! Siinä missä exäsi erosi kun kaipasi omaa tilaa ja rauhaansa, niin nyt eron tuskissa myös sinä tarvitset sitä, aikaa koota itsesi ja katsoa tulevaisuuteen, miettiä mitä seuraavaksi haluat elämääsi.

      Exäsi saattaa ihan oikeasti haluta olla kaverisi ja, no, olla lähelläsi senkin varalta, että jos ystävyytenne osoittautuu sittenkin joksikin suuremmaksi. Luultavasti exäsi hapuilee sen suhteen, mitä haluaisi, eikä ole oikein varma haluaako ja kykeneekö sitoutumaan vielä tosissaan. Jos noin, niin ihan tervettä toimintaa häneltäkin, päästää sinut vapaaksi tekemään omat valintasi.

      Ja unohda suoraan tuo exäsi ajatus siitä, että jutellaan sitten kun "molemmat on valmiina". Se on mahdollisesti yksi häen tavotteistaan, mutta ei tietenkään sinun. Ero on ero, se siitä, ei ole mitään odotusaikaa siihen kun "molemmat on valmiina". Jos myöhemmin olette ystäviä ja asiat alkavat etenemään pidemmälle, niin se on oma lukunsa ja samalla myös täysin uusi suhde.

      Ota nyt huokaisutaukoa, opettele taas olemaan "vain" omillasi ja keksi tekemistä, mahdollisimman paljon tekemistä. Ja mikäli mahdollista, jos voimat riittävät, niin paljon yhteydenpitoa ystäviisi, mieluiten sellaisiin, jotka ymmärtävät tilannettasi.

    • Anonyymi

      Vanha mummo70.. sanonta on yleinen... mä täytän tänä vuonna 70 v mut en tunne enkä varsinkaan näytä siltä... kankea olen mut muuten kuin nuoret neitoset, olen hoikka, vaalea, iloinen, en hörsötä, mulla on miesfrendi 30 v mua nuorempi... ja hän sanoo mua omaksi ihanaksi rakkaakseen.
      enkä oikeastikaan ole mummo saati että näyttäisin mummolta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe