Huuhaa. oikein sormet syyhys, että pitkästä aikaa sain tään aamunavaukseni tehdä. Olen jo kyllä tunnin ollut valveilla, mutta en ihan viiden jälkeen vielä viitsinyt kirjoittaa. Hullunahan te mua sitten VIIMEISTÄÄN olisitte pitäneet :=))))
Ihana maanantai alkaa. Mutta kohta on se perjantai taas, joten ei hätää :=)))
Olipas kiva, kun Antzakin tuolla alhaalla näkyi huomenia toivottelevan :=))))
Toivon että Kipparikin tulis takaisin. Myös Doe ja SY, awerell, työn orja ja muut palstalta jonkin aikaa poissa olleet.
Saatais vähät kevätäksöniä aikaan.
Ei muuta kuin hyvät maanantaipäivät teille.
Ja tässä se tärkein eli hymyni taas tulee :=))))))))))))))))))))))))
Hyvää huomenta :=))))
60
1362
Vastaukset
- kippari
vaan sinulle myös:=)Ja tietysti kaikille muillekin mukaville ihmisille tänne huuhaa palstalle :=)
- ykstypy
Kippari kun sinäkin tulit. Nyt kiva lähteä töihin. Saadaan tää huuhaan elämä vähitellen järjestykseen :=))))
- kippari
ykstypy kirjoitti:
Kippari kun sinäkin tulit. Nyt kiva lähteä töihin. Saadaan tää huuhaan elämä vähitellen järjestykseen :=))))
tässä koitan lähtee sinne hommiin et hyvää työpäivää sinulle ja muille porukalle:=)
- quistis
Mun pyydettiin sanoo sulle terkkuja.Yks exneiti vain sua kaipaili;o)
- kippari
quistis kirjoitti:
vaan tulin kotiin tossa huilii ei jaksa nyt tehdä hommia:=)Vai kipparia on kaivattu onhan se kivaa kun viellä joku minuu kaipailee:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
vaan tulin kotiin tossa huilii ei jaksa nyt tehdä hommia:=)Vai kipparia on kaivattu onhan se kivaa kun viellä joku minuu kaipailee:=)))
et arvaakkaan:o))))
- kippari
quistis kirjoitti:
et arvaakkaan:o))))
sitä elämässä on välillä sellainen tunne ettei ole muita kuin rakas tytär ja hänen koira,mut onhan niitä muitakin kun vaan jaksaisi pitää yhteyttä:=)No täällä huuhaalla on paljon hyviä ihmisiä josta kippari pitää:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
sitä elämässä on välillä sellainen tunne ettei ole muita kuin rakas tytär ja hänen koira,mut onhan niitä muitakin kun vaan jaksaisi pitää yhteyttä:=)No täällä huuhaalla on paljon hyviä ihmisiä josta kippari pitää:=)))
välillä sama tunne...Mut on täällä kuule meitä jotka välittää..tiedäthän:o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
välillä sama tunne...Mut on täällä kuule meitä jotka välittää..tiedäthän:o)))
se kurja tunne,mut on niitä ihmisiä jotka välittää ja täällä huuhaalla on paljon hyviä ja mukavia ihmisiä:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
se kurja tunne,mut on niitä ihmisiä jotka välittää ja täällä huuhaalla on paljon hyviä ja mukavia ihmisiä:=)
tehnyt monta löytöä!!!Tätä piristystä mun elämäni kaipasikin:o)))Onks sulla huono fiilis??
- kippari
quistis kirjoitti:
tehnyt monta löytöä!!!Tätä piristystä mun elämäni kaipasikin:o)))Onks sulla huono fiilis??
et olet tehnyt löytöjä täällä:=))Silloin tulee itselle kiva fiilis kun on hyviä ystäviä:=)Ei mun fiiliksessä muuten mitään vikaa ole,mut toi vatsa kiusaa minuu kovasti,mut nyt kyllä hoidossa tulin juuri lääkäristä kotiin;=))
- quistis
kippari kirjoitti:
et olet tehnyt löytöjä täällä:=))Silloin tulee itselle kiva fiilis kun on hyviä ystäviä:=)Ei mun fiiliksessä muuten mitään vikaa ole,mut toi vatsa kiusaa minuu kovasti,mut nyt kyllä hoidossa tulin juuri lääkäristä kotiin;=))
Mulla on nyt pari vapaata.Ehtii rentoutua ja laittaa kotia kuntoon..viikon kokonaan töissä ja täällä kaaos!!!!Ylisöpökin täytti 20vee!!Mitenkä mahdollista,kun minäkin olen melkein ...
- kippari
quistis kirjoitti:
Mulla on nyt pari vapaata.Ehtii rentoutua ja laittaa kotia kuntoon..viikon kokonaan töissä ja täällä kaaos!!!!Ylisöpökin täytti 20vee!!Mitenkä mahdollista,kun minäkin olen melkein ...
kun on vapaata ehtii huilaa ja todella tehdä hommia kotosallakin;=))No sinulla on se söpö pikkusen vanhempi kuin minun söpö;=)Mut mehän itse ei tulla vanhoiksi ikinä ainakaan mieleltään eikös vaan???
- quistis
kippari kirjoitti:
kun on vapaata ehtii huilaa ja todella tehdä hommia kotosallakin;=))No sinulla on se söpö pikkusen vanhempi kuin minun söpö;=)Mut mehän itse ei tulla vanhoiksi ikinä ainakaan mieleltään eikös vaan???
kakaroita...Niin ollaankiin.Mun keskimmäinen täyttää kesäkuun alussa 17vee.Mä olen tehnyt ahkerasti lapsia;o)))Olisin vieläkin halunnu,mut lääkärit kielsivät;o( No hyvä niin..kun nyt ajattelee asiaa..
- kippari
quistis kirjoitti:
kakaroita...Niin ollaankiin.Mun keskimmäinen täyttää kesäkuun alussa 17vee.Mä olen tehnyt ahkerasti lapsia;o)))Olisin vieläkin halunnu,mut lääkärit kielsivät;o( No hyvä niin..kun nyt ajattelee asiaa..
olemme;=)Onhan noi lapset ihania,mut kiva sit kun kasvaa isoksi on itsellä aikaa tehdä omia juttuja:=))Mut niinhän ne lapset ovat ikuisesti omia lapsia vaikka olisi kuinka vanhoja:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
olemme;=)Onhan noi lapset ihania,mut kiva sit kun kasvaa isoksi on itsellä aikaa tehdä omia juttuja:=))Mut niinhän ne lapset ovat ikuisesti omia lapsia vaikka olisi kuinka vanhoja:=))
Rakkaita kiusanhenkiä..,kiusaavat mamia..eivät päästä koneelle...
- kippari
quistis kirjoitti:
Rakkaita kiusanhenkiä..,kiusaavat mamia..eivät päästä koneelle...
hyvä kun näitä koneita on monta täällä ei voi viedä kaikkia koneita et kipparikin pääsee linjoille:=))Mut nyt mä huilaan hetken,mut palataan asiaan ja hyvää päivänjatkoo sinulle siksi aikaa:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
hyvä kun näitä koneita on monta täällä ei voi viedä kaikkia koneita et kipparikin pääsee linjoille:=))Mut nyt mä huilaan hetken,mut palataan asiaan ja hyvää päivänjatkoo sinulle siksi aikaa:=)))
rauhassa.Mä olen ihan hiljaa:o)
- NeitiX
Mieletöntä..
Oot hengissä.. ;) - NeitiX
quistis kirjoitti:
En ihan viel exneiti..
Muutaman kuukauden päästä jos en mene puihin.. ;) - kippari
NeitiX kirjoitti:
Mieletöntä..
Oot hengissä.. ;)olen vaikka onkin toi vatsa taas ollut aika huonona;=))
- NeitiX
kippari kirjoitti:
olen vaikka onkin toi vatsa taas ollut aika huonona;=))
Mistä sinä siihen tupsahit ykskaks..
Luulin et oot nukkumassa..
Voi maailma ku täytyis alkaa touhuun jotain näkyvää..
Laitas velli tulelle jos vatta sekaisin.. ;} - kippari
NeitiX kirjoitti:
Mistä sinä siihen tupsahit ykskaks..
Luulin et oot nukkumassa..
Voi maailma ku täytyis alkaa touhuun jotain näkyvää..
Laitas velli tulelle jos vatta sekaisin.. ;}nukkumassa,mut pakko välillä koittaa olla ylhälläkin ja puuro olis kova sana nyt jos jaksaisi keitellä;=))
- NeitiX
kippari kirjoitti:
nukkumassa,mut pakko välillä koittaa olla ylhälläkin ja puuro olis kova sana nyt jos jaksaisi keitellä;=))
Äkkiä valmista..
Massu tykkää.. =) - kippari
NeitiX kirjoitti:
Äkkiä valmista..
Massu tykkää.. =)sitä laittaa tietysti pikku puurot popisemaan;=)
- NeitiX
kippari kirjoitti:
sitä laittaa tietysti pikku puurot popisemaan;=)
Mää touhuun sil aikaa..
näkyillään taas.. ;) - kippari
NeitiX kirjoitti:
Mää touhuun sil aikaa..
näkyillään taas.. ;)moikka:=))
kaikki "jonkin-aikaa-poissaolleet" takaisin: erittäin kannatettava ajatus!
Maanantaiaamuna, 11.04.2005 täällä jossakin, Suomessa:
MM, palstan "ties-mikä-lie" (hävettää vähän tuo tähti tuossa nimimerkin jälkeen, ihan tosi!).- marjuska
luulin,että se on piparkakku :))))
- yks typy evk
töista MM sulle vastata. Olet täällä palstalla sheriffi paikallaan :=))))
Ei mitään hävettävää. Me yritetään tästä lähin olla kilttejä ja pysyä täällä. Jo sinun takia se kannattaa. Äläkä sinä nyt vaan ala masennukseen vaipua. Hyvää alkanutta viikkoa :=))))) - Maybeline
Minusta olisi hyvin suotavaa sellainen ajatus että jonkin-aikaa-poissa-olleet Sheriffi kävisi noutamassa takaisin koti ovelta.Sitten minäkin voisin olla hetken pois täältä(tai eri nimim) kun sitten tulisit minnuu noutamaan täältä niin poies en piästäisi Sinnuu kyllä ihan het`!
Hienohan tuo piperkaakkukin on!Ei siin oo mittää vikkaa! - marjuska
Maybeline kirjoitti:
Minusta olisi hyvin suotavaa sellainen ajatus että jonkin-aikaa-poissa-olleet Sheriffi kävisi noutamassa takaisin koti ovelta.Sitten minäkin voisin olla hetken pois täältä(tai eri nimim) kun sitten tulisit minnuu noutamaan täältä niin poies en piästäisi Sinnuu kyllä ihan het`!
Hienohan tuo piperkaakkukin on!Ei siin oo mittää vikkaa!tulla syömään tuon piparin ja siinä menisi sefu samalla namm...:))
- Maybeline
marjuska kirjoitti:
tulla syömään tuon piparin ja siinä menisi sefu samalla namm...:))
Elä kuule muuta viserrä sisko hyvä!
- antza
....miul laiskasuonta vettää,sitäpaitsi vappaata
jokunen päivä. aherra Sie Typy,pittää jonkuu
töitäkkii tehä. Ain mie oon Siult sitä aamupussuu
varttunt,mut ei kuulu ei näy,miu pittää tulla hakemaa se.....))))) - Ben_Sjatkel
Oletkos ihan kunnossa?
- yks typy evk
elämäni sellaisessa. Miksi Ben edes kysyt tuollaista . Ei nyt pakko alkaa hommat :=)))))
- Maybeline
Miten iloinen olenkaan siitä että olet tullut takaisin!Ai Antzakin tuli?HYVÄ JUTTU!!!Teitä on kyllä ollut kova ikävä!
Kyl kyl-nyt laitetaan huuhaan asiat järjestykseen!Hyvää työpäivää Sinulle!!!- antza
...Maybe, mite Siul on aamu lähtent käyntiin??
mie täs aattelin alkaa kalakeiton valmistukseen,
tule laittamaa siihe sopivan suolan.....))))
sit miul vähä ternimaitoo,tien pannarin. sen jälkee sit,no sitä ei tiedä.....))))) - Maybeline
antza kirjoitti:
...Maybe, mite Siul on aamu lähtent käyntiin??
mie täs aattelin alkaa kalakeiton valmistukseen,
tule laittamaa siihe sopivan suolan.....))))
sit miul vähä ternimaitoo,tien pannarin. sen jälkee sit,no sitä ei tiedä.....)))))Voi että kyllähän mie tulisin ,ka` kyllähän mie tulisin!Mutta miun pittee laittoo kotonakin ruokaa...mitähän tekisin???Siis Jauheliha on kyseessä...Minun aamu lähti hyvin käyntiin,huomasin juuri että mun istutukset on lähtenyt hyvin itämään:kasvattelen täällä kuules ihan itse :basilikaa,persiljaa,rakuunaa ja sinilobeliaa,mustasilmäsusannaa ja moesiushuntua!!!Ja täytyy sanoa että en olis itsestäni uskonu-olen itsestäni aika ylpeä tällä hetkellä=DDDD...kuules Antza,mie oon siitäki enemmän ku iloinen että siekii tulit takaasin! Tuon sinulle siitä hyvästä kukkia sitten kun ne tuosta vähäsen kasvaa vielä!Sekä persiljaa sinne keiton sekaan!:DDDDDDDDDDDDDDD
- antza
..Siu hymyyn oon pihkassa,varopas,jos mie sin
lakkasoil eksyn,jos mie Typyn jossai mätttään
takan nään,et pääse karkuu,mie nopsajalkanen....))))) - quistis
hauska tavata taas:o))))Teitä onkin pajjon kyselty:o))))
- perskuti
Huomenta ja mukavaa päivänjatkoa!
- quistis
perskuti kirjoitti:
Huomenta ja mukavaa päivänjatkoa!
olit hukassa!!Samoin:o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
olit hukassa!!Samoin:o)))
Viikko muita kiireenoloista tekemistä, ja
perjantaista tähän aamupäivään saakka songin
verkkovika;((
En yleensäkään paljoa kirjoittele, kun tuo näppäimistö vähän vierastaa,=O))
Luen näitä huuhaa sivuja melko aktiivisesti,
tuntuu kuin olisi ystäviä enempi. - quistis
perskuti kirjoitti:
Viikko muita kiireenoloista tekemistä, ja
perjantaista tähän aamupäivään saakka songin
verkkovika;((
En yleensäkään paljoa kirjoittele, kun tuo näppäimistö vähän vierastaa,=O))
Luen näitä huuhaa sivuja melko aktiivisesti,
tuntuu kuin olisi ystäviä enempi.onkin ystäviä:o)))Välillä naurattaa ja välil itkettää:o)
- perskuti
quistis kirjoitti:
onkin ystäviä:o)))Välillä naurattaa ja välil itkettää:o)
Tuntuu joskus kuin olisi vähän niinkuin salakuuntelija.
Vastapuolen näkymättömyys taitaa lisätä mielikuvitusta?
Toisinaan tulee surulliseksi, mutta yleensä iloiseksi;=))
Onhan se mukavaa kun alkaa olemaan kertojat ja lukijat koolla! - quistis
perskuti kirjoitti:
Tuntuu joskus kuin olisi vähän niinkuin salakuuntelija.
Vastapuolen näkymättömyys taitaa lisätä mielikuvitusta?
Toisinaan tulee surulliseksi, mutta yleensä iloiseksi;=))
Onhan se mukavaa kun alkaa olemaan kertojat ja lukijat koolla!Mielikuvitus on vain rikaus ja lisämauste arjen harmaaseen;o))))))
- perskuta rallaa
quistis kirjoitti:
Mielikuvitus on vain rikaus ja lisämauste arjen harmaaseen;o))))))
Mielikuvat taitavat joskus olla kiinni tuosta päivän olotilasta? onneksi sekin on usemmiten plussan puolella.
Tulee joskus mielikuvia vääristä asioista ja
miksi ne ovat yllättävän usein miinusmerkkisiä?
Johtuisivatkohan väsymyksestä, vai väärin- ymmärretyksi tulemisesta? - quistis
perskuta rallaa kirjoitti:
Mielikuvat taitavat joskus olla kiinni tuosta päivän olotilasta? onneksi sekin on usemmiten plussan puolella.
Tulee joskus mielikuvia vääristä asioista ja
miksi ne ovat yllättävän usein miinusmerkkisiä?
Johtuisivatkohan väsymyksestä, vai väärin- ymmärretyksi tulemisesta?johtuvat..Epävarmuudesta,torjutuksi tulemisen pelosta...kaikesta tälläisestä nurjasta ajattelusta:o)
- perskuti
quistis kirjoitti:
johtuvat..Epävarmuudesta,torjutuksi tulemisen pelosta...kaikesta tälläisestä nurjasta ajattelusta:o)
Todellakin? Upeata mahtavaa edelleenkin!
Näistä kaikista pyrin eroon, tai jos jotain jättäis varalle, ettei tule höynäytetyksi:O)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Todellakin? Upeata mahtavaa edelleenkin!
Näistä kaikista pyrin eroon, tai jos jotain jättäis varalle, ettei tule höynäytetyksi:O))älä jätä!!!Mut heitä muut hemmettiin ja nauti:o)) Niin NAUTI:o))))
- perskuti
quistis kirjoitti:
älä jätä!!!Mut heitä muut hemmettiin ja nauti:o)) Niin NAUTI:o))))
Mietintämyssy melkein putos silmille;=O))
Niin, onhan elämä ainutkertaista, riippuu keneltä sitä kysyy.
Poistun lukemaan, mutta palaan huuhaalle. - quistis
perskuti kirjoitti:
Mietintämyssy melkein putos silmille;=O))
Niin, onhan elämä ainutkertaista, riippuu keneltä sitä kysyy.
Poistun lukemaan, mutta palaan huuhaalle.elämä on aina ainutkertaista!!!Ei aina niin helppoa tai hauskaa,mut kuka niin lupasikaan.Mä alan vasta nyt oivaltaa,et elämä ainutkertaisuudessaan on myös seikkailu...Sitä ei saisi missata:o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
elämä on aina ainutkertaista!!!Ei aina niin helppoa tai hauskaa,mut kuka niin lupasikaan.Mä alan vasta nyt oivaltaa,et elämä ainutkertaisuudessaan on myös seikkailu...Sitä ei saisi missata:o)))
Elämä kanssasi olisi varmaan mielenkiintoista, eikä välttämäti helppoa, mutta kuka onkaan sanonut, että elämä kanssasi pitäisi olla helppoa?
Elämässä,mielestäni tulee olla luottamus Häneen joka on lähinnä! Toivottavasti tunnet rinnassasi jotain?
Onnellisuus on kai mieliala? Tai matka jonnekin??
- Otso
huomenta kaikille! Vai syyhy typyllä sormissa? Sepäs ikävää.Toivottavasti se ei tartu näin koneiden välityksellä? Muista käydä lekurilla et saat syyhyn pois ja varo ettei tartu muualle. Ikävän näköistä,jos kokoajan rapsuttelet..........varpaita.
- sydänystävä
Vettä sataa ja koleaa on,mutta ystävät ja erityisesti eräs läheinen sellainen,saa päivän paistamaan :))
Toivoisinkin hänenkin, tulevan piipahtamaan täällä,ystävien joukossa.
Mukavaa jatkoa kaikille,piipahdan taas,kun ehdin :))- antza
...Sydänystävä. mie uskaltauvuin tulemaa viel
tänne. ethä Sie minnuu lopullisest suuttunt. ja Carmen...sanokaa jottai.... - sydänystävä
antza kirjoitti:
...Sydänystävä. mie uskaltauvuin tulemaa viel
tänne. ethä Sie minnuu lopullisest suuttunt. ja Carmen...sanokaa jottai....No en tietenkään ole suuttunut kenellekkään,itseeni vaan,siinä suhteessa,että eikö täältä voi olla poissa muutamaa päivää kauempaa.Ei näköjään voi,mutta mitäpä siitä.Eikun annetaan palaa vaan ;)))
- antza
sydänystävä kirjoitti:
No en tietenkään ole suuttunut kenellekkään,itseeni vaan,siinä suhteessa,että eikö täältä voi olla poissa muutamaa päivää kauempaa.Ei näköjään voi,mutta mitäpä siitä.Eikun annetaan palaa vaan ;)))
....Siulle. miul ei nyt oikee hyvin pyyhi,mut miekoitan taas ryhistäytyy. käyn Lindan vieree
löllölleen,enkä nouse ylös,ennenko mie oon taas
MIES. männöö par kolme päivää,sit mie Sinnuu
kiusaan taas....)))))))
- NeitiX
Olipas mukava nähä näitä "vanhoja partoja" pitkäst aikaa.. ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814482
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1214157Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀313475BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693241Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582567Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352552Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome592500- 1662470
Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682439Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432122