Nyt paukkuu

Anonyymi

Miksi ihmiset paukuttelee nyt?

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi kun on pääsiäinen.

• Ei pysty nukkumaan..😠

• Anonyymi

Kato Suomen peli vitoselta! 💪😄

• Anonyymi

Sinähän valvot ainakin viiteen aina. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän valvot ainakin viiteen aina. 😄

Nevö.. Heräsin kuitenkin aikaisin, kuten yleensäkin.

• Häädetään pahoja henkiä vähän japanilaiseen tyyliin.

Pysy poissa, Korona-kami! :D

• Täälläkin alkoi ilotulitus jo klo 23 ja siitä asti on jytissyt ja rätissyt, kai se kohta loppuu.

• Anonyymi

Puoli tuntia on sallittua aikaa vielä, 02:00 saakka. Mene itse ampumaan ja osallistut johonkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Puoli tuntia on sallittua aikaa vielä, 02:00 saakka. Mene itse ampumaan ja osallistut johonkin.

Mitäs mä ammun? Mihin pitäis osallistua ja miks?

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Niin. Lojuisiko mätisäkissään vai astuisiko ulos kun pandemiavuosi päättyy ja toivo herää? Isoja ongelmanratkaisuja toisille. Voimia.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Lojuisiko mätisäkissään vai astuisiko ulos kun pandemiavuosi päättyy ja toivo herää? Isoja ongelmanratkaisuja toisille. Voimia.

Lapsettomien on simppeliä hyppiä ympäri kyliä. Toista se on meillä joilla on huollettavia.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Lapsettomien on simppeliä hyppiä ympäri kyliä. Toista se on meillä joilla on huollettavia.

Niin. Miksi siis perheellinen on sinkku-palstalla? Ja toisaalta, miten perheellisellä riittäisi aikaa sualeen kun jälkikasvuaan pitää kasvattaa...

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Ympäri kyliä? :D :D Moro heinäpuntti.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Miksi siis perheellinen on sinkku-palstalla? Ja toisaalta, miten perheellisellä riittäisi aikaa sualeen kun jälkikasvuaan pitää kasvattaa...

Miksi täällä ei voisi olla perheellisenä ja kyllä ne lapset kasvaa, vaikkei niiden kantapäillä jatkuvasti kävele sössöttämässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ympäri kyliä? :D :D Moro heinäpuntti.

Moro moro nitro Niilo. :)

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Moro moro nitro Niilo. :)

Nukuta lapsiasi, heinäpuntti.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Komea jannu olet . 💘

• JanK kirjoitti:

Ammmuu huudat..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ammmuu huudat..

Heh, harmi kun ei tullut yöllä mieleen. Sormipyssy pystyyn ja ammuuu. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Komea jannu olet . 💘

Jos näin on, ei ollut tarkoitus olla. :)

• Anonyymi

Muijani perse on aika kaunis ja läpsyttelen sitä samalla kun katsotaan suomi kanada pelii.

• Anonyymi

Oli se hauskaa 30 rakettia ja muut paukut meni 40 minuutissa. Uusi vuosi on 2021 käynnistynyt.

• Anonyymi

Hei 200 patia puolessa minuutissa! Pane vuoden päästä paremmaksi. :D

• Anonyymi

Turun keskustassa kesti pauke jotain 25 minsaa puolen yön jälkeen eikä mitään sen jälkeen. Asun täällä ja hiljiasta on todella.

• Anonyymi

Turulainen hah, hunajat hyi.

• Joku voisi keksiä äänettömiä raketteja että me kunnon ihmiset saamme nukuttua.

Missä Joku taas on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      150
      10909
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5210
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2423
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2113
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1524
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1221
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      925
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      882
    Aihe