Miksi ihmiset paukuttelee nyt?
Nyt paukkuu
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kun on pääsiäinen.
Ei pysty nukkumaan..😠
- Anonyymi
Kato Suomen peli vitoselta! 💪😄
- Anonyymi
Sinähän valvot ainakin viiteen aina. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän valvot ainakin viiteen aina. 😄
Nevö.. Heräsin kuitenkin aikaisin, kuten yleensäkin.
Häädetään pahoja henkiä vähän japanilaiseen tyyliin.
Pysy poissa, Korona-kami! :DTäälläkin alkoi ilotulitus jo klo 23 ja siitä asti on jytissyt ja rätissyt, kai se kohta loppuu.
- Anonyymi
Puoli tuntia on sallittua aikaa vielä, 02:00 saakka. Mene itse ampumaan ja osallistut johonkin.
Anonyymi kirjoitti:
Puoli tuntia on sallittua aikaa vielä, 02:00 saakka. Mene itse ampumaan ja osallistut johonkin.
Mitäs mä ammun? Mihin pitäis osallistua ja miks?
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Niin. Lojuisiko mätisäkissään vai astuisiko ulos kun pandemiavuosi päättyy ja toivo herää? Isoja ongelmanratkaisuja toisille. Voimia.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Lojuisiko mätisäkissään vai astuisiko ulos kun pandemiavuosi päättyy ja toivo herää? Isoja ongelmanratkaisuja toisille. Voimia.
Lapsettomien on simppeliä hyppiä ympäri kyliä. Toista se on meillä joilla on huollettavia.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Lapsettomien on simppeliä hyppiä ympäri kyliä. Toista se on meillä joilla on huollettavia.
Niin. Miksi siis perheellinen on sinkku-palstalla? Ja toisaalta, miten perheellisellä riittäisi aikaa sualeen kun jälkikasvuaan pitää kasvattaa...
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ympäri kyliä? :D :D Moro heinäpuntti.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Miksi siis perheellinen on sinkku-palstalla? Ja toisaalta, miten perheellisellä riittäisi aikaa sualeen kun jälkikasvuaan pitää kasvattaa...
Miksi täällä ei voisi olla perheellisenä ja kyllä ne lapset kasvaa, vaikkei niiden kantapäillä jatkuvasti kävele sössöttämässä.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Moro moro nitro Niilo. :)
Nukuta lapsiasi, heinäpuntti.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Komea jannu olet . 💘
Wwuwuw kirjoitti:
Ammmuu huudat..
Heh, harmi kun ei tullut yöllä mieleen. Sormipyssy pystyyn ja ammuuu. :)
- Anonyymi
Muijani perse on aika kaunis ja läpsyttelen sitä samalla kun katsotaan suomi kanada pelii.
- Anonyymi
Oli se hauskaa 30 rakettia ja muut paukut meni 40 minuutissa. Uusi vuosi on 2021 käynnistynyt.
- Anonyymi
Hei 200 patia puolessa minuutissa! Pane vuoden päästä paremmaksi. :D
- Anonyymi
Turun keskustassa kesti pauke jotain 25 minsaa puolen yön jälkeen eikä mitään sen jälkeen. Asun täällä ja hiljiasta on todella.
- Anonyymi
Turulainen hah, hunajat hyi.
Joku voisi keksiä äänettömiä raketteja että me kunnon ihmiset saamme nukuttua.
Missä Joku taas on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855382Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin442173Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881740- 471596
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312