Miksi teille? Kuka kapaa maantietä kun yksityisautoilun suitsiminen alkaa nyt 2021?
Teille no kun siellä on monikko.
0Äänestä
Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niin, tiet on ihmisille eikä peltilaatikoille. Sinulla on kertomasi mukaan lapsia ja edes uudenvuodenyönä ei pitäisi äidilllä olla energiaa anonyymille palstalle.
Niin, tiet on ihmisille eikä peltilaatikoille. Sinulla on kertomasi mukaan lapsia ja edes uudenvuodenyönä ei pitäisi äidilllä olla energiaa anonyymille palstalle.
Jätä palsta sinkuille nyt 2021, kiitos.
Ai eikö sitten saat miettiä miten ihmeessä sitä äiti olisi jos ei puuhailisi miehensä kanssa öisin. Soo soo on nyt vähän outo katsomus sinulla, miten kummassa olet noin kamala ihminen?
Joten jätä ihan itse muut rauhaa katkeroituneena ihmisenä kun sinkuissa on ystäviäkin.
Joten viha palsta on toisella palstalla Voit käydä tuohon aloitukseen juoksemassa katkeruutesi.
Ai eikö sitten saat miettiä miten ihmeessä sitä äiti olisi jos ei puuhailisi miehensä kanssa öisin. Soo soo on nyt vähän outo katsomus sinulla, miten kummassa olet noin kamala ihminen?
Tiet on kulkuvälineille ja teillä kulkee pääosin ihmiset, ei peltilaatikot. :D
0Äänestä
Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Joten jätä ihan itse muut rauhaa katkeroituneena ihmisenä kun sinkuissa on ystäviäkin.
Lastesi pitäisi olla elämäsi pääasia, kutsun kohta lastensuojelun paikalla jos tyylisi ei muutu.
Lastesi pitäisi olla elämäsi pääasia, kutsun kohta lastensuojelun paikalla jos tyylisi ei muutu.
Niinpä ne on mutta mustamaalauksesi kuuluu poliisille.
Eipä se muutu lastesuojelu uhkaukset ei tässä auta asiaa päinvastoin emme ole niiden kanssa missään tekemisessä enää koska meillä perhe-elämä kuin kuuluu olla joita monella perheellä ei ole lapset saa tukea kuntoutusta kuin kuuluu.
Ja mitäs vielä hoidan ihan itse kotona nämä pienet. Joten kerroppas minullekin missä lapseni kärsivät? Kun tiedät. Ainiin meidän kaksi vuotias osaa laskea 10 eikö olekkin hienoa. Niin juu mutta mitä sinä osaat tehdä niin juu syytellä mustamaalata. Kirjaimellisesti kertoo sinusta enemmän.
Miksi minun pitäisi vaan kehua sinulle mitä lapseni jo osaavat?
Täti lopetti vain asiakkuudeen vaikka toin huolen esiin. Täytyy yrittää hakea kuntoutusta koululääkärin kautta jospa myöntäisi kun johtavan kuntouttavan kanssa se on kuitenkin helpompaa kun on ohjaaja asiassa mukana mitä pitäisi osata ja miten pitäisi tukea ja kuntouttaa. Eikä minun vain arvailla.
Joten noin lastesuojelu jutut mistäkin tulleet voidaan pitää ihan mustamaalauksena.
Onko sinun elämä sitten netissä? Kerkeetkö edes vessassa käymään? Tai syömään? tai noh vaikka jotain muuta vertaa siihen siitten ei katso minulla ole tietokonetta käytössä ja tähän lisäksi mieskin haaveilee että alkaisin opiskeleen nyt keväällä virallisesti.
No joo itse en koe olevani noin valmis vaikka koin olevani aiemmin se pelko on vaan niin suurta enkä halu lapsia mihinkään päiväkotiin kituamaan.
Eikä siitäkään päiväkodista mitään puhetta ollut mutta ainakin mies on viemässä minua naimisiin ainakin tinakin kertoi hänelle sen että olemme kaksi siinä tinassaan. Ihme että noikin paljon tykkää minusta.
0Äänestä
Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eikä siitäkään päiväkodista mitään puhetta ollut mutta ainakin mies on viemässä minua naimisiin ainakin tinakin kertoi hänelle sen että olemme kaksi siinä tinassaan. Ihme että noikin paljon tykkää minusta.
Sitten vaan miestä kosimaan, jos naimisiin mielit 😄 Hyvä aloitus uudelle vuodelle!
Kiitos kiitos myös terveyttä ja vaurautta teillekin. 🥰
0Äänestä
Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Hyvä. 🥰 Tervettä ilmaa ihmisille bulevardien myötä. Tiet ja väylät ihmisille eikä autoille. 🥰
0Äänestä
Anonyymi
Mitä hyvää on vuodessa 2021 paltalaisille. Tuskin on mitään koska palstalaiset vaan palstailee eivätkä yritä edes kumppania etsiä. Ovat vaan kotona, eivät ole edes kauniita tai komeita joten eivät saa kumppania. Eivät ole sosiaalisia eivätkä tapaa ihmisiä. Ei ole siis mitään hyvää palstalaisille luvassa vuonna 2021
Minä en ole tuo kenelle vastasit mutta poliisia kiinnostaa varmasti seuraava:
"Tahdon nähdä kun oot rahoittamassa meidän perheen elämää vielä herjauksistasi."
Eli yritätte saada tällä tavalla rahaa..
Minä haluaisin kyllä olla parinkin poliisin kanssa tekemisissä...nimittäin siviilissä. En voisi heidän "asiakkaaksi" joutuakaan tietystä syystä.
Katso senkun jatkat kyllä pistän asian eteenpäin sen verta vuosia on kiusattu on sitten omasi vikasi kunnialoukkaukset se on omaa ongelmaasi ettet osaa käyttäytä kuin kuulluu.
Katso senkun jatkat kyllä pistän asian eteenpäin sen verta vuosia on kiusattu on sitten omasi vikasi kunnialoukkaukset se on omaa ongelmaasi ettet osaa käyttäytä kuin kuulluu.
"Tahdon nähdä kun oot rahoittamassa meidän perheen elämää vielä herjauksistasi."
Minä haluaisin kyllä olla parinkin poliisin kanssa tekemisissä...nimittäin siviilissä. En voisi heidän "asiakkaaksi" joutuakaan tietystä syystä.
Joten itse tuo käytöksenne aiheutatte jos ette vankilaa joudu. Kyllä näistä sitten korvausvelvollisuus vastuu on ja se ,että jos et muka tiennyt ainakin nyt tiedät.
En minä teitä vähällä enää päästä, se rajan yli jo menty🤔 joten miten enemmän hyökkäätte on omanne vikanne.
0Äänestä
Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä nämä kaikki viestit katson pistän eteenpäin se on omanne ongelmanne. Rahallinen korvaus tulee perheelle kun ette osaa köyttäytyä.
Köyttäytyä. 😄
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyttäytyä. 😄
Elä köyttäydy! 😄
xLiner
0Äänestä
Anonyymi
Tiet pitää kyllä muuttaa bulevardeiksi ja tuoda tietullit infran ja hengitysilman pilaamisesta.
0Äänestä
Anonyymi
miten se hyvä voi olla, ku tällä palstalla olo = käsi luuseri alemman tason c väkeä..
Muuten kiitos kiitos sinullekin tuo ensimmäinen mustamaalaja kuvittelee että lapsia on jo 8 kyllä niitä vielä 7 on kun ei ole vielä syntynyt. Kyllä tässä on kuumat paikat koska syntyy. Toivoisin olisi jo tullut mutta eipä tämä lähde tulemaan itselläni vaikka tahtoisi.
Vastaukset 50
Vanhimmat
Oikein hyvää ja rikasta uutta vuotta Valtakunta, voi hyvin!
Kiitos sinulle! voi hyvin myös randombypasser!
Hyvää uutta vuotta. :)
https://youtu.be/YOIbgwBEVXU
Kiitos.
Voimia vuodelle 2021 Valtakunta ja kaikille muillekin jotka ovat vielä jostain syystä hereillä(eivät ole vielä sammuneet).
AsianVierestä
Eih lapsetkin kukkui ikkunassa kännykät käsissä, osa jo nukahtikin ja menivät nyt sänkyyn.
Tinattuakin tuli.
Voimia ja terveyttä teillekin.
Miksi teille? Kuka kapaa maantietä kun yksityisautoilun suitsiminen alkaa nyt 2021?
Niin, tiet on ihmisille eikä peltilaatikoille.
Sinulla on kertomasi mukaan lapsia ja edes uudenvuodenyönä ei pitäisi äidilllä olla energiaa anonyymille palstalle.
Joten viha palsta on toisella palstalla
Voit käydä tuohon aloitukseen juoksemassa katkeruutesi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13599040/katkeruus-ja-viha-palstalla!
Tiet on kulkuvälineille ja teillä kulkee pääosin ihmiset, ei peltilaatikot. :D
Niinpä ne on mutta mustamaalauksesi kuuluu poliisille.
Eipä se muutu lastesuojelu uhkaukset ei tässä auta asiaa päinvastoin emme ole niiden kanssa missään tekemisessä enää koska meillä perhe-elämä kuin kuuluu olla joita monella perheellä ei ole lapset saa tukea kuntoutusta kuin kuuluu.
Ja mitäs vielä hoidan ihan itse kotona nämä pienet. Joten kerroppas minullekin missä lapseni kärsivät? Kun tiedät. Ainiin meidän kaksi vuotias osaa laskea 10 eikö olekkin hienoa. Niin juu mutta mitä sinä osaat tehdä niin juu syytellä mustamaalata. Kirjaimellisesti kertoo sinusta enemmän.
Miksi minun pitäisi vaan kehua sinulle mitä lapseni jo osaavat?
Paitsi enemmän olen huolissani miten saan kuntoutettua esikoista koska se menee enemmänkin sen mukaan miten koulussa menee ja sitten kuntoutetaan.
Täti lopetti vain asiakkuudeen vaikka toin huolen esiin. Täytyy yrittää hakea kuntoutusta koululääkärin kautta jospa myöntäisi kun johtavan kuntouttavan kanssa se on kuitenkin helpompaa kun on ohjaaja asiassa mukana mitä pitäisi osata ja miten pitäisi tukea ja kuntouttaa. Eikä minun vain arvailla.
Joten noin lastesuojelu jutut mistäkin tulleet voidaan pitää ihan mustamaalauksena.
Onko sinun elämä sitten netissä?
Kerkeetkö edes vessassa käymään?
Tai syömään? tai noh vaikka jotain muuta vertaa siihen siitten ei katso minulla ole tietokonetta käytössä ja tähän lisäksi mieskin haaveilee että alkaisin opiskeleen nyt keväällä virallisesti.
No joo itse en koe olevani noin valmis vaikka koin olevani aiemmin se pelko on vaan niin suurta enkä halu lapsia mihinkään päiväkotiin kituamaan.
Sitten vaan miestä kosimaan, jos naimisiin mielit 😄 Hyvä aloitus uudelle vuodelle!
xLiner
Mies on kosinut minua jo monesti ja näkee jo tinassakin meidät.
Mutta kiitos.
Hyvää uutta vuotta, ja terveyttä ja vaurautta vuodelle 2021 teille!
Eipäs kun ihmisille väyliä ja pyörille baanoja! Peltilaatikot ulos.
Hyvä. 🥰 Tervettä ilmaa ihmisille bulevardien myötä. Tiet ja väylät ihmisille eikä autoille. 🥰
Mitä hyvää on vuodessa 2021 paltalaisille. Tuskin on mitään koska palstalaiset vaan palstailee eivätkä yritä edes kumppania etsiä. Ovat vaan kotona, eivät ole edes kauniita tai komeita joten eivät saa kumppania. Eivät ole sosiaalisia eivätkä tapaa ihmisiä. Ei ole siis mitään hyvää palstalaisille luvassa vuonna 2021
Miksi pitää naulata arkku ennen kuin palstalaiset on elänyt.
Tuo lause kertoo palstan superlisääntyjän käsityskyvystä kaiken olennaisen.
Päärynä on tavallaan sitruuna juu.
Ja tämmöinen ilmiselvästi vajakki tehtailee lapsia oikein työkseen... oh my crackers...
Tahdot olla poliisin kanssa tekemisessä?
Kyllä tuo kertoo enemmän sinusta. Käsitys kykysi pitää toivottaa negatiivisesti kertoo enemmänkin sinun kyvystä mitä toivotuksilla tarkoitetaan.
Siis kuuluu.
Joten pistän asian eteenpäin menemään.
Se on katso omaa ongelmaanne kun teette lain rikkovia tekoja.
Kyllä nämä kaikki viestit katson pistän eteenpäin se on omanne ongelmanne.
Rahallinen korvaus tulee perheelle kun ette osaa köyttäytyä.
Joten itse tuo käytöksenne aiheutatte jos ette vankilaa joudu. Kyllä näistä sitten korvausvelvollisuus vastuu on ja se ,että jos et muka tiennyt ainakin nyt tiedät.
En minä teitä vähällä enää päästä, se rajan yli jo menty🤔 joten miten enemmän hyökkäätte on omanne vikanne.
Köyttäytyä. 😄
Elä köyttäydy! 😄
xLiner
Tiet pitää kyllä muuttaa bulevardeiksi ja tuoda tietullit infran ja hengitysilman pilaamisesta.
miten se hyvä voi olla, ku tällä palstalla olo = käsi luuseri alemman tason c väkeä..
Kuten sinä.
Kiitos, samoin sinulle. Hyvin on mennyt alkuvuosi, ei mitään ongelmia
Se on hienoa.🥰
Muuten kiitos kiitos sinullekin tuo ensimmäinen mustamaalaja kuvittelee että lapsia on jo 8 kyllä niitä vielä 7 on kun ei ole vielä syntynyt. Kyllä tässä on kuumat paikat koska syntyy.
Toivoisin olisi jo tullut mutta eipä tämä lähde tulemaan itselläni vaikka tahtoisi.
Kiitos samoin. Hyvää uutta vuotta myös sinulle ja perheellesi. :)
Lämmin kiitos sinulle.
Samoin sinne. Teille kaikille.
Sinulla on varmasti kaunis puutarha.
Kiitos sinullekin toivotuksista.