Aihe

Jukka Kuoppamäen musiikki

Anonyymi

Onko se niin huonoa kuin usein kuulee väitettävän ?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ole kuullut, että Jukka Kuoppamäen musiikkia olisi sanottu huonoksi. Itse tykkään.

• Anonyymi

Sulla on vaan huono musamaku

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitti =) Tykkään kyllä myös esim. Smokiesta (nyt kuuntelen), The Kinksistä, Small facesista, Whitesnakesta, Freesta, Led Zeppelinista, Queenista, Judas Priestista, Iron Maidenista, John Denveristä, Roy Orbisonista, Charles Aznavourista, Dean Martinista, Frank Sinatrasta, Shirley Basseysta, Dusty Sprinfieldistä, Phil Collinsista, Kirkasta , Kari Tapiosta, Tapio Rautavaarasta, Adam Lambertista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja esim. erilaisesta elokuvamusiikista kuten Ennio Morricconen ja John Williamsin tuotoksista ja Disneyn elokuvamusiikista sekä Miles Davisin Jazzista ja countrysta kuten Willie Nelson.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja yhtiä suosikkeja on myös Slade ja Bee Gees.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän Kuoppamäki kuulu kans näitten määkijöitten joukkoon, , sellanen, , no varmaan tiedätte mitä tarkoitan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      212
      14299
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13341
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      8835
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      39
      6338
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      226
      3659