https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5f2b47f2-f872-43bd-80a7-108817c91a5e
Toivottavasti Viivi voimaantuu tapahtuneen jälkeen.
Ruma mies lähenteli Viivi Aaltosta junassa
15
76
Vastaukset
Käytöstavat kunniaan, kohtuullisen törkeetä käytöstä tuollane.
- Anonyymi
Kiltti ja kunnollinen mies olisi tuossa tilanteessa puolustanut kaunista neitoa ja antanut muutaman mojovan nyrkin iskun ja tarvittaessa moukaroinut humalasien miehen rintakehän kylkiluut tohjoiksi ja poistunut paikalta.
Kiltti ja ruma mies tekee likaisen työn ja katoaa yöhön, kuin Hancock.- Anonyymi
Kiltti ja kunnollinen mies ei unelmoi kenenkään hakkaamisesta. Jännämies olet!
- Anonyymi
Joku vähän lääppi tyttöä. Olipas kauheeta.
- Anonyymi
Sinäkin varmaan tykkäisit, jos joku viinanhajuinen täti-ihminen tarttuisi reiteesi ja sanoisi, että sinun kannattaisi vähän antaa tädille munaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin varmaan tykkäisit, jos joku viinanhajuinen täti-ihminen tarttuisi reiteesi ja sanoisi, että sinun kannattaisi vähän antaa tädille munaa?
Kyllä vähän voi nuoria naisia lääppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vähän voi nuoria naisia lääppiä.
Sit varmaan myös nuoria miehiä voi aina "vähän" lääppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vähän voi nuoria naisia lääppiä.
Kyllä viinatätikin voi vähän lääppiä nuoria miehiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä viinatätikin voi vähän lääppiä nuoria miehiä!
Miksi se on automaattisesti täti-ihminen? Miksi se ei voi olla jokin vähän nuorempi puoliseksikäs naisihminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on automaattisesti täti-ihminen? Miksi se ei voi olla jokin vähän nuorempi puoliseksikäs naisihminen?
Tai mies.
- Anonyymi
Viinamies oli asialla. Kun juo viinaa niin tutustuu naisiin.
- Anonyymi
Ja pääsee vielä kaupan päälle lehteenkin. Eiköhän tuo viinamies vielä kerro oman vastineensa useammalle lehdelle.
- Anonyymi
Naiset on torkeitä raittiille miehille jos yrittää asiallisesti lähestyä niin naiset käskee painumaan vittuun tai jotain muuta tylyä. Joten hyvä että joku puliukko lähestyi tuota kurppaa. Taisi olla vaan samantasoinen miehen kanssa tuo nainen.
- Anonyymi
Tuo on jo ahdistelua eikä sitä pidä sietää. Itseänikin vanhempi humalainen nainen puristi pakarasta bussipysäkillä ja nauroi kavereidensa kanssa. Löin litsarin häntä poskelle ja hänen kaverinsa hyökkäsivat kimppuuni tönien ja haukkuen homoksi. Ei ne käytöstavat ole naistenkaan hallussa yhtään sen paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416